16 φωτογραφίες »

Το Renault Kadjar διακρίνεται για την άνεση που επιδεικνύει στο δρόμο και την πολύ καλή ποιότητα κύλισής του, προσφέρει όμως και θετική αίσθηση στην σβέλτη οδήγηση.

Κινητήρες, οδική συμπεριφορά & τι επιλέγουμε

70.666 Επισκέψεις στο άρθρο (17/3/2021)

Κινητήρες-Επιδόσεις: Eπάρκεια σε κάθε περίπτωση, ξεχωρίζει το ήπια υβριδικό SX4
Στο κομμάτι των κινητήρων έχουμε να κάνουμε με 3 πολύ καλές για τον κυβισμό και την κατηγορία περιπτώσεις. Αρχικά ο ισχυρότερος κινητήρας εδώ είναι αυτός του Renault Kadjar με απόδοση 140 ίππους από 1,33 λτ. Ακολουθεί ο 1.400άρης κινητήρας Boosterjet του SX4 S-Cross ο οποίος αποδίδει 129 ίππους αλλά χρησιμοποιεί και ήπια υβριδικό σύστημα 48 βολτ για ενίσχυση των επιδόσεων και περιορισμό της κατανάλωσης, ενώ ο μικρότερος κινητήρας είναι αυτός του Karoq, ο οποίος είναι 3κύλινδρος αλλά απόλυτα ικανός με απόδοση 116 ίππων. Οι επιδόσεις είναι σε κάθε περίπτωση ανταγωνιστικές με το βαρύτερο Kadjar να καταφέρνει αντίστοιχες τιμές επιτάχυνσης εν κινήσει με τα άλλα δύο, όμως τα οφέλη από την ήπια υβριδική τεχνολογία του SX4 φαίνονται περισσότερο στην κατανάλωση, με το μοντέλο της Suzuki να παρουσιάζει έτσι σημαντικά χαμηλότερες τιμές σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης.

Στο δρόμο: Με γνώμονα την άνεση
Ο βασικός στόχος και των τριών αυτοκινήτων σε οδηγικό επίπεδο είναι προφανώς η παροχή υψηλών επιπέδων άνεσης στους επιβάτες τους και η ασφάλεια. Αρχικά, το Kadjar ως γνήσιο Renault είναι ιδιαίτερα ευαίσθητο σε αυτό τον τομέα και τα καταφέρνει ελαφρώς καλύτερα, ενώ επιδεικνύει και καλύτερη ποιότητα κύλισης. Παράλληλα παρά τη σχετικά μαλακή του ανάρτηση είναι σε θέση να διαχειρίζεται καλύτερα τον όγκο και το βάρος του αμαξώματος διατηρώντας το πάντα υπό έλεγχο, ενώ ικανοποιεί και με την αίσθηση που προσφέρει. Συγκριτικά βεβαίως και εφόσον μιλάμε για SUV αυτοκίνητα, το Kadjar υπερέχει και σε light εκτός δρόμου περιπέτεια μέσω της ανάρτησης και της απόστασής του από το έδαφος.

Αντίστοιχα και το Skoda Karoq επιδεικνύει και αυτό ένα εστιασμένο στην άνεση οδηγικό προφίλ και τα πάει καλά στον τομέα, διακρινόμενο και για τον ευχάριστο οδηγικό χαρακτήρα. Η ανάρτηση φιλτράρει αποτελεσματικά τις περισσότερες από τις ανωμαλίες του δρόμου με κάποιες έντονες εγκάρσιες και μόνο να κάνουν αισθητή την παρουσία τους, χωρίς όμως να επηρεάζουν την σταθερότητά του. Σε συνθήκες πίεσης και παρά τις υπαρκτές κλίσεις του αμαξώματός του, το Karoq είναι ευχάριστο παρουσιάζοντας ουδέτερο και ασφαλές προφίλ.

Το Suzuki SX4 S-Cross αν και εκ πρώτης δείχνει αρκετά σφιχτό σε ανάρτηση, είναι άνετο και μόνο οι έντονες ανωμαλίες θα γίνουν αντιληπτές στο εσωτερικό του. Εκμεταλλευόμενο τον ισχυρό του κινητήρα και το πυκνής κλιμάκωσης κιβώτιο μπορεί να κινηθεί σβέλτα τόσο στον ανοιχτό δρόμο όσο και σε σφιχτές διαδρομές, με την συμπεριφορά του εκεί να είναι ασφαλής και ουδέτερη. Από την άλλη όμως η αίσθηση τόσο από το τιμόνι όσο και από τον επιλογέα είναι μέτρια και δεν προδιαθέτει για γρήγορη οδήγηση, ενώ και η απόδοση των φρένων του θα μπορούσε να είναι καλύτερη.

Τι επιλέγουν οι 3 τύποι του AutoΤρίτη
O fun to drive τύπος θα εκτιμήσει την άνεση και την οδηγική αίσθηση που προσφέρει το Renault Kadjar.

Ο Value for money τύπος θα εκτιμήσει τη χαμηλότερη τιμή του Suzuki SX4 S-Cross, ωστόσο αν θέλει κάτι πιο ευρύχωρο, πιο ποιοτικό και πιο SUV, θα στραφεί στο Skoda Karoq.

Ο High Tech τύπος θα μείνει πιο ικανοποιημένος από τα Kadjar και Karoq που διαθέτουν πιο σύγχρονη εικόνα και ποιότητα αλλά και στοιχεία εξοπλισμού.

Προηγούμενη

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

Mercedes
OPEL