Ο γνώριμος 1,5 Blue dCi diesel κινητήρας της Renault έρχεται σε δύο εκδόσεις ισχύος με 95 ή115 ίππους και διακρίνεται για την γραμμικότητα του και τον πολύ οικονομικό χαρακτήρα του.
6 διαφορετικά κινητήρια σύνολα
159.336 Επισκέψεις στο άρθρο
Η νέα γενιά του γαλλικού μικρού προσφέρεται σε τρεις εκδόσεις βενζίνης: Αρχικά θα συναντήσουμε τον 1,0 λτ. τρικύλινδρο SCe κινητήρα των 75 ίππων, ο οποίος και είναι ο μοναδικός ατμοσφαιρικός της γκάμας, καθώς οι άλλες δυο επιλογές αφορούν τον τούρμπο TCe κινητήρα χωρητικότητας 1,0 λίτρου με 100 ίππους και τον μεγαλύτερο 1,33 TCe των 130 ίππων, εκδόσεις που αμφότερες έχουμε δοκιμάσει-παρουσιάσει. Η εκδοχή των 100 ίππων, συνδυάζεται με το αυτόματο κιβώτιο τύπου CVT, X-Tronic (από 17.180 στο μεσαίο εξοπλιστικό επίπεδο Expression) ή με χειροκίνητο 5 σχέσεων και τιμή από 14.890 ευρώ στη βασική έκδοση Authentic.
Ο πολύ ενδιαφέρον 100άρης TCe
Ο τελευταίος συνδυασμός ενσωματώνει όλες τις τελευταίες τεχνολογίες της φίρμας, συμπεριλαμβανομένου και του υπερσυμπιεστή με ηλεκτρικά ελεγχόμενη βαλβίδα ανακύκλωσης καυσαερίων, πολλαπλή εξαγωγής μερικώς ενσωματωμένη στην κυλινδροκεφαλή, διπλό μεταβλητό χρονισμό στις βαλβίδες εισαγωγής, και ειδική επικάλυψη χιτωνίων.
Στην πράξη αποδεικνύεται ιδιαίτερα πολιτισμένος και ικανός να κινήσει σβέλτα το αμάξωμα του Clio, ενώ παρά το γεγονός πως το κιβώτιο έχει αραιή κλιμάκωση, εντυπωσιάζει με την ζωντάνια που επιδεικνύει. Τραβάει θετικά από χαμηλά, δεν έχει κενά απόδοσης και τα επίπεδα παραγόμενου θορύβου είναι χαμηλά, αφού η ηχομόνωση είναι άλλο ένα από τα σημεία που δέχθηκε βελτίωση το νέο Clio (σ.σ. όλες οι εκδόσεις του εφοδιάζονται μεταξύ άλλων με παρμπρίζ που έχει επίστρωση από ηχοαπορροφητικό φιλμ). Στα θετικά του και οι χαμηλές του απαιτήσεις σε καύσιμο, με μέση τιμή στα 5,8 λτ./100 χλμ. σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης.
Με 130 ίππους για πιο σπορτίφ ρυθμό
Η ισχυρότερη εκδοχή των 130 ίππων (από 20.940 ευρώ στην κορυφαία έκδοση Dynamic), χρησιμοποιεί ένα από τα καλύτερα μοτέρ της αγοράς. Ο λόγος για το 4κύλινδρο, turbo, μηχανικό σύνολο των 1.333 κ.εκ., που έχει εξελιχθεί σε συνεργασία με την Mercedes και το οποίο ενσωματώνει προηγμένες τεχνολογίες για να αποδώσει 130 ίππους με 240 Nm ροπής από τις 1.600 σ.α.λ. Συνδυάζεται αποκλειστικά με σοφιστικέ ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων και στην πράξη το Clio εμφανίζει πιπεράτες επιδόσεις (0-100 χλμ./ώρα σε 8,5 δλ. 60-100 χλμ./ώρα σε 4,7 δλ., 80-120 χλμ./ώρα σε 6,3 δλ.). Τραβάει από χαμηλά, έχει δύναμη μέχρι ψηλά, ενώ το κιβώτιο πραγματοποιεί τάχιστες και απόλυτα ομαλές αλλαγές. Από την άλλη η κατανάλωση είναι τσιμπημένη με την μέση τιμή στα 7,7 λτ./100 χλμ., ωστόσο με συνεχή χρήση της Eco λειτουργίας και τη σχετική θυσία σε απόκριση μπορεί να πέσει και γύρω στα 6,5 λτ./100 χλμ..
Εκεί στη Renault προφανός θεωρούν τους υποψήφιους αγοραστές ώς χορτοφάγους.Ανέβασαν τις τιμές του clio π.χ. το clio DYNAMIC 100HP με το χειροκίνητο κιβώτιο απο 16.490 το πήγαν 16.690...και σου κάνουν λέει δώρο το μεταλλικό χρώμα. Οσο για κάτι επιπλέον εγγυήσεις και οδικές βοήθειες είναι κάτι πού τα δίνουν σήμερα σχεδόν όλες οι εταιρίες. Bonus λένε μέχρι 1.500 ευρώ !!!!! Τρεχάτε να προλάβετε.....
Εκεί στη Renault προφανός θεωρούν τους υποψήφιους αγοραστές ώς χορτοφάγους.Ανέβασαν τις τιμές του clio π.χ. το clio DYNAMIC 100HP με το χειροκίνητο κιβώτιο απο 16.490 το πήγαν 16.690...και σου κάνουν λέει δώρο το μεταλλικό χρώμα. Οσο για κάτι επιπλέον εγγυήσεις και οδικές βοήθειες είναι κάτι πού τα δίνουν σήμερα σχεδόν όλες οι εταιρίες. Bonus λένε μέχρι 1.500 ευρώ !!!!! Τρεχάτε να προλάβετε.....