7 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Νέο Megane vs Astra
22.421 Επισκέψεις στο άρθρο (28/12/2016)
Στην προσπάθειά του να πρωταγωνιστήσει στη μικρομεσαία κατηγορία το νέο Renault Megane θα συναντήσει πολλούς και σκληρούς αντιπάλους, με έναν εκ των ισχυρότερων να είναι το Opel Astra.
Renault Megane
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Τα ατού του Renault Megane
- Σχεδίαση
- Γκάμα κινητήρων
- Σύστημα τετραδιεύθυνσης
Τα ατού του Opel Astra
- Κινητήρες από το 1,0 λτ.
- Προηγμένες τεχνολογίες
- Ολοκληρωμένος χαρακτήρας
Το Renault Megane μπήκε αισίως στην τέταρτη γενιά του, η οποία διαθέτει εντυπωσιακή σχεδίαση. Βασισμένο σε νέο πάτωμα, το γαλλικό μοντέλο έχει αυξήσει σημαντικά τις βασικές του διαστάσεις (μήκος 4.359 χλστ και μεταξόνιο 2.669 χλστ.) αγγίζοντας έτσι το άνω άκρο της κατηγορίας μαζί με το Opel Astra (4.370 χλστ.), το οποίο από την πλευρά του μίκρυνε και ελάφρυνε αισθητά στην τελευταία το γενιά. Τα δυνατά σημεία του Astra που θα πρέπει να αντιμετωπίσει το Megane είναι η πλούσια γκάμα κινητήρων, οι προηγμένες τεχνολογίες και ο ολοκληρωμένος χαρακτήρας.
Το Renault Megane μπήκε αισίως στην τέταρτη γενιά του, η οποία διαθέτει εντυπωσιακή σχεδίαση. Βασισμένο σε νέο πάτωμα, το γαλλικό μοντέλο έχει αυξήσει σημαντικά τις βασικές του διαστάσεις (μήκος 4.359 χλστ και μεταξόνιο 2.669 χλστ.) αγγίζοντας έτσι το άνω άκρο της κατηγορίας μαζί με το Opel Astra (4.370 χλστ.), το οποίο από την πλευρά του μίκρυνε και ελάφρυνε αισθητά στην τελευταία το γενιά. Τα δυνατά σημεία του Astra που θα πρέπει να αντιμετωπίσει το Megane είναι η πλούσια γκάμα κινητήρων, οι προηγμένες τεχνολογίες και ο ολοκληρωμένος χαρακτήρας.
Εσωτερικά: Εντυπωσιάζει το Megane, στιβαρό το Astra
Το να «απαντήσεις» με επιτυχία στη μοντέρνα και high-tech σχεδίαση του Opel Astra είναι δύσκολο, όμως όπως φαίνεται το Renault Megane τα καταφέρνει πολύ καλά χάρη στην τεράστια οθόνη αφής στην κεντρική κονσόλα που θυμίζει τάμπλετ, αλλά και τον πίνακα οργάνων με το μεγάλο ταχύμετρο στο κέντρο. Όσον αφορά την ποιότητα των υλικών και τη συναρμογή το νέο Megane έχει βελτιωθεί αισθητά, αλλά δείχνει να χάνει σε μικρές λεπτομέρειες. Τέλος, πολύ καλή είναι και η ευρυχωρία του, όμως το Astra κερδίζει στο χώρο για τα γόνατα των πίσω επιβατών.
Κινητήρες: Για κάθε γούστο
Το νέο Renault Megane έχει να επιδείξει και μία πλούσια γκάμα κινητήρων, ενώ από το 2017 θα υπάρξει και υβριδική έκδοση με πετρελαιοκινητήρα! Οι βενζινοκίνητες εκδόσεις περιλαμβάνουν τον 1,2 TCe με 100 και 130 ίππους (η δεύτερη θα διατίθεται και με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη EDC, 7 σχέσεων), τον ατμοσφαιρικό 1,6 SCe με 115 ίππους και τον κορυφαίο της γκάμας 1,6 TCe με 205 ίππους για την έκδοση GT (αποκλειστικά με το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη). Ο 1,5 dCi πετρελαιοκινητήρας διατίθεται σε 3 εκδόσεις με 90, 110 και 130 ίππους, ενώ ο 1,6 dCi σε 2 εκδόσεις με 130 και 165 ίππους. Στο μέλλον αναμένεται η καυτή έκδοση RS με πάνω από 280 άλογα. Πλήρης όμως είναι και η γκάμα του Opel Astra που θα αντιμετωπίσει. Στους βενζινοκινητήρες τη βάση αποτελεί ένας 1.000άρης turbo 115 ίππων με χαμηλή κατανάλωση, ενώ στους diesel στο επίκεντρο βρίσκεται ο 1,6 diesel, ο οποίος ανάλογα με την έκδοση αποδίδει 110, 136, ή 160 ίππους στην έκδοση με διπλό τούρμπο.
Συμπέρασμα
Το Renault Megane έχει κάνει το ποιοτικό και τεχνολογικό άλμα για να αντιμετωπίσει το Opel Astra που βρίσκεται στην κορυφή των πωλήσεων της κατηγορίας. Η πορεία του θα εξαρτηθεί σε μεγάλο βαθμό από την τιμή και το value for money του γαλλικού μοντέλου, που σύντομα θα λανσαριστεί στη χώρα μας.
Το νέο Megane έχω να πώ οτι τα σπάει απο πλευράς σχεδίασης ,εσωτ.και εξωτερικά ,και υποκειμενικά το βρίσκω πολύ πιό όμορφο απο το Astra .;Oσον αφορά την αξιοπιστία ας μή βιαζόμαστε να βγάλουμε συμπεράσματα γιατί ακόμη και μοντέλο απο μοντέλο της ίδιας εταιριας μπορεί να είναι η μέρα με τη νύχτα . Πάντως η opel δέν πρωτοστατεί στον τομέα αυτό γιατί όντας κάτοχος astra g δέν έχω και τις καλύτερες αναμνήσεις ! Εβγαλε απρόβλεπτες ζημιές και αρκετά δαπανηρές κοντα στα 100000-120000 km ,οπότε κανείς δεν με πείθει οτι η opel είναι Γερμανική και άρα καλύτερη . Αυτός ο μύθος πρέπει να εκλείψει πιά ,και να σταματήσουμε τα περι ιαπωνικής αξιοπιστίας (ας μας πούνε οι κάτοχοι vvti TOYOTA κινητήρων τί παίζει με πολλαπλασιαστές που χαλάνε και κοστίζουν 200 ευρώ έκαστος ,κλπ άλλα προβλήματα που βγάζουν ,ας μας πούνε οι opel fun ,mercedes,ford,και vw κάτοχοι τα αληθινά προβλήματα που έχουν αντιμετωπίσει και τότε θα τα πούμε και για τα renault . Εν κατακλείδι η μεγάλη προσήλωση σε μία μάρκα και η εμμονή λές και έχουμε μετοχές στο brand βλάπτει πολυ!!!σε πολλές περιπτώσεις .
ΤΟ ΜΕGANE EINAI ΠΙΟ OMOΡΦΟ ΚΑΙ ΠΙΟ ΜΟΝΤΕΡΝΟ ΑΠΟ ΤΟ ASTRA. ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ,ΜΑ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ, ΠΙΣΤΕΥΩ, ΜΕ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΕΦΟΔΙΑΖΕΤΑΙ ΤΟ MEGANE.ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΤΟΥΣ DIESEL ΠΟΥ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ Η MERCEDES ΤΟΥΣ ΕΜΠΙΣΤΕΥΕΤΑΙ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΤΗΣ. ΑΚΟΜΑ ΤΟ MEGANE EXEI KAI TO ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΕΤΡΑΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΠΟΥ ΤΟ ASTRA ΣΤΕΡΕΙΤΑΙ.ΟΠΟΤΕ ΓΙΑ ΜΕΝΑ MEGANE ΧΩΡΙΣ ΠΟΛΥ ΣΚΕΨΗ...
Μονο renault....ποτε πια opel
Είχα και τα δυο προηγούμενα Megane. Βλάβες δε παρουσίασε κανενα απο τα δυο περα απο τις φυσιολογικές φθορές στα 100000χλμ που κράτησα το καθένα. Το μόνο που θέλανε έξτρα καθε 2 χρονια ακριβώς ηταν αλλαγή μπαταρίας! Μεταπωλητική αξία βεβαια μηδενική δυστυχώς για τη Renault! Όσο για το VS με την Opel, εμφανισιακά η Renault βάζει γκολ απ τα αποδυτήρια!
Δεν ειμαι σιγουρος για το ιστορικο αξιοπιστιας του Opel, καθως και τα εξουσιοδοτημενα συνεργεια του. Δισταζω πολυ, εχοντας συνηθισει την ποιοτητα του Honda.
σιχαινομουν τα Renault. Κυριως λογω leasing, πηρα ένα megane το 2004. Από τοτε και μετα , εχω παρει 3 megane, και πλεον όχι με leasing. θεωρω ότι είναι εντελως απροβλημάτιστα. είναι κριμα που η Renault είναι τοσο παρεξηγημενη στην Ελλαδα.
Dagoto Astra.
Μεταξύ των δύο, θέλει και ρώτημα? RENAULT: Πανέμορφο και τολμηρό, θα πήγαινα να το δω σίγουρα αν έπρεπε να αγοράσω αυτοκίνητο (αν και φανατικός audaκιας)! Τώρα για την αξιοπιστία κανένα ευρωπαϊκό ΔΕΝ είναι αξιόπιστο, οποτέ περί ορέξεως κολοκυθόπιττα. Παίρνεις όποιο σου γεμίζει το μάτι και σε κάνει να χαμογελάς πίσω από το τιμόνι: δλδ renault στην συγκεκριμένη περίπτωση!
Έχοντας οδηγήσει και το "πλυντήριο" Megane (κατά τη γνώμη μου το μόνο μικρομεσαίο με δυνατότητα τοποθέτησης στις στροφές...λόγο μεταξονίου...και όχι μόνο-αυτό το άσχημο με γωνίες), θα συμφωνήσω με τη Λουκία.Σε ΌΠΟΙΑ κυβικά, οι άνθρωποι ξέρουν να στήνουν τετράτροχα, για αυτό και επιλέγουν την ενεργητική τετραδιεύθυνση...Οι υπόλοιποι, απλά αφαιρούν προδιαγραφές από τα αντίστοιχα μοντέλα τους...:-)
Astra ολοκληρωμένη λύση και μετά το νέο golf όχι Γαλλικά και τενεκεδες γιαπωνέζικα
Μονόδρομος το golf τι να λέμε τώρα μακριά από Γάλλο
Τι κοροιδια ειναι αυτη,1 ΧΡΟΝΟ μετα θα μας το φερουν.. Κανονικα δε πρεπει να το αγορασει κανεις!
Στις κορυφαίες εκδόσεις η renault ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΤΑΙ, ΕΚΕΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΗΣ ΟΔΗΓΗΣΗΣ, ΑΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΝΑ ΟΔΗΓΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΣΕ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΤΟ ΟΧΗΜΑ ΣΟΥ, ΕΠΕΙΔΗ ΕΤΥΧΕ ΝΑ ΕΧΕΙΣ 5 ΔΡΑΧΜΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙΣ ΠΟΛΛΑ ΑΛΟΓΑ.-