8 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Οpel Mokka X
Mικρά SUV/crossover
92.360 Επισκέψεις στο άρθρο
Οpel Mokka X: Από 20.100 ευρώ
Γιατί να το επιλέξω;
Το Mokka X είναι το ανανεωμένο Mokka το οποίο διαθέτει εκσυγχρονισμένο προφίλ, higtech αέρα και αναβαθμισμένο χαρακτήρα γενικότερα. Είναι ευχάριστο στο δρόμο και αν και δικίνητο με σκληρή ρύθμιση ανάρτησης, δεν λέει «όχι» σε εύκολα εκτός δρόμου κομμάτια.
Τι άλλο να περιμένω;
Το Mokka X διακρίνεται για την πολύ καλή ποιότητα κατασκευής του και τον ικανό του κινητήρα στην βασική δικίνητη έκδοση, ενώ προσφέρει την υπηρεσία προσωπικού συμβούλου Opel OnStar.
Πόσο έχει;
Το Opel Mokka X κοστίζει 20.100 ευρώ στην βασική δικίνητη έκδοση με τον 1,4 λίτρου turbo κινητήρα των 140 ίππων.
Citroen C4 Cactus: Από 13.988 ευρώ
Το C4 Cactus είναι ένα από τα πιο ξεχωριστά αυτοκίνητα της κατηγορίας, με άνετη οδική συμπεριφορά, καλούς χώρους και έντονη προσωπικότητα, που προσφέρεται αποκλειστικά ως δικίνητο σε τιμές που ξεκινούν από τα 13.988 ευρώ. Διακρίνεται επίσης για τις πολύ καλές τιμές του (κάτω από 20.000) σε όλες του τις εκδόσεις.
Citroen C4 Cactus
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Citroen C4 Cactus: Από 13.988 ευρώ
Το C4 Cactus είναι ένα από τα πιο ξεχωριστά αυτοκίνητα της κατηγορίας, με άνετη οδική συμπεριφορά, καλούς χώρους και έντονη προσωπικότητα, που προσφέρεται αποκλειστικά ως δικίνητο σε τιμές που ξεκινούν από τα 13.988 ευρώ. Διακρίνεται επίσης για τις πολύ καλές τιμές του (κάτω από 20.000) σε όλες του τις εκδόσεις.
Fiat 500 X: Από 15.490 ευρώ
Το Fiat 500Χ είναι το compact SUV της Fiat με ξεχωριστή εμφάνιση και στυλ, ευχάριστη οδική συμπεριφορά και πλούσια γκάμα. Στις βασικές δικίνητες εκδόσεις του κοστίζει 15.490 ευρώ με 1,6 λτ. ατμοσφαιρικό κινητήρα των 110 ίππων (E-Torq) και 19.250 ευρώ με τον 1,4 λτ. turbo βενζινοκινητήρα με απόδοση 140 ίππων.
Ford EcoSport: Από 16.990 ευρώ
To crossover της Ford βασίζεται πάνω στο Fiesta και στα βασικά του χαρακτηριστικά προσφέρει το ευχάριστο οδηγικό του προφίλ, τους μεγάλους εσωτερικούς χώρους και τους ικανούς του κινητήρες, ενώ έχει απόσταση από το έδαφος 190 χλστ. Η τιμή του ξεκινά από τα 16.990 ευρώ μετά από έκπτωση.
Nissan Juke: Από 17.950 ευρώ
Το εκκεντρικό αλλά ξεχωριστό εμφανισιακά compact crossover της Nissan διαθέτει ικανή γκάμα κινητήρων και ευχάριστη- εστιασμένη σε ασφάλτινες συνθήκες- οδική συμπεριφορά. Η τιμές του ξεκινούν από τα 17.950 ευρώ για την έκδοση με τον 1,2 λτ. turbo κινητήρα βενζίνης, απόδοσης 115 ίππων, ενώ είναι διαθέσιμο αποκλειστικά ως δικίνητο.
Renault Captur: Από 14.680 ευρώ
Το «αδελφό» του Juke μοντέλο της Renault είναι το Captur. Αυτό προβάλλει ένα άνετο οδηγικό προφίλ και προσφέρει καλούς χώρους αλλά και τονισμένη πρακτικότητα. Είναι διαθέσιμο αποκλειστικά ως δικίνητο και οι τιμές του για την έκδοση με τον 0,9 λτ. τρικύλινδρο turbo κινητήρα των 90 ίππων, ξεκινούν από τα 14.680 ευρώ.
Suzuki Vitara: Από 16.990 ευρώ
Το Suzuki Vitara είναι ένα από τα πιο ικανά crossover αυτοκίνητα της κατηγορίας ακόμα και στις δικίνητες εκδόσεις του, παρά την σφιχτή ρύθμιση της ανάρτησής του. Προσφέρει καλούς εσωτερικούς χώρους και καλές επιδόσεις, ενώ η τιμή του ξεκινά από τα 16.990 ευρώ στην έκδοση με τον 1,6 λτ. κινητήρα πετρελαίου των 120 ίππων.
Peugeot 2008: Από 14.850 ευρώ
Γιατί να το επιλέξω;
To Peugeot 2008 διατίθεται αποκλειστικά ως δικίνητο. Η μαλακή του ανάρτηση ωστόσο του επιτρέπει την κίνηση σε κάποιες ελαφρώς κακοτράχαλες διαδρομές, ενώ κάτω από τα 20.000 ευρώ διατίθεται τόσο με τον βενζινοκινητήρα των 1,2 λτ. και με τις δυο αποδόσεις του, όσο και με την βασική diesel έκδοση των 100 ίππων (1,6 λτ.).
Τι άλλο να περιμένω;
To όμορφο σχεδιαστικά Peugeot 2008 διακρίνεται για τους καλούς του χώρους και την ευχάριστη οδική του συμπεριφορά με επίκεντρο την άνεση σε ασφάλτινες διαδρομές. Το ιδιαίτερο i-Cockpit εσωτερικό του είναι ποιοτικό και ευχάριστο με high-tech εικόνα.
Πόσο έχει;
Η βασική έκδοση του Peugeot 2008 (1,2 λτ. με 82 ίππους) ξεκινάει από τα 14.850 ευρώ με έκπτωση ενώ η βασική στα diesel με τον 1,6 λτ. BlueHDi των 75 ίππων ξεκινά από τα 18.250 ευρώ.
Σήμερα ελάχιστοι έχουν χρήματα για καινούριο αυτοκίνητο, διότι ακόμα και όσοι έχουν τα 20.000 ευρώ, τα φυλάνε για μια ανάγκη και δεν τα διαθέτουν για ένα αυτοκίνητο, που από τη στιγμή της αγοράς του, έχει ήδη χάσει ένα 20% της αξίας του. Γιατί λοιπόν να αγοράσω ένα καινούριο και να μην αγοράσω ένα ελάχιστα μεταχειρισμένο, να κερδίσω αυτό το 20%; Επίσης σήμερα δεν ξέρουμε αν αύριο θα έχουμε τα εισοδήματα που έχουμε, όπως το μισθό ή τη σύνταξη μας. Πως λοιπόν να ξοδέψω αυτά τα 20.000 ευρώ κινδυνεύοντας, αν αύριο χάσω τη δουλειά μου, να μην έχω τα απολύτως απαραίτητα; Και αν αρρωστήσω και χρειαστεί να ξοδέψω χρήματα, που θα τα βρω; Ένας λογικός άνθρωπος, αυτά θα πρέπει να σκέφτεται και όχι το ποιό αυτοκίνητο θα αγοράσει.
To Suzuki to s cross giati de to balate ?
Μια απάντηση στο σκεπτικό του Στάθη που με τα σημερινά δεδομένα είναι σωστό. Το άρθρο αναφέρεται στο τι υπάρχει σε αυτά τα χρήματα στην αγορά σήμερα. Το κατά πόσο υπάρχει δυνατότητα απόκτησης νέου αυτοκινήτου, είναι πιστεύω θέμα για άλλο άρθρο, άλλου θέματος. Προσωπικά και γνωρίζοντας τι υπάρχει σήμερα στην τσέπη μου, θεωρώ ότι είναι σοφότερο να ξοδέψω χρήματα για τη σωστή συντήρηση (λάδια, υγρά, φίλτρα, ιμάντες) και κατάσταση (φρένα, ελαστικά, αμορτισέρ) του αυτοκινήτου που διαθέτω, παρά να δώσω ένα σημαντικά μεγαλύτερο κεφάλαιο για αγορά νέου.
Τα αντίστοιχα Tucson και Sportage, γιατί δεν έχουν τι αντίστοιχες ερωτήσεις όπως τα υπόλοιπα μοντέλα του άρθρου; Αναφέρομαι στα "Τι είναι;" "Γιατί να το επιλέξω;" "Ποια έκδοση παίρνω;"
Το Vitara στα 1,6 στους 120 ίππους και τιμή 16.190 και όχι 16.990, όπως αναγράφεται και με 17.360 με αναβαθμισμένο εξοπλισμό, δεν είναι με κινητήρα πετρελαίου αλλά ατμοσφαιρικό βενζίνης. Επίσης, στα SUV, υπάρχει και το SUZUKI S-CROSS (SX-4) με 1000άρι τούρμπο με 112 ίππους με 15.770 και 16.980 με καλύτερο εξοπλισμό και επίσης με τον 1400αρι τούρμπο βενζίνης στους 140 ίππους στα 19.980 που όμως παραλείπεται και δεν αναφέρεται καθόλου. Θα έλεγα και για το SKODA YETI 1.2 με τιμή στα 19.900, αλλά δεν είμαι σίγουρος αν διατίθεται ακόμα.
Σταθη εγω θα το πληρωσω το 20% παραπανω για να κατσει πρωτος ο δικος μου κωλος στο καθισμα του οδηγου και οχι ο γερμανοφιλος.Επισης δεν ξερουμε οχι αυριο αλλα ουτε σε 5 λεπτα πως θα ειμαστε.Τελος το ενδεχομενο να ζησεις τη ζωη σου σου περασε ποτε απο το μυαλο σου.
Δημήτρη έχεις και εσύ το δίκιο σου. Εξαρτάται από τον κάθε άνθρωπο πως βλέπει τη ζωή, τι είναι αυτό που τον ευχαριστεί περισσότερο, πόσα χρήματα έχει διαθέσιμα κ.λ.π. Άρα ο καθένας κανονίζει πως θα ξοδέψει τα λεφτά του. Αυτό που έγραψα εγώ, έχει να κάνει με τη δική μου άποψη, του πως θα πρέπει ο καθένας να ξοδεύει τα λεφτά του, χωρίς να υποστηρίζω ότι δεν μπορεί να κάνω λάθος.
για να εισαστε ακριβείς με τις τιμές...βάλτε και κανα χιλιαρικο επιπλέον από την τιμη στο τιμοκατάλογο, δηλ. εξοδα πώλησης, έξοδα μεταφοράς αυτοκινήτου πινακίδων, χαρτόσημο...μετα άλλο χιλιαρικο για ασφάλεια, τελη κυκλοφορίας...και την βενζινη για το πρωτο γεμισμα!!!!! και όταν κανεις δηλωση στην εφορία τεκμήρια...καλο οδηγητο το νέο μας αυτοκίνητο!!!! Σκέπτομαι να αγοράσω την Τζοιτλέττα βενζινη στα 17500 χευρό τιμή καταλόγου...θέλω γνώμες και εναλλακτικες αγορές