Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Η Renault παρουσίασε στη Γενεύη το πρωτότυπο ZOE e-sport, το οποίο χάρη στους δύο ηλεκτροκινητήρες του, έχει απόδοση 340 KW, περίπου δηλαδή 462 ίππους, ενώ η ροπή ανέρχεται σε 640 Nm.
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Η Renault παρουσίασε στη Γενεύη το πρωτότυπο ZOE e-sport, το οποίο χάρη στους δύο ηλεκτροκινητήρες του, έχει απόδοση 340 KW, περίπου δηλαδή 462 ίππους, ενώ η ροπή ανέρχεται σε 640 Nm.

Renault ZOE e-sport (+vid)

7.732 Επισκέψεις στο άρθρο (7/3/2017)

Η Renault μεταφέρει την τεχνογνωσία της από την Formula E στο ηλεκτροκίνητο ZOE και παρουσιάζει το πρωτότυπο ZOE e-sport, ένα πυραυλάκι 460 και πλέον ίππων, που θέλει μόλις 3,2 δλ. για το 0-100.

Η Renault παρουσίασε στη Γενεύη το πρωτότυπο ZOE e-sport, το οποίο χάρη στους δύο ηλεκτροκινητήρες του, έχει απόδοση 340 KW, περίπου δηλαδή 462 ίππους, ενώ η ροπή ανέρχεται σε 640 Nm.

Το αμάξωμα του ZOE e-sport έγινε από ανθρακονήματα και έτσι το βάρος του δεν ξεπερνά τα 1.400 κιλά, παρόλο που οι μπαταρίες μόνο ζυγίζουν 450 κιλά. Κάπως έτσι, το ηλεκτρικό πυραυλάκι κάνει το 0-100 σε μόλις 3,2 δλ.

Το αμάξωμα του ZOE e-sport έγινε από ανθρακονήματα και έτσι το βάρος του δεν ξεπερνά τα 1.400 κιλά, παρόλο που οι μπαταρίες μόνο ζυγίζουν 450 κιλά. Κάπως έτσι, το ηλεκτρικό πυραυλάκι κάνει το 0-100 σε μόλις 3,2 δλ.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

 
Στηρίζεται στην πλατφόρμα του ηλεκτρικού ZOE και αντανακλά τα τρία χρόνια επιτυχιών της Renault στο πρωτάθλημα FIA Formula E Championship. Για αυτό το ZOE e-sport δανείζεται το στιλ αλλά και την απόχρωση των τελευταίων μονοθέσιων της Renault.
 
Το αμάξωμα του ZOE e-sport έγινε από ανθρακονήματα και έτσι το βάρος του δεν ξεπερνά τα 1.400 κιλά, παρόλο που οι μπαταρίες μόνο ζυγίζουν 450 κιλά. Κάπως έτσι, το ηλεκτρικό πυραυλάκι κάνει το 0-100 σε μόλις 3,2 δλ.
 
Σε ό,τι αφορά στο στιλ, το ZOE e-sport δανείζεται το «κοστούμι» της ομάδας Renault e.dams, έχοντας Satin Blue απόχρωση και κίτρινες πινελιές. Οι προφυλακτήρες, το χείλος του σπόιλερ και τα περιγράμματα των αεραγωγών και των φώτων, είναι ανθρακονημάτινα. Οι Sport τροχοί των 20 ιντσών έχουν δίχρωμη απόχρωση, με μαύρο και χρώμιο.
 
Το κυρίαρχο χρώμα της καμπίνας είναι το μαύρο, ενώ υπάρχουν μπλε λεπτομέρειες και σημεία με αλουμίνιο. Τα καθίσματα, το τιμόνι και τα πάνελ των πορτών είναι επενδυμένα με Alcantara. Τα δύο bucket της Recaro έχουν αγωνιστικές ζώνες, ενώ η θέση οδήγησης σύμφωνα με την εταιρεία είναι ιδανική για την πίστα.
  
Το σασί του ZOE e-sport διαθέτει ένα ατσάλινο σωληνωτό roll cage με προστατευτικά πάνελ από Kevlar, το οποίο είναι συμβατό με τα στάνταρ ασφάλειας της FIA. Ιδιαίτερα προσεγμένη είναι και η αεροδυναμική, με τον πίσω διαχύτη να αντλεί έμπνευση από την Formula E και τη μεγάλη carbon αεροτομή να κάνει τη δουλειά.
 
Όπως και στην Formula E, ο οδηγός μπορεί να ρυθμίσει τον κινητήρα και να ελέγξει την κατανάλωση ενέργειας. Οι δύο δίδυμοι κινητήρες έχουν τοποθετηθεί ο ένας μπροστά και ο άλλος πίσω και παίρνουν ζωή από μπαταρίες 40kWh.
 
Η τελική του ZOE e-sport περιορίζεται στα 210 χλμ./ώρα, μια ταχύτητα που χρειάζεται λιγότερο από 10 δλ. για να πιάσει. Η ροπή των 640 Nm είναι διαθέσιμη σχεδόν στιγμιαία, καθώς χρειάζονται μόλις λίγα δέκατα του δευτερολέπτου να πιάσουν τα μοτέρ τις 4.300 σ.α.λ.
 
Όπως και με το κανονικό ZOE, η Renault χρησιμοποιεί τις εξελιγμένες μπαταρίες Z.E. 40, που δίνουν στο όχημα αυτονομία 402 χλμ. σύμφωνα με τον κύκλο NEDC.
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

ford
ODIGOS AGORAS LINGLONG