Το νέο Clio συνδυάζει ιδανικά την άνεση με τη δυναμική συμπεριφορά, θυμίζοντας αυτοκίνητο μεγαλύτερης κατηγορίας στο «πάτημά» του.
Diesel και LPG για εξαιρετική οικονομία
159.339 Επισκέψεις στο άρθρο
Πέρα από τους κινητήρες βενζίνης, το νέο Clio προσφέρεται με δύο επιλογές στο diesel, έχοντας ως βάση τον γνώριμο 1,5 Blue dCi, με 85 και 115 άλογα, καθώς και μια λύση διπλού καυσίμου με βενζίνη και υγραέριο (1.0 TCe 100 LPG), τρεις επιλογές που εξασφαλίζουν μειωμένα έξοδα καυσίμου.
Το Renault Clio LPG (από 15.690 ευρώ στην Authentic) σε αυτή την έκδοση διπλού καυσίμου (LPG-βενζίνης) καταναλώνει σύμφωνα με την εταιρεία 5,4 λτ./100 χλμ. αν επιλεχθεί ως καύσιμο η βενζίνη και 7,7 λτ. αντίστοιχα αν επιλεχθεί ως καύσιμο το υγραέριο, ανάλογα με την επιθυμία του οδηγού του. Αυτό συνεπάγεται πως στην πρώτη περίπτωση χρειάζεται 7,1 ευρώ/100 χλμ. ενώ παρά την μεγαλύτερη κατανάλωση υγραερίου, η χαμηλότερη τιμή του ως καύσιμο (0,710 ευρώ/λίτρο), ορίζει κόστος κάτι λιγότερο από 5,5 ευρώ για κάθε 100 χλμ..
Πάντα θετικότατος ο Blue dCi
Στο diesel όπως είπαμε πρωταγωνιστεί ο 1,5 Blue dCi diesel κινητήρας της Renault, σε εκδόσεις 85 και 115 ίππων (από 15.890 ευρώ στην έκδοση Authentic και από 20.280 ευρώ στην κορυφαία Dynamic αντίστοιχα), με σύστημα επιλεκτικού καταλυτικού περιορισμού, για μεγαλύτερη μείωση των ρύπων.
Στην πιο ισχυρή έκδοση, η λειτουργία του κινητήρα είναι αρκετά γραμμική, με τη ροπή να απλώνεται ομαλά από χαμηλές στροφές και το μοτέρ να ανταποκρίνεται άμεσα στο πάτημα του γκαζιού, χωρίς να κροταλίζει, διατηρώντας έτσι τον πολιτισμένο χαρακτήρα του. Παράλληλα η συνεργασία με το εξατάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο φέρνει αποτελέσματα στην οικονομία, με τα Clio να χρειάζεται μόλις 5,1 λτ./100 χλμ., νούμερο που μπορεί να πέσει κι άλλο με το χρήση του μπουτόν Eco. Οι επιδόσεις είναι ανταγωνιστικές συγκριτικά με τον ανταγωνισμό, όπου το 0-100 χλμ./ώρα έρχεται σε 10,0 δλ., ενώ οι ρεπρίζ 60-100 χλμ./ώρα και 80-120 χλμ./ώρα πραγματοποιούνται σε 8,0 και 11,8 δλ. με 4η και 5η σχέση αντίστοιχα.
Όσον αφορά στην έκδοση των 85 ίππων, σύμφωνα με τη φίρμα χρειάζεται μόλις 3,6 λτ./100 χλμ. καυσίμου, νούμερο που σίγουρα υπό κανονικές συνθήκες θα είναι αυξημένο, ωστόσο κρίνοντας και από εφαρμογές του εν λόγω κινητήρα σε άλλα μοντέλα, είναι πολύ πιθανό να βρίσκεται κάτω από 5,0 λτ./100 χλμ.. ¶λλωστε και η προηγούμενη γενιά του Clio στη βασική diesel έκδοση είχε κατανάλωση 4,3 λτ./100 χλμ..
Εκεί στη Renault προφανός θεωρούν τους υποψήφιους αγοραστές ώς χορτοφάγους.Ανέβασαν τις τιμές του clio π.χ. το clio DYNAMIC 100HP με το χειροκίνητο κιβώτιο απο 16.490 το πήγαν 16.690...και σου κάνουν λέει δώρο το μεταλλικό χρώμα. Οσο για κάτι επιπλέον εγγυήσεις και οδικές βοήθειες είναι κάτι πού τα δίνουν σήμερα σχεδόν όλες οι εταιρίες. Bonus λένε μέχρι 1.500 ευρώ !!!!! Τρεχάτε να προλάβετε.....
Εκεί στη Renault προφανός θεωρούν τους υποψήφιους αγοραστές ώς χορτοφάγους.Ανέβασαν τις τιμές του clio π.χ. το clio DYNAMIC 100HP με το χειροκίνητο κιβώτιο απο 16.490 το πήγαν 16.690...και σου κάνουν λέει δώρο το μεταλλικό χρώμα. Οσο για κάτι επιπλέον εγγυήσεις και οδικές βοήθειες είναι κάτι πού τα δίνουν σήμερα σχεδόν όλες οι εταιρίες. Bonus λένε μέχρι 1.500 ευρώ !!!!! Τρεχάτε να προλάβετε.....