ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Ράλι Σαρδηνίας: Ανέλπιστη νίκη ο Σόρντο

2.565 Επισκέψεις στο άρθρο (16/6/2019)

Τι κι αν ο Τάνακ τα έκανε όλα σωστά, ένα πρόβλημα στην τελευταία ειδική ήταν αρκετό να του στερήσει την 3η σερί νίκη στο φετινό Πρωτάθλημα και να τον ρίξει 5ο γενικής. Ο Σόρντο πήρε μια ανέλπιστη νίκη, με δεύτερο το Σούνινεν και τρίτο τον Μίκελσεν.

Πολλές φορές τυχαίνει να μιλάμε για σίγουρη νίκη στον μηχανοκίνητο αθλητισμό εντούτοις κάθε φορά θεωρείται δεδομένη η παρουσία του "παράγοντα Χ", ενός ενδεχόμενου κάτι να στραβώσει και τη σιγουριά να διαδεχθεί η αβεβαιότητα. Αυτό έγινε και στην περίπτωση του Οττ Τάνακ (Toyota Yaris WRC), που από χθες κρατούσε τα ηνία του αγώνα, δείχνοντας ανίκητος. Υπενθυμίζουμε πως, ο Εσθονός έκανε το απόλυτο 6/6 στο χθεσινό δεύτερο σκέλος του Ράλι Σαρδηνίας, όντας κυριολεκτικά σε "άλλο" ρύθμο, τον οποίο δεν μπορούσε καν να πλησιάσει κάποιος από τους υπόλοιπους οδηγούς.

Σήμερα όμως τα πράγματα δεν πήγαν τόσο καλά για τον ίδιο, ευνοώντας παράλληλα τον μέχρι πρότινος 2ο γενικής, Ντάνι Σόρτνο (Hyundai i20 Coupe WRC). Ας δούμε όμως τι έγινε...

Το κυριακάτικο σκέλος του αγώνα είχε 4 ε.δ. μήκους 41,9 χλμ., μία εκ των οποίων η Power Stage των 6,89 χλμ.. Τα πληρώματα ξεκίνησαν τις προσπάθειές τους και όλα κυλούσαν ομαλά μέχρι την Power Stage, με την γενική κατάταξη να μην έχει αλλαγές στο πόντιουμ. 
 

Στην τελευταία ε.δ., όμως, ο μέχρι τότε πρωτοπόρος Εσθονός έχασε την υποβοήθηση του τιμονιού του Yaris και κόλλησε σε μία φουρκέτα χάνοντας πολύτιμο χρόνο, που εν τέλει του κόστισε και το χρυσό μετάλλιο. Χαράς ευαγγέλια για τον Σόρντο που πήρε... προαγωγή στην πρώτη θέση, κάνοντας την πρώτη του νίκη από το 2013 και τη δεύτερη συνολικά στην καριέρα του. Πίσω του, στο δεύτερο σκαλί του βάθρου, βρίσκεται ο Τέεμου Σούνινεν (Ford Fiesta WRC), ενώ την τριάδα κλείνει ο Αντρέας Μίκελσεν που οδήγησε καταπληκτικά σήμερα και κέρδισε τις 4 ε.δ. παίρνοντας και τους 5 βαθμούς bonus. 

Όσον αφορά στην κατάταξη της Power Stage και τους έξτρα βαθμούς, πίσω από τον Νορβηγό βρέθηκε ο Σεμπαστιάν Οζιέ (Citroen C3 WRC) παίρνοντας 4 βαθμούς, τρίτος τερμάτισε ο Τιερί Νεβίλ (Hyundai i20 Coupe WRC) για τους 3 βαθμούς, ενώ 2 και 1 βαθμούς αντίστοιχα κέρδισαν οι Γιάρι Μάτι Λάτβαλα (Toyota Yaris WRC) και Έλφιν Έβανς (Ford Fiesta WRC).

Κλείνοντας να σημειώσουμε πως το ραντεβού μας με το Παγκόσμιο Ράλλυ 2019 ανανεώνεται για τις 1-4 Αυγούστου στο Ράλλυ Φινλανδίας. Δείτε παρακάτω την τελική κατάταξη του Ράλι Σαρδηνίας 2019, αλλά και το πως διαμορφώνεται η κατάταξη του πρωταθλήματος οδηγών μετά το πέρας του αγώνα.


 
Θέση Οδηγός Βαθμοί
1 Ott Tanak 150
2 Sebastien Ogier 146
3 Thierry Neuville 143
4 Elfyn Evans 78
5 Teemu Suninen 62
6 Kris Meeke 60
7 Andreas Mikkelsen 56
8 Dani Sordo 52
9 Esapekka Lappi 40
10 Jari-Matti Latvala 40
11 Sebastien Loeb 39
12 Kalle Rovanpera 14
13 Benito Guerra 8
14 Gus Greensmith 6

Mercedes
Moto