ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Renault Austral: Το μοναδικό C-SUV με τετραδιεύθυνση, πιο ευέλικτο από Clio
6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Renault Austral: Το μοναδικό C-SUV με τετραδιεύθυνση, πιο ευέλικτο από Clio

14.499 Επισκέψεις στο άρθρο (5/9/2022)

To Renault Austral, το νέο οικογενειακό SUV της γαλλικής φίρμας, κάνει ένα βήμα μπροστά από τα υπόλοιπα μοντέλα της κατηγορίας χάρη στο σύστημα τετραδιεύθυνσης 4CONTROL Advanced. Μεγαλύτερη ευελιξία με κύκλο στροφής 10,1 μέτρα, μικρότερο από του Clio (10,4 μ.).

Η νέα πρόταση της Renault στα C-SUV

Στις αρχές Μάρτη η Renault προχώρησε στην επίσημη αποκάλυψη του Austral. Το νέο C-SUV της γαλλικής μάρκας ήρθε ως ο αντικαταστάτης του Kadjar όντας επιβλητικό σε εμφάνιση, με hi-tech καμπίνα και υβριδικά και ήπια υβριδικά σύνολα με ισχύ έως 200 άλογα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Το απόλυτο highlight η τετραδιεύθυνση 3ης γενιάς

Ωστόσο, το highlight του ολοκαίνουργιου οικογενειακού SUV αποτελεί το γεγονός πως το νέο Austral εξοπλίζεται για πρώτη φορά με την 3η γενιά του συστήματος τετραδιεύθυνσης της Renault. Ο λόγος για το «4CONTROL Advanced», το οποίο σύμφωνα με το γαλλικό στρατόπεδο δίνει στο Austral απαράμιλλη άνεση, εξαιρετική ευελιξία και μοναδικές επιδόσεις στο δρόμο. Εκτός από το νέο σύστημα της τετραδιεύθυνσης, το Austral διαθέτει πίσω άξονα πολλαπλών συνδέσμων για καλύτερα κρατήματα στο δρόμο, πιο άνετη οδήγηση και μεγαλύτερη ευστάθεια σε όλες τις περιστάσεις. Στο κακό οδόστρωμα, η κίνηση των πίσω τροχών διευκολύνεται χάρη στο βελτιωμένο σύστημα διεύθυνσης, με απώτερο σκοπό να επιτυγχάνει καλύτερη συμπεριφορά κατά την οδήγηση σε ανώμαλο οδόστρωμα. Έτσι, οι Γάλλοι διατείνονται πως εξασφαλίζεται πάντα η επαφή του τροχού με το δρόμο, ενώ αναφορικά με την άνεση και την ηχομόνωση δίνονται υποσχέσεις για κορυφαία επίπεδα.

Οικογενειακό SUV με κύκλο στροφής μικρότερο του Clio

Χάρη στην τετραδιεύθυνση, κατά την οδήγηση με υψηλές ταχύτητες, ή σε δρόμο με στροφές με ταχύτητα μεγαλύτερη των 50 χλμ./ώρα, οι πίσω τροχοί στρέφουν έως και 1 μοίρα προς την ίδια κατεύθυνση με τους μπροστινούς. Αυτό επιτυγχάνεται χάρη στην προσθήκη ενός ενεργοποιητή διεύθυνσης, τοποθετημένου στον πίσω άξονα, ο οποίος δίνει την εντολή να στρίψουν οι τροχοί, η οποία προέρχεται από το chassis control computer, που ελέγχει και διαχειρίζεται σε πρώτο χρόνο τις πληροφορίες από το υδραυλικό τιμόνι, τον κινητήρα και το ηλεκτρονικό σύστημα ευστάθειας (ESP).

Το εξελιγμένο σύστημα τετραδιεύθυνησης του νέου Renault Austral το κάνουν ιδιαίτερα ευέλικτο στους δρόμους της πόλης, προσφέροντας εξαιρετική ευκολία χειρισμού για SUV της κατηγορίας του. Ο κύκλος στροφής δεν ξεπερνά τα 10,1 μέτρα, τιμή καλύτερη ακόμα και από ορισμένα αυτοκίνητα πόλης πολύ μικρότερου μήκους από τα 4,51 μ. του γαλλικού SUV. Ένα παράδειγμα το μικρότερο αδελφάκι του, το Clio, που έχει μήκος 4,05 μ., και για να διαγράψει έναν πλήρη κύκλο χρειάζεται 10,4 μέτρα, ήτοι 0,3 μέτρα περισσότερα από το οικογενειακό SUV. Ο ενεργοποιητής στρέψης του Austral που βρίσκεται στον πίσω άξονα μπορεί να στρίψει τους πίσω τροχούς έως και 5 μοίρες προς την αντίθετη κατεύθυνση από τους μπροστινούς, νούμερο που καταδεικνύει το τεχνολογικό άλμα το οποίο έγινε σε σχέση με το σύστημα προηγούμενης γενιάς, στο οποίο η αντίστοιχη τιμή ήταν στις 3,5 μοίρες.

Συνέχεια του άρθρου >>>
Autotriti.gr
FALKEN VS CONTINENTAL