Στην πλέον δύσκολη στη διαχείρισή της χρονιά, από όλες τις απόψεις το WRC κατάφερε και ξαναπήρε εμπρός... Με πολλούς συμβιβασμούς στον καιρό της αβεβαιότητας παλεύει και μάχεται... Μοιράζοντας ελπίδες αισιοδοξίας!
Ίσα – ίσα που πρόλαβαν να γίνουν 3 αγώνες στη φετινή χρονιά (θυμίζουμε: Μόντε Κάρλο, Σουηδίας και Μεξικού) και όλα σταμάτησαν εξαιτίας της πανδημίας που εμφανίστηκε κατακλύζοντας τον πλανήτη ολόκληρο. Και να που στις αρχές Σεπτεμβρίου οι κινητήρες των αγωνιστικών αυτοκινήτων ξαναπήραν εμπρός και ήδη μέσα σε ένα μήνα έγιναν βιαστικά – βιαστικά 3 αγώνες (Εσθονίας, Τουρκίας, Σαρδηνίας)... και προχωράμε.
Διότι έτσι πρέπει να γίνει, τα χρήματα που επενδύθηκαν σε κάθε φύσεως δραστηριότητα γύρω και μέσα στο ίδιο το WRC πρέπει να πιάσουν τόπο και να αποδώσουν. Είναι οι χορηγοί, είναι οι ομάδες είναι οι οργανωτές που έχουν συμβόλαια στα χέρια τους και πρέπει να τα διεκπεραιώσουν επιτυχώς. Έστω και με μιά κουτσουρεμένη χρονιά σου λένε πρέπει να βγεί ένας πρωταθλητής ανάμεσα στους οδηγούς αλλά και ένας αντίστοιχος ανάμεσα στους (δύο, κυρίους) κατασκευαστές. Αλλιώς οι κόποι και οι επενδύσεις θα πάνε χαμένα...
Έγινε λοιπόν και ο αγώνας στη Σαρδηνία. Εκπληκτική εμφάνιση του Ισπανού Ντάνυ Σόρδο, παλαίμαχου πλέον αλλά πάντοτε ικανού για όλα. 3η του νίκη στο συγκεκριμένο αγώνα και πολύτιμοι βαθμοί στην ομάδα του τη Hyundai.
Μετά από 6 αγώνες και ενώ απομένουν ακόμη δύο για να λήξει το Πρωθάθλημα της φετινής χρονιάς η κατάσταση είναι ρευστή σε ό,τι αφορά στους τίτλους. Και αυτό είναι καλό σε ό,τι αφορά στην προσέλκυση θεατών και φίλων στους δέκτες, στις οθόνες.
Ρευστή όσο δεν αντικατοπτρίζουν τα στατιστικά μέχρι τώρα. Προηγείται η Ηyundai κατά 7 βαθμούς της Toyota ενώ στους οδηγούς ο εκπληκτικός Ουαλλός Έλφυν Έβανς βρίσκεται 14 βαθμούς εμπρός από τον ικανό για όλα Οζιέ και κατά πόδας σε απόσταση αναπνοής (10 βαθμούς πίσω από τον Γάλλο βρίσκεται ο Νωβίλ και 14 ο Τάνακ).
Ο Έβανς νίκησε σε δύο αγώνες φέτος (Σουηδίας και Τουρκίας) οδηγώντας ένα Toyota Yaris!
Απομένουν ακόμη δύο αγώνες, τα ράλλυ της Υπρ στο Βέλγιο και της Μόνζα στην Ιταλία. Τα πάντα μπορεί να αλλάξουν και με τρόπο που δεν μπορεί να προβλεφθεί...
Όμως μπορεί να υπάρξουν και απρόοπτες εξελίξεις... H ίδια η Διεθνής Ομοσπονδία Αυτοκινήτου (FIA) δια στόματος του πρώην logistics manager της Citroen στο WRC Υβ Ματόν παραδέχεται ότι ακόμη και αν υπάρξει διακοπή του Πρωταθλήματος οι τίτλοι θα απονεμηθούν. Δηλαδή θα έχουμε την Hyundai και τον Έβανς πρωταθλητές...
Κανείς δεν εύχεται να υπάρξει μιά τέτοια εξέλιξη. Να διακοπεί πρόωρα το Πρωτάθλημα. Όμως ο αγώνας στο Βέλγιο διεξάγεται στις 19 Νοεμβρίου και αυτός της Ιταλίας στις 4 Δεκεμβρίου. Μεγάλο χρονικό διάστημα και ο φόβος για επιδείνωση της κατάστασης εξαιτίας του κορωνοϊού επίσης μεγάλος. Ας ελπίσουμε ότι θα πάνε όλα καλά. Ας ελπίσουμε ότι θα ολοκληρωθεί η χρονιά και θα δούμε άξιους πρωταθλητές.