- Keyless τεχνολογία τύπου NFC με κάρτα χωρίς μπαταρία.
- Με καταγραφή θερμοκρασίας ελαστικών.
- Από τα λίγα μεσαία κυβισμού Scooter με δύο δισκόφρενα.
- Ρεπρίζ 50-100χλμ/ώρα σε 6,94 δευτερόλεπτα.
Keyless τεχνολογία τύπου NFC με κάρτα χωρίς μπαταρία
Η ευκολία που προσφέρεται πλέον στα νέα δίτροχα μοντέλα να τίθενται σε λειτουργία μέσω της Keyless τεχνολογίας έχει γίνει αναπόσπαστο κομμάτι των νέων δικύκλων. Η QJMotor έρχεται με το Fort 350 να προσθέσει μία επιπρόσθετη λύση σε τέτοιου είδους ενεργοποίησης του Scooter, με την κάρτα που λειτουργεί ασύρματα μέσω της δυνατότητας NFC με ενσωματωμένο τσιπάκι (χωρίς χρήση μπαταρίας) τοποθετώντας πάνω από το ανάγλυφο σήμα του λουκέτου, που φέρει κάτω από το κέντρο του τιμονιού και στο εσωτερικό της ποδιάς. Βέβαια, δεν αφήνουμε εκτός παιχνιδιού και τον συμβατικό τρόπο που προσφέρεται μέσω κλειδιού, που βρίσκεται ανάμεσα από τα δύο πρακτικά ντουλαπάκια τα οποία κλειδώνουν αυτόματα, για αποθήκευση μικροαντικειμένων, όπου στο δεξί συναντάμε μία θύρα USB και στο αριστερό υπάρχει λαστιχένια βάση για αποφυγή εκδορών του κινητού τηλεφώνου. Η άνετη σέλα δύο επιπέδων προσφέρει υποδειγματική άνεση και για τους δύο επιβαίνοντες, καθώς η στήριξη του οδηγού στο σημείο του κόκκιδα είναι απρόσμενα ικανοποιητική. Κάτω από την σέλα βρίσκουμε έναν κουβά αποθηκευτικού χώρου (φωτιζόμενο) ικανό να φιλοξενήσει ένα Fullface κράνος, ένα Jet, ένα αδιάβροχο και με κενά για άλλα μικροπράγματα. Οι θέσεις που δημιουργούνται ως προς την κλίση των ποδιών είναι δύο αλλά θα μπορούσαν να χαρακτηριστούν και τρείς, μιας και μπορείς να επωφεληθείς την γωνία που κάνει η οριζόντια και κάθετη θέση.
Με καταγραφή θερμοκρασίας ελαστικών
Η ευχρηστία που έχει αναπτυχθεί στον τομέα χρήσης των χειριστηρίων τοποθετώντας του οπίσθιο φωτισμό είναι μία παροχή ιδιαίτερη χρήσιμη κατά τις νυχτερινές ώρες. Πλήθος πληροφοριών προσφέρει η έγχρωμη TFT οθόνη των 7 ιντσών με δυνατότητα ρύθμισης να γίνεται αυτόματα η εναλλαγή λευκού background ή μαύρου. Η προσαρμογή της φωτεινότητας της σε 5 επίπεδα θα ικανοποιήσει και τον πιο απαιτητικό γκατζετάκια σε συνδυασμό με τα δύο interfaces Leisure και Racing συνθέτοντας ξεχωριστά γραφικά, ώστε να επιλέξεις το της αρεσκείας σου. Οι ενδείξεις που συναντάμε είναι η θερμοκρασία κινητήρα, τάση μπαταρίας, στάθμη καυσίμου, εξωτερική θερμοκρασία, ολικός χιλιομετρητής, ταχύμετρο, στροφόμετρο, πίεση ελαστικών και το κερασάκι πάνω στο γλύκισμα έρχεται με την καταγραφή της θερμοκρασίας των ελαστικών. Αδιάφορους δεν μπορεί να αφήσει η λειτουργία της ηλεκτρικής ζελατίνας καθώς με την απενεργοποίηση του Scooter επέρχεται στην κατώτατη θέση και με την ενεργοποίηση του πηγαίνει εκεί που είχε επιλεχθεί την τελευταία φορά.
Από τα λίγα μεσαία κυβισμού Scooter με δύο δισκόφρενα
Καταπίνοντας σκουτεράτα χιλιόμετρα ο υγρόψυκτος, τετραβάλβιδος, μονοκύλινδρος κινητήρας των 350κ.εκ με έναν εκκεντροφόρο, κινείται με περίσσια χάρη στην ροπή των 33,5Nm στις 6.000 στροφές ανά λεπτό και αποδίδοντας 33,2 ίππους στις 7.500σ.α.λ, ενώ για τον γραμμικό ψεκασμό του είναι υπεύθυνη η Bosch. To Fort 350 θέλησε να κρατήσει χαμηλά το κέντρο μάζας στο τούνελ ανάμεσα από τα πόδια, βοηθώντας το έτσι να επιτευχθεί καλύτερη κατανομή βάρους, φιλοξενώντας το 14 λίτρων ρεζερβουάρ και με κατανάλωση σε μεικτή χρήση τα 4,2λ/100χλμ, νούμερο που αγγίζει τα 330 χιλιόμετρα αυτονομίας με ένα γέμισμα. Η ομοιογενής επιτάχυνση που καταφέρνει να κάνει στα 0-100 γίνεται σε 9,7 δευτερόλεπτα, ενώ οι πιστονιές αρχίζουν γενναία από τα 40 χιλιόμετρα και πάνω με έμφαση να “ταρακουνιέται” στα 110-125 χιλιόμετρα την ώρα, αγγίζοντας τα 160 χιλιόμετρα ως τελική ταχύτητα. Το Fort κινείται ευέλικτα ανάμεσα από τους μποτιλιαρισμένους δρόμους των πόλεων καταφέρνοντας όποτε του ζητηθεί να κάνει τα 50-100χλμ/ώρα σε 6,94 δευτερόλεπτα και να ταξιδέψει με σταθερότητα, καθώς τα 213 κιλά του συνολικού βάρους πλήρες υγρών, θα αποτελέσει πηγή αποτελεσματικότητας και στις δύο προαναφερθείσας καταστάσεις. Τέλος, οι γωνίες που σε φέρνουν τα πλαστικά ώστε να πατάς καλά στο έδαφος δεν θα σε δυσκολέψουν, μιας και η απόσταση από την σέλα είναι στα 780 χιλιοστά.