7 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Το νέο SEAT Ateca μπορεί πέραν της ασφάλτου να τα βγάλει πέρα και στα πιο απαιτητικά και δύσκολα τερέν.
Δοκιμή SEAT Ateca
44.205 Επισκέψεις στο άρθρο (22/12/2016)
To πρώτο βήμα της SEAT στα… χωράφια των πραγματικών SUV γίνεται με το ολοκαίνουργιο Ateca, το οποίο σπάει το ρόδι και με το καλημέρα μπαίνει στη λίστα με τις hot προτάσεις της αγοράς.
H στάνταρ τετρακίνηση της 2λιτρης turbodiesel έκδοσης τονίζει τον περιπετειώδη χαρακτήρα του νέου SEAT Ateca.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
- To πρώτο SUV της SEAT
- Πλατφόρμα MQB
- 2λιτρος TDI με 150 άλογα
- 4κίνηση 4Drive και πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων
- Από 27.650 ευρώ
- Με Adblue (Σύστημα ουρίας)
- Με Adblue (Σύστημα ουρίας)
+ Ποιότητα κατασκευής, οδική συμπεριφορά, χώροι επιβατών και αποσκευών, λειτουργία τετρακίνησης, εξοπλιστική πληρότητα βασικής έκδοσης, τεχνολογία
- Τραχιά λειτουργία κινητήρα, θόρυβος στις υψηλές ταχύτητες, συγκρατημένη σχεδίαση καμπίνας
Τα πράγματα ήρθαν φυσιολογικά: Από τη μια, η SEAT ήθελε νέα μοντέλα στη γκάμα της με σκοπό να αυξήσει το μερίδιό της στην αγορά. Από την άλλη, το αγοραστικό κοινό έχει απογειώσει τις πωλήσεις των crossover/SUV, που έχουν δει τα ποσοστά τους να ανεβαίνουν ταχύτατους ρυθμούς. Ήταν λογικό και επόμενο λοιπόν η ισπανική φίρμα να παρουσιάσει το πρώτο της SUV μοντέλο, ειδικά από τη στιγμή που η «μαμά» VW είχε έτοιμες λύσεις, όπως το πάτωμα (ΜQB) και τα μηχανικά μέρη του νέου, δεύτερης γενιάς, Tiguan. Σε κάθε περίπτωση, το νέο SEAT Ateca στοχεύει ακριβώς στην καρδιά των μικρομεσαίων SUV έχοντας μήκος 4.363 χλστ. και στέκοντας ακριβώς απέναντι από το κυρίαρχο Nissan Qashqai.
Το Leon ψήλωσε!
Με όση αντικειμενικότητα μπορεί να έχει ένα σχετικό σχόλιο, το νέο SEAT Ateca διαθέτει ένα «αυστηρό», αλλά ταυτόχρονα και δυναμικό design. Ούτε φλυαρίες, ούτε ανούσια «φορτώματα», παρά μόνο ακολουθία της σχεδιαστικής πολιτικής του Leon με έντονες ακμές και «καθαρές» επιφάνειες. Φυσικά το ύψος έχει φτάσει στα 1.611 χλστ., ενώ η απόσταση από το έδαφος έχει ανεβεί στα 189 χλστ. Οι περισσότεροι το κοιτάνε, αλλά ας μην ξεχνάμε πως είναι ένα ολοκαίνουργιο μοντέλο και αυτό λίγο πολύ είναι αναμενόμενο.
Στο μπροστινό μέρος κυριαρχεί φυσικά η τραπεζοειδής μάσκα, ενώ τα φώτα με LED στοιχεία, πάνε το θέμα που συναντάμε στο Leon ένα βήμα πιο πέρα. Προκειμένου να τονιστεί ο σκληροτράχηλος χαρακτήρας του Ateca, οι Ισπανοί φρόντισαν να τοποθετήσουν μαύρο πλαστικό, περιμετρικά, στο τελείωμα του αμαξώματος. Το πάζλ της εξωτερικής εμφάνισης συμπληρώνουν οι ενθέσεις χρωμίου στον εμπρός και τον πίσω προφυλακτήρα και οι ράγες οροφής.
27.650 ευρώ για το 4κίνητο diesel
Όσοι θέλουν Ateca με diesel κινητήρα και τετρακίνηση θα πρέπει να στραφούν στη 2λιτρη έκδοση της δοκιμής μας. Η τιμή της στην έκδοση Style είναι 27.650 ευρώ, ενώ για την έκδοση Xcellence του μοντέλου δοκιμής η τιμή ανεβαίνει στις 31.600 ευρώ. Η έκδοση Style πάντως χαρακτηρίζεται από την πληρότητα, τόσο σε στοιχεία άνεσης, όσο και ασφάλειας με στάνταρ 7 αερόσακους.
Η τραχια λειτουργια του κινητηρα ειναι σημαδι οτι ναι θα παει παντου αλλα ...οχι μονο του! χαχαχα Σχεδιαστικα το τμημα αντιγραφης του γκρουπ εκανε θαυματα παλι!
Η SEAT θεωρω οτι ειναι απο τις ποιο τιμιες μάρκες που παιζουν στην αγορα. Πληρώνεις συγκριτικά λιγοτερα και παίρνεις περισσότερα π.χ. σε ασφαλεια επιδοσεις εξοπλισμο κτλ. Για παραδειγμα περιπου στο 2008 με τα λεφτα που αγοραζες π.χ. ένα mazda 3 105 hp ή ένα focus 1,6 lt 115hp , επαιρνες να leon 1.8 tsi με 160hp full εξοπλισμενο !
Μαλιστα, αντιγραψαμε παλι και βγαλαμε με αλλο σημα αλλο αυτοκινητο. Η εμπνευση στο πατο!
Και βεβαιως ειναι λογικη η καταναλωση στα 8 λιτρα ενω ενα διλιτρο βενζινοκινητο θα θελει 12