ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Τα δύο μοντέλα ξεχωρίζουν κυρίως μέσω της ευχαρίστησης στην οδήγηση που προσφέρουν. 

To εσωτερικό του Honda HR-V επιδεικνύει πιο όμορφο σχεδιαστικά διάκοσμο.

To Honda HR-V βρίσκει τη χρυσή τομή μεταξύ άνεσης και δυναμικών χαρακτηριστικών καλύτερα από το Ateca.

Πιο λιτό εμφανισιακά το εσωτερικό του Ateca.

Το SEAT Ateca κερδίζει σε οδηγική αίσθηση και ελαφρώς και σε αποτελεσματικότητα μέσω της πιο σφιχτής ρύθμισης της ανάρτησής του.

SEAT Ateca VS Honda HR-V

6.915 Επισκέψεις στο άρθρο (8/5/2019)

Τα Honda HR-V και SEAT Ateca μάχονται στην μικρομεσαία crossover κατηγορία προσεγγίζοντας το κοινό αυτής μέσω εντελώς διαφορετικού χαρακτήρα. Ποιο θα επικρατήσει στη μεταξύ τους κόντρα;

Τα δύο μοντέλα του συγκριτικού αποτελούν δύο αντίστοιχα εναλλακτικές προτάσεις στην πολυπληθή αγορά της crossover μικρομεσαίας κατηγορίας και το καθένα προσπαθεί με τον τρόπο του να κερδίσει το ενδιαφέρον των αγοραστών αυτής. Η μεταξύ τους μάχη πάντως έχει αρκετό ενδιαφέρον και αυτό γιατί και τα δύο πρεσβεύουν κάτι το διαφορετικό και βάζουν το δικό τους χρώμα στην πολυπληθή αυτή κατηγορία κυρίως μέσω της ευχαρίστησης στην οδήγηση που προσφέρουν. 

Το HR-V είναι το πιο μικρό σε διαστάσεις μοντέλο της κατηγορίας (με μήκος 4.294 χλστ.) και αυτό του χαρίζει πόντους στο κομμάτι της εμφάνισης (πιο κόμπακτ και ξεχωριστό), ενώ αντίθετα δεν του στερεί σε πρακτικότητα, με την Honda να έχει κάνει και σε αυτό το μοντέλο τα μαγικά της. Από την άλλη το SEAT Ateca έρχεται με όπλα του την δελεαστική τιμή και  τους άφθονους χώρους του, ενώ και εκείνο είναι ενδιαφέρον αισθητικά με τις έντονες ακμές αμαξώματος να εκφράζουν τη δυναμική του. 

Κινητήρες-Κιβώτια: Εύκολη επικράτηση του TSI 
Στο πεδίο των κινητήρων υπάρχουν σημαντικές διαφορές μεταξύ τους, αφού η SEAT διαθέτει τη βασική έκδοση του Ateca με υπερτροφοδοτούμενο μοτέρ 1,0 λτ. ενώ η Honda επιμένει ατμοσφαιρικά στο HR-V, εφοδιάζοντάς το με 1,5 λτ. ατμοσφαιρικό κινητήρα. Παρά τα περισσότερα κυβικά του, τον έναν επιπλέον κύλινδρο, το χαμηλότερο βάρος του και την μεγαλύτερη απόδοσή του (130 στο HR-V έναντι 116 ίππων στο Ateca), το μοτέρ που διακρίνεται τόσο σε επιδόσεις όσο και σε κατανάλωση είναι αυτό του Ateca, με το HR-V να προσφέρει ωστόσο πιο πολιτισμένη λειτουργία.

Εσωτερικό: Πιο ενδιαφέρον του HR-V, καλύτεροι χώροι στο Ateca 
To εσωτερικό του Honda HR-V επιδεικνύει πιο όμορφο σχεδιαστικά διάκοσμο από τη βασική του έκδοση, έναντι του πιο λιτού εμφανισιακά εσωτερικού του Ateca. Η ποιότητα κατασκευής και στα δύο βρίσκεται σε πολύ καλά επίπεδα με ανάλογη προσοχή στη συναρμολόγηση και στο φινίρισμα, ενώ για πιο high tech στοιχεία (με μεγαλύτερες οθόνες αφής στο ταμπλό και ψηφιακό πίνακα οργάνων), πρέπει να επιλέξει κανείς τις πιο πλούσιες εκδόσεις τους. Στο πεδίο των χώρων και παρά τις αναλογικά με τις διαστάσεις του πολύ καλές μετρήσεις στο HR-V, το στέμμα του πιο ευρύχωρου πάει εύκολα στο Αteca. Το HR-V έχει να αντιπαραθέσει όμως μεγαλύτερες δόσεις πρακτικότητας με συρόμενα πίσω καθίσματα και θέσεις για αντικείμενα. 

Οδική συμπεριφορά: Κερδίζει στα σημεία το Ateca 
Και τα δύο αυτοκίνητα του συγκριτικού αποτελούν προτάσεις με έντονα οδικά χαρακτηριστικά για τα δεδομένα της κατηγορίας και αποδεικνύονται έτσι ιδιαίτερα ευχάριστα. Το Honda HR-V απλώς «προστατεύει» περισσότερο την άνεση των επιβατών και την ποιότητα κύλισης μέσα στο όλο πακέτο, ενώ το SEAT Ateca όντας ελαφρώς πιο σφιχτό κερδίζει ελαφρώς στον τομέα της αίσθησης. Σε κάθε περίπτωση και πέραν της δυνατότητάς  τους να κινηθούν άνετα, παρουσιάζουν και πιο «επιθετικά» χαρακτηριστικά από τα περισσότερα μοντέλα της κατηγορίας στη σβέλτη οδήγηση. Έτσι, αποπνέουν μια ιδιαίτερη αίσθηση ασφάλειας με το σίγουρο πάτημά τους και τις περιορισμένες κλίσεις του αμαξώματός τους σε δρόμο με στροφές.

Η άποψή μας
Ο ελαφρώς πιο πλούσιος εξοπλισμός του HR-V σε αυτή την έκδοση, δε δικαιολογεί την συγκριτικά υψηλότερη τιμή του από το Ateca, με αυτή να παραμένει το βασικότερο πλεονέκτημά του ισπανικού μοντέλου γενικότερα για την κατηγορία. Παράλληλα με την καλύτερη εικόνα του στο κομμάτι των χώρων και των επιδόσεων, το Ateca κερδίζει τη μεταξύ τους μάχη.

Mercedes
NEXEN NFERA PRIMUS