Καμία διαφορά στο σχετικά λιτό, αλλά γεροδεμένο εσωτερικό της έκδοσης διπλού καυσίμου TGI του Arona. Ο εξοπλισμός είναι υπερπλήρης με στάνταρ την κεντρική οθόνη αφής των 6,5 ιντσών.
Το SEAT Arona «τα βάζει» με το SYM HD 300
104.210 Επισκέψεις στο άρθρο (4/7/2020)
H SEAT βγάζοντας στον… «αέρα» την TGI έκδοση του Arona, δημιούργησε το πρώτο crossover που κινείται (και) με φυσικό αέριο (πλέον υπάρχει και το Kamiq), εκτός από βενζίνη. Βέβαια, το κινείται με βενζίνη είναι σχετικό μιας και το ρεζερβουάρ είναι πολύ μικρό και ουσιαστικά εξυπηρετεί την ανάγκη για μετάβαση στο χώρο ανεφοδιασμού με φυσικό αέριο.
Από την άλλη το «300άρι» scooter της SYM αποτελεί μία ποιοτική επιλογή που υπόσχεται κορυφαία οικονομία στο κόστος μετακίνησης, διεκπεραιώνοντας πάσης φύσεως αποστολή που θα του αναθέσεις. Οι ξεχωριστές ικανότητες, η premium εμφάνιση και η προσιτή τιμή μαρτυρούν, ότι το scooter της SYM μπορεί να ανταποκριθεί στις υψηλές απαιτήσεις της καθημερινής μετακίνησης.
....Πραγματι ειναι πολυ οικονομικο το CNG και πολυ πιο φιλικο για το περιβαλλον. Το προβλημα ειναι οτι τα πρατηρια που το διαθετουν ειναι ελαχιστα, πιο λιγα κι απ' αυτα που εχουν LPG.
έχω το mp3 Piaggio 250cc, και το Citroen C4 1596 cc πετρέλαιο, με το mp3 κάνω 16-17 χιλ/λτ μικτά με το Citroen C4 κάνω 18-19 χιλ/λτ!!! το Citroen C4 καίει λιγότερο απο το Piaggio!!!!!
Διαβαζω παντου οτι θελουν οι κυβερνωντες να πεταξουμε τα σαραβαλα που εχουμε και να τα αντικαταστησουμε με ηλεκτρικα.Δεν καταλαβαινω γιατι δεν γεμιζουν τη χωρα με πρατηρια cng, ουτως ωστε να μπορει ο πολιτης να αγορασει αυτοκινητο, πολυ φθηνοτερα απο το ηλεκτρικο.Για να μην αναφερω ενα σωρο κατα τη γνωμη μου, προβληματα των ηλεκτρικων, οπως αυτονομια, χρονος φορτισης κλπ.Ισως δε, τα αυτοκινητα cng, να ειναι λιγοτερο ρυπογονα κι απο τα ηλεκτρικα.Μηπως καποιοι παλι τα οικονομησουν απο την πωληση των ηλεκτρικων?
Χε, λόγω μεγέθους, η σύγκριση θα έπρεπε να γίνει με το panda cng και όχι με ένα suv. Εκεί να δεις διαφορά στην κατανάλωση! Αν εξαιρέσεις τα ελάχιστα σημεία προμήθειας cng, αποτελεί την ιδανικότερη λύση για οικονομική, οικολογική μετακίνηση. Και για τον Νίκο, οκ, όχι 5 άτομα με αποσκευές, αλλά και οι 4 είναι πολύ περισσότεροι από τους 2 μετά βίας που μετακινούνται εκτεθειμένοι με ένα σκούτερ. Και η τιμή του seat, σούπερ.
Εγω εχω ενα mazda 2 μοντ.2004 1.6cc απο το 2018 του εχω βαλει φυσικο αεριο και με 4,5 ευρω κανω 100 εως 110 χιλιομετρα με γρηγορη οδηγηση οποτε το ARONA πρεπει να καιει γυρω στα 4 ευρω η και λιγοτερο.Το προβλημα για εμενα ειναι τα πρατηρια που ειναι λιγα.
Η κατανάλωση του suv είναι με βάση τον κατασκευαστή? Γιατί για το scooter είναι η πραγματική του χωρίς καν οικονομική οδήγηση. Νομίζω η αντικειμενική αλήθεια είναι μακριά.
Το συμπέρασμα σας δεν ισχύει πλήρως. Οι αποσκευες 5 ατόμων που μπαίνουν στο Arona CNG ; Οι δεξαμενές CNG δεν τρώνε τον χώρο αποσκευών ; Νομίζω ότι δεν ταξιδεύουν 5 άτομα με τις αποσκευές τους στο Arona. Πρέπει να πας σε αμαξι με 450-500 λίτρα πορτ μπαγκαζ (σε βενζινη) για να μείνουν στο αντίστοιχο CNG τα 350-370 που είναι καλούτσικο νούμερο για αποσκευές οικογένειας.
....Πραγματι ειναι πολυ οικονομικο το CNG και πολυ πιο φιλικο για το περιβαλλον. Το προβλημα ειναι οτι τα πρατηρια που το διαθετουν ειναι ελαχιστα, πιο λιγα κι απ' αυτα που εχουν LPG.
έχω το mp3 Piaggio 250cc, και το Citroen C4 1596 cc πετρέλαιο, με το mp3 κάνω 16-17 χιλ/λτ μικτά με το Citroen C4 κάνω 18-19 χιλ/λτ!!! το Citroen C4 καίει λιγότερο απο το Piaggio!!!!!
Διαβαζω παντου οτι θελουν οι κυβερνωντες να πεταξουμε τα σαραβαλα που εχουμε και να τα αντικαταστησουμε με ηλεκτρικα.Δεν καταλαβαινω γιατι δεν γεμιζουν τη χωρα με πρατηρια cng, ουτως ωστε να μπορει ο πολιτης να αγορασει αυτοκινητο, πολυ φθηνοτερα απο το ηλεκτρικο.Για να μην αναφερω ενα σωρο κατα τη γνωμη μου, προβληματα των ηλεκτρικων, οπως αυτονομια, χρονος φορτισης κλπ.Ισως δε, τα αυτοκινητα cng, να ειναι λιγοτερο ρυπογονα κι απο τα ηλεκτρικα.Μηπως καποιοι παλι τα οικονομησουν απο την πωληση των ηλεκτρικων?
Χε, λόγω μεγέθους, η σύγκριση θα έπρεπε να γίνει με το panda cng και όχι με ένα suv. Εκεί να δεις διαφορά στην κατανάλωση! Αν εξαιρέσεις τα ελάχιστα σημεία προμήθειας cng, αποτελεί την ιδανικότερη λύση για οικονομική, οικολογική μετακίνηση. Και για τον Νίκο, οκ, όχι 5 άτομα με αποσκευές, αλλά και οι 4 είναι πολύ περισσότεροι από τους 2 μετά βίας που μετακινούνται εκτεθειμένοι με ένα σκούτερ. Και η τιμή του seat, σούπερ.
Εγω εχω ενα mazda 2 μοντ.2004 1.6cc απο το 2018 του εχω βαλει φυσικο αεριο και με 4,5 ευρω κανω 100 εως 110 χιλιομετρα με γρηγορη οδηγηση οποτε το ARONA πρεπει να καιει γυρω στα 4 ευρω η και λιγοτερο.Το προβλημα για εμενα ειναι τα πρατηρια που ειναι λιγα.
Η κατανάλωση του suv είναι με βάση τον κατασκευαστή? Γιατί για το scooter είναι η πραγματική του χωρίς καν οικονομική οδήγηση. Νομίζω η αντικειμενική αλήθεια είναι μακριά.
Το συμπέρασμα σας δεν ισχύει πλήρως. Οι αποσκευες 5 ατόμων που μπαίνουν στο Arona CNG ; Οι δεξαμενές CNG δεν τρώνε τον χώρο αποσκευών ; Νομίζω ότι δεν ταξιδεύουν 5 άτομα με τις αποσκευές τους στο Arona. Πρέπει να πας σε αμαξι με 450-500 λίτρα πορτ μπαγκαζ (σε βενζινη) για να μείνουν στο αντίστοιχο CNG τα 350-370 που είναι καλούτσικο νούμερο για αποσκευές οικογένειας.