Τα 190 χλστ. από το έδαφος δίνουν στο Arona TGI τη δυνατότητα και για αποδράσεις.
1,0 TGI Vs F4 278 κ.εκ.
104.229 Επισκέψεις στο άρθρο (4/7/2020)
Η έκδοση TGI του Arona εφοδιάζεται με τον 3κύλινδρο 1,0 TSI κινητήρα του ομίλου VW, ο οποίος ωστόσο με τις απαραίτητες μετατροπές -πιστόνια με επίστρωση χρωμίου/νικελίου, νέες βαλβίδες εισαγωγής και εξαγωγής καθώς και μικρότερο turbo για λιγότερη αδράνεια- καταναλώνει φυσικό αέριο και βενζίνη. Η απόδοσή του είναι 90 ίπποι με 160 Nm ροπής και η μετάδοση γίνεται μέσω χειροκίνητου κιβωτίου 6 σχέσεων.
Το SYM HD 300 εξοπλίζεται με έναν μονοκύλινδρο υγρόψυκτο κινητήρα 278 κυβικών με απόδοση 27,5 ίππους στις 8.000 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 2,7 kg-m στις 6.250 σ.α.λ. Η τροφοδοσία πραγματοποιείται από ηλεκτρονικό ψεκασμό, με τη μονάδα ελέγχου ECU να προέρχεται από την Keihin και η μετάδοση, γίνεται μέσω αυτόματου κιβωτίου CVT.
Το CNG καίει λιγότερο και από scooter
Το SEAT Arona διαθέτει τρεις δεξαμενές φυσικού αερίου, με συνολική χωρητικότητα 14,3 κιλών, που βρίσκονται κάτω από το χώρο αποσκευών, ενώ υπάρχει και ρεζερβουάρ βενζίνης 9 λτ., το οποίο όμως χρησιμοποιείται μόνο όταν τελειώσει το φυσικό αέριο, χωρίς ο οδηγός να έχει δυνατότητα εναλλαγής μεταξύ των δύο καυσίμων. Θεωρητικά γεμίζει με 11,9 ευρώ (μόνο για CNG). Από την άλλη το scooter, που έχει ρεζερβουάρ 7,5 λτ. γεμίζει με 14,2 ευρώ (μέση τιμή αμόλυβδης στην Αττική 1,42 ευρώ /λτ.).
Το SEAT Arona έχει μέση κατανάλωση 4,5 κ./100 χλμ., το οποίο σημαίνει πως θα καλύψεις 100 χλμ. με κόστος 3,75 ευρώ. Από την άλλη, η μέση κατανάλωση του scooter είναι 4,0 λτ./100 χλμ. και για να το μεταφράσουμε χρηματικά, αυτό σημαίνει 5,68 ευρώ. Δηλαδή με το Arona έχετε κέρδος 1,93 ευρώ/100 χλμ..
....Πραγματι ειναι πολυ οικονομικο το CNG και πολυ πιο φιλικο για το περιβαλλον. Το προβλημα ειναι οτι τα πρατηρια που το διαθετουν ειναι ελαχιστα, πιο λιγα κι απ' αυτα που εχουν LPG.
έχω το mp3 Piaggio 250cc, και το Citroen C4 1596 cc πετρέλαιο, με το mp3 κάνω 16-17 χιλ/λτ μικτά με το Citroen C4 κάνω 18-19 χιλ/λτ!!! το Citroen C4 καίει λιγότερο απο το Piaggio!!!!!
Διαβαζω παντου οτι θελουν οι κυβερνωντες να πεταξουμε τα σαραβαλα που εχουμε και να τα αντικαταστησουμε με ηλεκτρικα.Δεν καταλαβαινω γιατι δεν γεμιζουν τη χωρα με πρατηρια cng, ουτως ωστε να μπορει ο πολιτης να αγορασει αυτοκινητο, πολυ φθηνοτερα απο το ηλεκτρικο.Για να μην αναφερω ενα σωρο κατα τη γνωμη μου, προβληματα των ηλεκτρικων, οπως αυτονομια, χρονος φορτισης κλπ.Ισως δε, τα αυτοκινητα cng, να ειναι λιγοτερο ρυπογονα κι απο τα ηλεκτρικα.Μηπως καποιοι παλι τα οικονομησουν απο την πωληση των ηλεκτρικων?
Χε, λόγω μεγέθους, η σύγκριση θα έπρεπε να γίνει με το panda cng και όχι με ένα suv. Εκεί να δεις διαφορά στην κατανάλωση! Αν εξαιρέσεις τα ελάχιστα σημεία προμήθειας cng, αποτελεί την ιδανικότερη λύση για οικονομική, οικολογική μετακίνηση. Και για τον Νίκο, οκ, όχι 5 άτομα με αποσκευές, αλλά και οι 4 είναι πολύ περισσότεροι από τους 2 μετά βίας που μετακινούνται εκτεθειμένοι με ένα σκούτερ. Και η τιμή του seat, σούπερ.
Εγω εχω ενα mazda 2 μοντ.2004 1.6cc απο το 2018 του εχω βαλει φυσικο αεριο και με 4,5 ευρω κανω 100 εως 110 χιλιομετρα με γρηγορη οδηγηση οποτε το ARONA πρεπει να καιει γυρω στα 4 ευρω η και λιγοτερο.Το προβλημα για εμενα ειναι τα πρατηρια που ειναι λιγα.
Η κατανάλωση του suv είναι με βάση τον κατασκευαστή? Γιατί για το scooter είναι η πραγματική του χωρίς καν οικονομική οδήγηση. Νομίζω η αντικειμενική αλήθεια είναι μακριά.
Το συμπέρασμα σας δεν ισχύει πλήρως. Οι αποσκευες 5 ατόμων που μπαίνουν στο Arona CNG ; Οι δεξαμενές CNG δεν τρώνε τον χώρο αποσκευών ; Νομίζω ότι δεν ταξιδεύουν 5 άτομα με τις αποσκευές τους στο Arona. Πρέπει να πας σε αμαξι με 450-500 λίτρα πορτ μπαγκαζ (σε βενζινη) για να μείνουν στο αντίστοιχο CNG τα 350-370 που είναι καλούτσικο νούμερο για αποσκευές οικογένειας.
....Πραγματι ειναι πολυ οικονομικο το CNG και πολυ πιο φιλικο για το περιβαλλον. Το προβλημα ειναι οτι τα πρατηρια που το διαθετουν ειναι ελαχιστα, πιο λιγα κι απ' αυτα που εχουν LPG.
έχω το mp3 Piaggio 250cc, και το Citroen C4 1596 cc πετρέλαιο, με το mp3 κάνω 16-17 χιλ/λτ μικτά με το Citroen C4 κάνω 18-19 χιλ/λτ!!! το Citroen C4 καίει λιγότερο απο το Piaggio!!!!!
Διαβαζω παντου οτι θελουν οι κυβερνωντες να πεταξουμε τα σαραβαλα που εχουμε και να τα αντικαταστησουμε με ηλεκτρικα.Δεν καταλαβαινω γιατι δεν γεμιζουν τη χωρα με πρατηρια cng, ουτως ωστε να μπορει ο πολιτης να αγορασει αυτοκινητο, πολυ φθηνοτερα απο το ηλεκτρικο.Για να μην αναφερω ενα σωρο κατα τη γνωμη μου, προβληματα των ηλεκτρικων, οπως αυτονομια, χρονος φορτισης κλπ.Ισως δε, τα αυτοκινητα cng, να ειναι λιγοτερο ρυπογονα κι απο τα ηλεκτρικα.Μηπως καποιοι παλι τα οικονομησουν απο την πωληση των ηλεκτρικων?
Χε, λόγω μεγέθους, η σύγκριση θα έπρεπε να γίνει με το panda cng και όχι με ένα suv. Εκεί να δεις διαφορά στην κατανάλωση! Αν εξαιρέσεις τα ελάχιστα σημεία προμήθειας cng, αποτελεί την ιδανικότερη λύση για οικονομική, οικολογική μετακίνηση. Και για τον Νίκο, οκ, όχι 5 άτομα με αποσκευές, αλλά και οι 4 είναι πολύ περισσότεροι από τους 2 μετά βίας που μετακινούνται εκτεθειμένοι με ένα σκούτερ. Και η τιμή του seat, σούπερ.
Εγω εχω ενα mazda 2 μοντ.2004 1.6cc απο το 2018 του εχω βαλει φυσικο αεριο και με 4,5 ευρω κανω 100 εως 110 χιλιομετρα με γρηγορη οδηγηση οποτε το ARONA πρεπει να καιει γυρω στα 4 ευρω η και λιγοτερο.Το προβλημα για εμενα ειναι τα πρατηρια που ειναι λιγα.
Η κατανάλωση του suv είναι με βάση τον κατασκευαστή? Γιατί για το scooter είναι η πραγματική του χωρίς καν οικονομική οδήγηση. Νομίζω η αντικειμενική αλήθεια είναι μακριά.
Το συμπέρασμα σας δεν ισχύει πλήρως. Οι αποσκευες 5 ατόμων που μπαίνουν στο Arona CNG ; Οι δεξαμενές CNG δεν τρώνε τον χώρο αποσκευών ; Νομίζω ότι δεν ταξιδεύουν 5 άτομα με τις αποσκευές τους στο Arona. Πρέπει να πας σε αμαξι με 450-500 λίτρα πορτ μπαγκαζ (σε βενζινη) για να μείνουν στο αντίστοιχο CNG τα 350-370 που είναι καλούτσικο νούμερο για αποσκευές οικογένειας.