ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Renault Clio: New Vs Old

Renault Clio: New Vs Old

60.473 Επισκέψεις στο άρθρο (2/2/2020)

Η μούσα της Renault, γράφει ιστορία… Tο νέο Renault Clio πατάει πάνω στις παραδοσιακές αξίες του ονόματός του, είναι όμως σημαντικά βελτιωμένο σε κάθε τομέα και σε κάθε πτυχή του σε σχέση με το μοντέλο που αντικαθιστά. Ας δούμε που και πόσο διαφέρει…

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Το Clio το γνωρίζουμε εδώ και 28 χρόνια ως όνομα και αποτελεί το δυνατότερο εμπορικό «χαρτί» της Renault. Η τελευταία μάλιστα γενιά του ήταν το πιο δημοφιλές στην Ευρώπη μικρό πουλώντας από το 2013 περισσότερα από 2,6 εκατομμύρια μοντέλα. Η Renault έτσι δεν χρειάστηκε να πειραματιστεί για να παρουσιάσει τον αντικαταστάτη του, επιλέγοντας να ασχοληθεί με κάθε έναν τομέα του ξεχωριστά και να τον επανασχεδιάσει. Και τα κατάφερε…

Είναι Clio και φαίνεται…
Ποιός μπορεί να κατηγορήσει τη Renault για σχεδιαστική ατολμία σε ένα μοντέλο που μέχρι και την δύση της καριέρας του άρεσε και πουλούσε; Η ιστορία άλλωστε έχει δικαιώσει αντίστοιχες  προτάσεις στο παρελθόν και συνεχίζει να το κάνει και σήμερα. Το χάτσμπακ σχέδιο του προηγούμενου Clio λοιπόν, προφανώς και πέρασε και στο νέο με κάποιες μικρές λεπτομέρειες να τονίζουν τον πιο φρέσκο του αέρα τόσο στο εμπρός όσο και στο πίσω μέρος. Αυτό το Clio και προφανώς κάθε Clio από τώρα και στο εξής θα «πατάει» πάνω σε αυτό το σχεδιαστικό μοτίβο τείνοντας να γίνει σήμα κατατεθέν για την εταιρεία και την κατηγορία γενικότερα. Από άποψη διαστάσεων, το νέο Renault Clio είναι πιο μικρό κατά 12 χλστ. όμως και πάλι είναι ένα από τα μεγαλύτερα μοντέλα της κατηγορίας με μήκος 4.050 χλστ.. Παράλληλα είναι ελάχιστα πιο χαμηλό (-8 χλστ.) αλλά και πιο φαρδύ (+67 χλστ.), αποκτώντας έτσι πιο κόμπακτ και δυναμική εμφάνιση. Κύρια χαρακτηριστικά της σχεδίασης του και αυτά που το διαχωρίζουν σημαντικά από το προηγούμενο, αποτελούν η C-Shape αισθητική της μάσκας εμπρός και των LED φωτιστικών σωμάτων εμπρός και πίσω.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
NEXEN NFERA PRIMUS