2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Ο μοντέρνος διάκοσμος, το ψηφιοποιημένο περιβάλλον, η προσεγμένη ποιότητα και η εξαιρετική θέση οδήγησης χαρακτηρίζουν και την plug-in υβριδική έκδοση του νέου SEAT Leon.
Εσωτερικό - Χώροι: Πιο κλασικό το Leon, πιο μοντέρνο το Born
7.415 Επισκέψεις στο άρθρο (1/11/2023)
Στο εσωτερικό των δύο μοντέλων έχουμε δύο διαφορετικές φιλοσοφίες και εκτελέσεις. Στο Born ο διάκοσμος είναι πιο μίνιμαλ και δεσπόζει η 12άρα οθόνη με Navi, αλλά και το φινίρισμα με μπρονζέ λεπτομέρειες που αρέσουν αρκετά. Δεν θα συναντήσουμε αφρώδες μαλακό υλικό, ωστόσο τα υλικά δείχνουν και είναι καλής ποιότητας και καλά συναρμολογημένα.
Περισσότερο συμβατικής σχεδίασης, αλλά και πάλι μοντέρνα, είναι η καμπίνα του Leon. Το περιβάλλον είναι αρκετά ψηφιοποιημένο με την 8άρα οθόνη και το digital cockpit και παράλληλα η ποιότητα είναι αρκετά προσεγμένη. Στο πάνω μέρος του και στο εσωτερικό των θυρών το πλαστικό είναι μαλακό, ενώ πιο κάτω σκληρό πλην όμως ανάλογα καλοφινιρισμένο και γερά συναρμολογημένο.
Χωροταξικά, αμφότερα τα μοντέλα δίνουν άφθονο χώρο για τα πόδια, με το Leon αρκετά πιο βολικό για πιο ψηλούς επιβάτες. Το Leon έχει φαρδιά καμπίνα που θα επιτρέψει πιο άνετα τρεις ενήλικους, ωστόσο λόγω της υβριδικής μπαταρίας έχει περιορισμένο πορτμπαγκάζ στα 270 λίτρα. Από την πλευρά του αυτό του Born είναι στα 385 λίτρα.
Χώροι Μετρήσεις AutoΤρίτη | CUPRA BORN 62 kWh 204 PS | SEAT LEON 1.4 eHybrid 204 PS |
---|---|---|
Χώροι για γόνατα πίσω επιβατών (εκατοστά) | 14,5 | 18 |
Χώρος για Κεφάλι πίσω επιβατών (εκ.) | 1 | 5,5 |
Πλάτος πίσω καθίσματος (μέτρα) | 1,38 | 1,34 |
Εσωτερικό πλάτος εμπρός (μέτρα) | 1,44 | 1,42 |
Εργοστασιακή χωρητικότητα πόρτ μπαγκάζ (λίτρα) | 385 | 270 |
Κατώφλι φόρτωσης - Εσωτερικό (εκ.) | 17,5 | 14,5 |
Κατώφλι φόρτωσης - Εξωτερικό (εκ.) | 73 | 74,5 |
Ελάχιστο Μήκος Πόρτ-μπαγκάζ (εκ.) | 800 | 810 |
Εσωτερικό ύψος Πόρτ-μπαγκάζ (δάπεδο-εταζέρα) | 540 | 955 |
Υψος ανοίγματος πόρτας (εκ.) | 198 | 202 |
Πλατος Ανοιγματος πόρτας (εκ.) | 96,5 | 109 |
Σελίδα 1 | SEAT-Cupra με 204 άλογα: Ηλεκτρικό Born και Leon που μπαίνει στην πρίζα |
Σελίδα 2 | Εσωτερικό - Χώροι: Πιο κλασικό το Leon, πιο μοντέρνο το Born |
Σελίδα 3 | Κινητήρας: Στην πόλη δεν καις τίποτα, έχουν καυτές επιδόσεις |
Σελίδα 4 | Στο δρόμο: Fun για ηλεκτρικό το Born, οδηγοκεντρικό το Leon |