Σκέψεις για την αποδοτικότερη λειτουργία του εργοστασίου της στην πόλη Melfi της νότιας Ιταλίας κάνει η Stellantis και όπως φαίνεται αυτό προβλέπει το «κόψιμο» μίας γραμμής παραγωγής, κίνηση η οποία ωστόσο θα φέρει αύξηση του αριθμού των μοντέλων που θα κατασκευάζονται.
Το πλάνο που έχει η Stellantis για τον τρόπο λειτουργίας του εργοστασίου της στην πόλη Melfi της νότιας Ιταλίας γνωστοποιούν Μέσα του εξωτερικού. Όπως αναφέρεται στόχος των ανθρώπων του Ομίλου είναι η αύξηση της παραγωγικής ικανότητας του εργοστασίου, που θα αναλάβει να κατασκευάσει ηλεκτρικά οχήματα, ωστόσο αυτό θα συμβεί κάπως οξύμωρα αφού θα κοπεί η μία από τις δύο γραμμές παραγωγής που υπάρχουν.
Μάλιστα υπογραμμίζεται πως με αυτή την κίνηση το εργοστάσιο θα μπορεί να έχει ικανότητα παραγωγής περίπου 400.000 οχημάτων ετησίως, κάτι που αν ισχύσει και στην πράξη τότε θα ξεπεράσει τις 393.000 μονάδες που συναρμολογήθηκαν το 2015 και από τότε αποτελούν αριθμό ρεκόρ για την εγκατάσταση. Η Stellantis είπε ότι το εργοστάσιο θα λειτουργεί έως και 19,5 οκτάωρες βάρδιες την εβδομάδα, κάτι θα κάνει την παραγωγική διαδικασία «10% πιο αποτελεσματική».
Η Stellantis πρόκειται να παράγει τέσσερα ηλεκτρικά οχήματα μεσαίου μεγέθους για διαφορετικές μάρκες της στο Melfi από το 2024, υποστηρίζοντάς τα με την επερχόμενη πλήρως ηλεκτρική μεσαία πλατφόρμα STLA, στοιχείο που θα βοηθήσει στην αύξηση της παραγωγής. Η συγκεκριμένη πλατφόρμα είναι μία από τις τέσσερις ηλεκτρικές πλατφόρμες που σχεδιάστηκαν από τη Stellantis, η οποία δημιουργήθηκε τον Ιανουάριο με τη συγχώνευση του Γαλλικού Ομίλου PSA και της Fiat Chrysler Automobiles.
Τέλος να σημειώσουμε πως η παραγωγή στο Melfi μειώθηκε από το ρεκόρ του 2015 σε 248.100 μονάδες το 2019 και 229.848 το 2020. Ωστόσο ανέκαμψε κατά 29% σε 63.805 μονάδες το πρώτο τρίμηνο, σύμφωνα με τα στοιχεία των ξένων Μέσων.