4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Nissan Qashqai
Μικρομεσαία crossover
92.249 Επισκέψεις στο άρθρο
Nissan Qashqai: Από 18.990 ευρώ
Τι είναι;
Το Qashqai είναι το δημοφιλέστερο αυτοκίνητο της κατηγορίας των μικρομεσαίων crossover και συνεχίζει και στην δεύτερη γενιά του να αποτελεί ένα αξιόμαχο αυτοκίνητο. Διακρίνεται για τις έντονες ακμές του αμαξώματός του που συνδυάζονται αρμονικά με τις καμπύλες του επιφάνειες, δημιουργώντας ένα σύγχρονο και επιβλητικό προφίλ. Αντίστοιχα, στο εσωτερικό του είναι ευχάριστο αισθητικά, καλό ποιοτικά, ενώ διαθέτει και πλούσιο εξοπλισμό από την βασική του έκδοση. Ο βασικός βενζινοκινητήρας 1,2 λτ. με 115 ίππους του χαρίζει καλές επιδόσεις (0-100 χλμ./ώρα σε 11,0 δλ.) ενώ η κατανάλωσή του είναι χαμηλή και ανέρχεται στα 7,1 λτ./100 χλμ.
Γιατί να το επιλέξω;
Αν και δικίνητο, το Qashqai επωφελείται τα μέγιστα από την μαλακή ρύθμιση της ανάρτησής του και την μεγάλη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος, σε εκτός δρόμου πατημένες διαδρομές. Στο δρόμο είναι ιδιαίτερα άνετο και ασφαλές ενώ γενικότερα διακρίνεται για τους μεγάλους του εσωτερικούς χώρους , την αξιοπιστία του και την πλήρη γκάμα του.
Ποια έκδοση παίρνω;
Toyota C-HR
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Η βασική έκδοση με τον turbo βενζινοκινητήρα των 1,2 λίτρων απόδοσης 115 ίππων, ξεκινά από τα 18.990 ευρώ και είναι η μόνη έκδοσή του που κοστίζει λιγότερο από 20.000 ευρώ. Ωστόσο, σημειώστε πως η ελληνική αντιπροσωπεία διαθέτει βελτιωτικό κιτ που αυξάνει την ιπποδύναμη κατά 20 άλογα με κόστος 500 ευρώ επιπλέον (19.490 ευρώ).
Toyota C-HR: Από 20.520 ευρώ
Toyota C-HR: Από 20.520 ευρώ
Τι είναι;
Το νεότερο μέλος των μικρομεσαίων crossover είναι το Toyota C-HR. Το προχωρημένο αισθητικά μοντέλο της Toyota, διακρίνεται για τις έντονες ακμές του αμαξώματός του και την φινέτσα του, προβάλλοντας περίσσια δυναμική. Το όμορφο και πολύ καλό ποιοτικά εσωτερικό του διακρίνεται για τον high tech διάκοσμό του προσφέροντας καλούς χώρους σε 4 επιβάτες. Το C-HR στη βασική του έκδοση εφοδιάζεται με τον 1,2 λίτρων υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα της Toyota, που αποδίδει 116 ίππους και το κινεί αξιοπρεπώς (0-100 σε 10,8 δλ.), ενώ η κατανάλωσή του είναι περιορισμένη για τα δεδομένα του ανταγωνισμού με 7,6 λτ./100 χλμ.
Γιατί να το επιλέξω;
Το C-HR είναι ένα από τα πιο ευχάριστα οδηγικά αυτοκίνητα της κατηγορίας, με εστιασμένο οδηγοκεντρικό χαρακτήρα προβάλλοντας και σπορ προεκτάσεις υπό πίεση. Παράλληλα είναι άνετο και παραμένει ασφαλές σε όλες τις συνθήκες, ωστόσο δεν προορίζεται για εκτός ασφάλτου διαδρομές.
Ποιά έκδοση παίρνω;
Η βασική έκδοση (C-ITY) του Toyota C-HR κοστίζει 20.520 ευρώ και περιλαμβάνει πλούσιο επίπεδο εξοπλισμού διαθέτοντας μεταξύ άλλων 7 αερόσακους, όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες και αιρ κοντίσιον αλλά και τo πακέτο ενεργητικής ασφάλειας Toyota Safety Sense, αποτελώντας ένα πλήρες πακέτο που δύσκολα μπορείς να του αντισταθείς.
SEAT Ateca: Από 19.950 ευρώ
Γιατί να το επιλέξω;
Το Ateca είναι το πρώτο SUV/crossover της SEAT και την βάζει δυνατά σε αυτή την κατηγορία, όντας ένα πολύ ικανό αυτοκίνητο με εξαιρετική τιμή. Το όμορφο σχεδιαστικά Ateca είναι ιδιαίτερα ευρύχωρο και πρακτικό στο εσωτερικό του ενώ στα βασικότερα χαρακτηριστικά συγκαταλέγεται το γεγονός ότι εφοδιάζεται με 1.000άρη TSI κινητήρα που είναι αποδοτικός αλλά και οικονομικός.
Τι άλλο να περιμένω;
Το Ateca κερδίζει τον οδηγό του με την ευχάριστη οδική του συμπεριφορά που διαμορφώνεται από την σφιχτή ανάρτηση και την απόκριση του κινητήρα του. Είναι έτσι ένα από τα πιο ασφάλτινα εστιασμένα crossover της κατηγορίας.
Πόσο έχει;
Τo SEAT Αteca στη βασική του έκδοση με τον 1.000άρη TSI ECO κινητήρα των 115 ίππων αποτελεί μια κορυφαία Value for money επιλογή. Κοστίζει 19.950 ευρώ χωρίς να απαιτεί καμία παραχώρηση σε κανέναν τομέα.
Dacia Duster: Από 16.870 το 4x4
Dacia Duster: Από 16.870 το 4x4
Γιατί να το επιλέξω;
Το Duster είναι ένα από τα πιο σκληροτράχηλα SUV της αγοράς σήμερα κάτι που ισχύει ακόμα και για τις δικίνητες εκδόσεις του και επιτυγχάνεται αρχικά από την μεγάλη του απόσταση από το έδαφος αλλά και την διαδρομή της ανάρτησής του. Στις τετρακίνητες εκδόσεις δε που τιμώνται και εκείνες με λιγότερα από 20.000 ευρώ καθίσταται το πιο ικανό της κατηγορίας.
Τι άλλο να περιμένω;
Το Duster ξεχωρίζει για τους πολύ καλούς του χώρους, αλλά και για την άνεση που προσφέρει στο δρόμο ενώ σε κάθε του έκδοση αποτελεί ένα αξιόλογο από κάθε άποψη αυτοκίνητο με εξαιρετικό value for money.
Πόσο έχει;
To Duster ξεκινά από τα 13.910 ευρώ ως δικίνητο, ενώ πλην της κορυφαίας 4κίνητης έκδοσης από άποψη εξοπλισμού (Sportive), όλες βρίσκονται κάτω από τα 20.000 ευρώ. Πιο συγκεκριμένα οι τετρακίνητες εκδόσεις ξεκινούν από τα 16.870 ευρώ (με ατμοσφαιρικό 1,6 λτ. βενζινοκινητήρα 105 ίππων), ενώ η αντίστοιχη με τον 1,5 λτ. diesel των 110 ίππων, κοστίζει από 19.790 ευρώ.
Σήμερα ελάχιστοι έχουν χρήματα για καινούριο αυτοκίνητο, διότι ακόμα και όσοι έχουν τα 20.000 ευρώ, τα φυλάνε για μια ανάγκη και δεν τα διαθέτουν για ένα αυτοκίνητο, που από τη στιγμή της αγοράς του, έχει ήδη χάσει ένα 20% της αξίας του. Γιατί λοιπόν να αγοράσω ένα καινούριο και να μην αγοράσω ένα ελάχιστα μεταχειρισμένο, να κερδίσω αυτό το 20%; Επίσης σήμερα δεν ξέρουμε αν αύριο θα έχουμε τα εισοδήματα που έχουμε, όπως το μισθό ή τη σύνταξη μας. Πως λοιπόν να ξοδέψω αυτά τα 20.000 ευρώ κινδυνεύοντας, αν αύριο χάσω τη δουλειά μου, να μην έχω τα απολύτως απαραίτητα; Και αν αρρωστήσω και χρειαστεί να ξοδέψω χρήματα, που θα τα βρω; Ένας λογικός άνθρωπος, αυτά θα πρέπει να σκέφτεται και όχι το ποιό αυτοκίνητο θα αγοράσει.
To Suzuki to s cross giati de to balate ?
Μια απάντηση στο σκεπτικό του Στάθη που με τα σημερινά δεδομένα είναι σωστό. Το άρθρο αναφέρεται στο τι υπάρχει σε αυτά τα χρήματα στην αγορά σήμερα. Το κατά πόσο υπάρχει δυνατότητα απόκτησης νέου αυτοκινήτου, είναι πιστεύω θέμα για άλλο άρθρο, άλλου θέματος. Προσωπικά και γνωρίζοντας τι υπάρχει σήμερα στην τσέπη μου, θεωρώ ότι είναι σοφότερο να ξοδέψω χρήματα για τη σωστή συντήρηση (λάδια, υγρά, φίλτρα, ιμάντες) και κατάσταση (φρένα, ελαστικά, αμορτισέρ) του αυτοκινήτου που διαθέτω, παρά να δώσω ένα σημαντικά μεγαλύτερο κεφάλαιο για αγορά νέου.
Τα αντίστοιχα Tucson και Sportage, γιατί δεν έχουν τι αντίστοιχες ερωτήσεις όπως τα υπόλοιπα μοντέλα του άρθρου; Αναφέρομαι στα "Τι είναι;" "Γιατί να το επιλέξω;" "Ποια έκδοση παίρνω;"
Το Vitara στα 1,6 στους 120 ίππους και τιμή 16.190 και όχι 16.990, όπως αναγράφεται και με 17.360 με αναβαθμισμένο εξοπλισμό, δεν είναι με κινητήρα πετρελαίου αλλά ατμοσφαιρικό βενζίνης. Επίσης, στα SUV, υπάρχει και το SUZUKI S-CROSS (SX-4) με 1000άρι τούρμπο με 112 ίππους με 15.770 και 16.980 με καλύτερο εξοπλισμό και επίσης με τον 1400αρι τούρμπο βενζίνης στους 140 ίππους στα 19.980 που όμως παραλείπεται και δεν αναφέρεται καθόλου. Θα έλεγα και για το SKODA YETI 1.2 με τιμή στα 19.900, αλλά δεν είμαι σίγουρος αν διατίθεται ακόμα.
Σταθη εγω θα το πληρωσω το 20% παραπανω για να κατσει πρωτος ο δικος μου κωλος στο καθισμα του οδηγου και οχι ο γερμανοφιλος.Επισης δεν ξερουμε οχι αυριο αλλα ουτε σε 5 λεπτα πως θα ειμαστε.Τελος το ενδεχομενο να ζησεις τη ζωη σου σου περασε ποτε απο το μυαλο σου.
Δημήτρη έχεις και εσύ το δίκιο σου. Εξαρτάται από τον κάθε άνθρωπο πως βλέπει τη ζωή, τι είναι αυτό που τον ευχαριστεί περισσότερο, πόσα χρήματα έχει διαθέσιμα κ.λ.π. Άρα ο καθένας κανονίζει πως θα ξοδέψει τα λεφτά του. Αυτό που έγραψα εγώ, έχει να κάνει με τη δική μου άποψη, του πως θα πρέπει ο καθένας να ξοδεύει τα λεφτά του, χωρίς να υποστηρίζω ότι δεν μπορεί να κάνω λάθος.
για να εισαστε ακριβείς με τις τιμές...βάλτε και κανα χιλιαρικο επιπλέον από την τιμη στο τιμοκατάλογο, δηλ. εξοδα πώλησης, έξοδα μεταφοράς αυτοκινήτου πινακίδων, χαρτόσημο...μετα άλλο χιλιαρικο για ασφάλεια, τελη κυκλοφορίας...και την βενζινη για το πρωτο γεμισμα!!!!! και όταν κανεις δηλωση στην εφορία τεκμήρια...καλο οδηγητο το νέο μας αυτοκίνητο!!!! Σκέπτομαι να αγοράσω την Τζοιτλέττα βενζινη στα 17500 χευρό τιμή καταλόγου...θέλω γνώμες και εναλλακτικες αγορές