Το Fiat Panda είναι ένα από τα δύο μίνι 4χ4 που μπορεί να πάρει κανείς με κόστος έως 20.000 ευρώ. Το χαμηλό του βάρος και το σύστημα τετρακίνησης του επιτρέπουν να πάει εκεί που δεν πάνε πλέον τα υπόλοιπα crossover αυτοκίνητα.
Τι άλλο να περιμένω;
Το Panda διακρίνεται επιπλέον για την ξεχωριστή του εμφάνιση (ειδικά στην έκδοση Cross), τους καλούς του χώρους και τον πολύ καλό κινητήρα 1,3 λίτρων πετρελαίου με 95 ίππους που εφοδιάζει τις 4κίνητες εκδόσεις του.
Πόσο έχει;
Το Panda 4X4 κοστίζει με έκπτωση από 15.750 ευρώ, ενώ η πιο σκληροτράχηλη εμφανισιακά και ξεχωριστή έκδοση Panda Cross, ξεκινά από τα 18.500 ευρώ.
Suzuki Ignis: Από 14.030 το 4x4
Γιατί να το επιλέξω;
Το Ignis είναι το μικρότερο crossover που μπορεί να αποκτήσει κανείς. Διακρίνεται για την ξεχωριστή του εμφάνιση και τις εκτός δρόμου δυνατότητές του, ωστόσο και σε αυτές τις εκδόσεις δεν «απαρνιέται» τον αστικό του χαρακτήρα.
Τι άλλο να περιμένω;
Με την ιδιαίτερη εμφάνισή του το Ignis βάζει στυλ στις καθημερινές μετακινήσεις, προσφέροντας αναλογικά με τις διαστάσεις του και καλούς χώρους. Ο κινητήρας του είναι χωρητικότητας 1,0 λτ. με απόδοση 90 ίππων και αν και ικανός, καίει σχετικά αρκετά (6,5 λτ./100 χλμ.).
Πόσο έχει;
Το Ignis ξεκινά από τα 11.530 ευρώ ως δικίνητο, ενώ oι τετρακίνητες εκδόσεις του ξεκινούν από τα 14.030 ευρώ.
Σήμερα ελάχιστοι έχουν χρήματα για καινούριο αυτοκίνητο, διότι ακόμα και όσοι έχουν τα 20.000 ευρώ, τα φυλάνε για μια ανάγκη και δεν τα διαθέτουν για ένα αυτοκίνητο, που από τη στιγμή της αγοράς του, έχει ήδη χάσει ένα 20% της αξίας του. Γιατί λοιπόν να αγοράσω ένα καινούριο και να μην αγοράσω ένα ελάχιστα μεταχειρισμένο, να κερδίσω αυτό το 20%; Επίσης σήμερα δεν ξέρουμε αν αύριο θα έχουμε τα εισοδήματα που έχουμε, όπως το μισθό ή τη σύνταξη μας. Πως λοιπόν να ξοδέψω αυτά τα 20.000 ευρώ κινδυνεύοντας, αν αύριο χάσω τη δουλειά μου, να μην έχω τα απολύτως απαραίτητα; Και αν αρρωστήσω και χρειαστεί να ξοδέψω χρήματα, που θα τα βρω; Ένας λογικός άνθρωπος, αυτά θα πρέπει να σκέφτεται και όχι το ποιό αυτοκίνητο θα αγοράσει.
Μια απάντηση στο σκεπτικό του Στάθη που με τα σημερινά δεδομένα είναι σωστό. Το άρθρο αναφέρεται στο τι υπάρχει σε αυτά τα χρήματα στην αγορά σήμερα. Το κατά πόσο υπάρχει δυνατότητα απόκτησης νέου αυτοκινήτου, είναι πιστεύω θέμα για άλλο άρθρο, άλλου θέματος. Προσωπικά και γνωρίζοντας τι υπάρχει σήμερα στην τσέπη μου, θεωρώ ότι είναι σοφότερο να ξοδέψω χρήματα για τη σωστή συντήρηση (λάδια, υγρά, φίλτρα, ιμάντες) και κατάσταση (φρένα, ελαστικά, αμορτισέρ) του αυτοκινήτου που διαθέτω, παρά να δώσω ένα σημαντικά μεγαλύτερο κεφάλαιο για αγορά νέου.
Τα αντίστοιχα Tucson και Sportage, γιατί δεν έχουν τι αντίστοιχες ερωτήσεις όπως τα υπόλοιπα μοντέλα του άρθρου; Αναφέρομαι στα "Τι είναι;" "Γιατί να το επιλέξω;" "Ποια έκδοση παίρνω;"
Το Vitara στα 1,6 στους 120 ίππους και τιμή 16.190 και όχι 16.990, όπως αναγράφεται και με 17.360 με αναβαθμισμένο εξοπλισμό, δεν είναι με κινητήρα πετρελαίου αλλά ατμοσφαιρικό βενζίνης.
Επίσης, στα SUV, υπάρχει και το SUZUKI S-CROSS (SX-4) με 1000άρι τούρμπο με 112 ίππους με 15.770 και 16.980 με καλύτερο εξοπλισμό και επίσης με τον 1400αρι τούρμπο βενζίνης στους 140 ίππους στα 19.980 που όμως παραλείπεται και δεν αναφέρεται καθόλου.
Θα έλεγα και για το SKODA YETI 1.2 με τιμή στα 19.900, αλλά δεν είμαι σίγουρος αν διατίθεται ακόμα.
Σταθη εγω θα το πληρωσω το 20% παραπανω για να κατσει πρωτος ο δικος μου κωλος στο καθισμα του οδηγου και οχι ο γερμανοφιλος.Επισης δεν ξερουμε οχι αυριο αλλα ουτε σε 5 λεπτα πως θα ειμαστε.Τελος το ενδεχομενο να ζησεις τη ζωη σου σου περασε ποτε απο το μυαλο σου.
Δημήτρη έχεις και εσύ το δίκιο σου. Εξαρτάται από τον κάθε άνθρωπο πως βλέπει τη ζωή, τι είναι αυτό που τον ευχαριστεί περισσότερο, πόσα χρήματα έχει διαθέσιμα κ.λ.π. Άρα ο καθένας κανονίζει πως θα ξοδέψει τα λεφτά του. Αυτό που έγραψα εγώ, έχει να κάνει με τη δική μου άποψη, του πως θα πρέπει ο καθένας να ξοδεύει τα λεφτά του, χωρίς να υποστηρίζω ότι δεν μπορεί να κάνω λάθος.
για να εισαστε ακριβείς με τις τιμές...βάλτε και κανα χιλιαρικο επιπλέον από την τιμη στο τιμοκατάλογο, δηλ. εξοδα πώλησης, έξοδα μεταφοράς αυτοκινήτου πινακίδων, χαρτόσημο...μετα άλλο χιλιαρικο για ασφάλεια, τελη κυκλοφορίας...και την βενζινη για το πρωτο γεμισμα!!!!! και όταν κανεις δηλωση στην εφορία τεκμήρια...καλο οδηγητο το νέο μας αυτοκίνητο!!!! Σκέπτομαι να αγοράσω την Τζοιτλέττα βενζινη στα 17500 χευρό τιμή καταλόγου...θέλω γνώμες και εναλλακτικες αγορές
Σήμερα ελάχιστοι έχουν χρήματα για καινούριο αυτοκίνητο, διότι ακόμα και όσοι έχουν τα 20.000 ευρώ, τα φυλάνε για μια ανάγκη και δεν τα διαθέτουν για ένα αυτοκίνητο, που από τη στιγμή της αγοράς του, έχει ήδη χάσει ένα 20% της αξίας του. Γιατί λοιπόν να αγοράσω ένα καινούριο και να μην αγοράσω ένα ελάχιστα μεταχειρισμένο, να κερδίσω αυτό το 20%; Επίσης σήμερα δεν ξέρουμε αν αύριο θα έχουμε τα εισοδήματα που έχουμε, όπως το μισθό ή τη σύνταξη μας. Πως λοιπόν να ξοδέψω αυτά τα 20.000 ευρώ κινδυνεύοντας, αν αύριο χάσω τη δουλειά μου, να μην έχω τα απολύτως απαραίτητα; Και αν αρρωστήσω και χρειαστεί να ξοδέψω χρήματα, που θα τα βρω; Ένας λογικός άνθρωπος, αυτά θα πρέπει να σκέφτεται και όχι το ποιό αυτοκίνητο θα αγοράσει.
To Suzuki to s cross giati de to balate ?
Μια απάντηση στο σκεπτικό του Στάθη που με τα σημερινά δεδομένα είναι σωστό. Το άρθρο αναφέρεται στο τι υπάρχει σε αυτά τα χρήματα στην αγορά σήμερα. Το κατά πόσο υπάρχει δυνατότητα απόκτησης νέου αυτοκινήτου, είναι πιστεύω θέμα για άλλο άρθρο, άλλου θέματος. Προσωπικά και γνωρίζοντας τι υπάρχει σήμερα στην τσέπη μου, θεωρώ ότι είναι σοφότερο να ξοδέψω χρήματα για τη σωστή συντήρηση (λάδια, υγρά, φίλτρα, ιμάντες) και κατάσταση (φρένα, ελαστικά, αμορτισέρ) του αυτοκινήτου που διαθέτω, παρά να δώσω ένα σημαντικά μεγαλύτερο κεφάλαιο για αγορά νέου.
Τα αντίστοιχα Tucson και Sportage, γιατί δεν έχουν τι αντίστοιχες ερωτήσεις όπως τα υπόλοιπα μοντέλα του άρθρου; Αναφέρομαι στα "Τι είναι;" "Γιατί να το επιλέξω;" "Ποια έκδοση παίρνω;"
Το Vitara στα 1,6 στους 120 ίππους και τιμή 16.190 και όχι 16.990, όπως αναγράφεται και με 17.360 με αναβαθμισμένο εξοπλισμό, δεν είναι με κινητήρα πετρελαίου αλλά ατμοσφαιρικό βενζίνης. Επίσης, στα SUV, υπάρχει και το SUZUKI S-CROSS (SX-4) με 1000άρι τούρμπο με 112 ίππους με 15.770 και 16.980 με καλύτερο εξοπλισμό και επίσης με τον 1400αρι τούρμπο βενζίνης στους 140 ίππους στα 19.980 που όμως παραλείπεται και δεν αναφέρεται καθόλου. Θα έλεγα και για το SKODA YETI 1.2 με τιμή στα 19.900, αλλά δεν είμαι σίγουρος αν διατίθεται ακόμα.
Σταθη εγω θα το πληρωσω το 20% παραπανω για να κατσει πρωτος ο δικος μου κωλος στο καθισμα του οδηγου και οχι ο γερμανοφιλος.Επισης δεν ξερουμε οχι αυριο αλλα ουτε σε 5 λεπτα πως θα ειμαστε.Τελος το ενδεχομενο να ζησεις τη ζωη σου σου περασε ποτε απο το μυαλο σου.
Δημήτρη έχεις και εσύ το δίκιο σου. Εξαρτάται από τον κάθε άνθρωπο πως βλέπει τη ζωή, τι είναι αυτό που τον ευχαριστεί περισσότερο, πόσα χρήματα έχει διαθέσιμα κ.λ.π. Άρα ο καθένας κανονίζει πως θα ξοδέψει τα λεφτά του. Αυτό που έγραψα εγώ, έχει να κάνει με τη δική μου άποψη, του πως θα πρέπει ο καθένας να ξοδεύει τα λεφτά του, χωρίς να υποστηρίζω ότι δεν μπορεί να κάνω λάθος.
για να εισαστε ακριβείς με τις τιμές...βάλτε και κανα χιλιαρικο επιπλέον από την τιμη στο τιμοκατάλογο, δηλ. εξοδα πώλησης, έξοδα μεταφοράς αυτοκινήτου πινακίδων, χαρτόσημο...μετα άλλο χιλιαρικο για ασφάλεια, τελη κυκλοφορίας...και την βενζινη για το πρωτο γεμισμα!!!!! και όταν κανεις δηλωση στην εφορία τεκμήρια...καλο οδηγητο το νέο μας αυτοκίνητο!!!! Σκέπτομαι να αγοράσω την Τζοιτλέττα βενζινη στα 17500 χευρό τιμή καταλόγου...θέλω γνώμες και εναλλακτικες αγορές