SUV και ξερό ψωμί;
6.883 Επισκέψεις στο άρθρο (9/1/2017)
Εσείς είστε έτοιμοι για περισσότερα SUV και λιγότερα συμβατικά αυτοκίνητα; Και τελικά θα αλλάζατε αυτοκίνητο για τα... μάτια ενός SUV;
Είστε έτοιμοι για «βροχή» από νέα SUV και μεγαλύτερα Crossover σε συνδυασμό με λιγότερα συμβατικά σεντάν και χάτσμπακ μοντέλα; Μπορεί αυτό να μην ταιριάζει με τις απαιτήσεις της ελληνικής αγοράς, ταιριάζει όμως με όλες τις άλλες. Γιατί;
Η παγκόσμια αγορά το 2015 είδε μια αισθητή στροφή. Για πρώτη φορά σε όλο τον κόσμο, με κύριο παράγοντα την αμερικανική και κινεζική αγορά, το ποσοστό συμβατικών αυτοκινήτων, δηλαδή σεντάν και χάτσμπακ μοντέλων, έπεσε κάτω από το 50%. Πράγμα που σημαίνει πως για πρώτη φορά ήταν περισσότερα τα μοντέλα SUV και Crossover (και τα ημιφορτηγά στις ΗΠΑ) που πούλησαν περισσότερο. Και η αγορά αφουγκράζεται.
Πρώτη επίπτωση αυτής της «στροφής» ήταν η εκ νέου αναβολή στα σχέδια της Alfa Romeo, που βρέθηκε μαζί με τα άλλα μοντέλα χάτσμπακ και σεντάν του ομίλου στην δεύτερη κατηγορία. Στη θέση της προβλεπόμενης επένδυσης, τα χρήματα θα πάνε στη νέα Stelvio, σε νέα SUV από τις αμερικανικές μάρκες του ομίλου, και περισσότερα Crossover για την Ευρώπη. Χωράνε ακόμη ένα μικρότερο Jeep, και ένα μεγαλύτερο Fiat στην γκάμα, απ` ότι φαίνεται
Οι άλλοι κατασκευαστές, που δεν είναι τόσο ανοιχτοί στα σχέδιά τους όσο οι Ιταλοί, φαίνεται πως έχουν αντίστοιχα σχέδια. SUV ήδη είδαμε φέτος για πρώτη φορά, από την Seat, με το Ateca, όπως και από την Alfa Romeo, τη Stelvio, ακόμη ένα μοντέλο από τη Skoda, το kodiaq, το Q2 τηw Audi, ανανεώσεις στο άνω άκρο της γκάμας της Nissan καθώς το ανανεωμένο 3008 από την Peugeot. Παράλληλα μέσα στο 2017 αναμένουμε λαι το εμπορικό ντεμπούτο του του Toyota C-HR, αλλά και δύο νλέα μοντέλα από την Opel.
Βάλε και την βροχή που είχαμε στο 2015, από την Renault (με δύο μοντέλα), τη Mercedes (ακόμη τρία), την νέα ΒΜW X1, τα νέα Suzuki και φυσικά την Fiat, την Jeep και την Volvo.
Γιατί τέτοιος χαμός; Απλά τα SUV ξεπέρασαν τα προβλήματά τους που τα έδιωξαν από τις πρώτες θέσεις πωλήσεων όταν ακρίβυνε η βενζίνη. Τα SUV σήμερα καίνε όσο τα συμβατικά, έχουν χαμηλούς ρύπους, και επειδή μεταμορφώθηκαν από τα σκληροτράχηλα 4x4 σε «μαλακά» crossover είναι και φθηνότερα, πατάνε και στρίβουν άριστα, και προσφέρουν ύψος και ασφάλεια, έστω κι αν αυτή δεν είναι μετρήσιμη στα τεστ.
Τι σημαίνει όμως αυτό για την ελληνική αγορά; Λιγότερα νέα συμβατικά μοντέλα αλλά και περισσότερα μικρά και φθηνά SUV. Είναι τόσο άσχημα; Εσείς σκέφτεστε εκ νέου τα SUV με τόσα νέα και οικονομικά μοντέλα; Τι λέτε; Θα πάτε και εσείς στην πιο δημοφιλή κατηγορία αυτοκινήτων του πλανήτη;
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Η παγκόσμια αγορά το 2015 είδε μια αισθητή στροφή. Για πρώτη φορά σε όλο τον κόσμο, με κύριο παράγοντα την αμερικανική και κινεζική αγορά, το ποσοστό συμβατικών αυτοκινήτων, δηλαδή σεντάν και χάτσμπακ μοντέλων, έπεσε κάτω από το 50%. Πράγμα που σημαίνει πως για πρώτη φορά ήταν περισσότερα τα μοντέλα SUV και Crossover (και τα ημιφορτηγά στις ΗΠΑ) που πούλησαν περισσότερο. Και η αγορά αφουγκράζεται.
Πρώτη επίπτωση αυτής της «στροφής» ήταν η εκ νέου αναβολή στα σχέδια της Alfa Romeo, που βρέθηκε μαζί με τα άλλα μοντέλα χάτσμπακ και σεντάν του ομίλου στην δεύτερη κατηγορία. Στη θέση της προβλεπόμενης επένδυσης, τα χρήματα θα πάνε στη νέα Stelvio, σε νέα SUV από τις αμερικανικές μάρκες του ομίλου, και περισσότερα Crossover για την Ευρώπη. Χωράνε ακόμη ένα μικρότερο Jeep, και ένα μεγαλύτερο Fiat στην γκάμα, απ` ότι φαίνεται
Οι άλλοι κατασκευαστές, που δεν είναι τόσο ανοιχτοί στα σχέδιά τους όσο οι Ιταλοί, φαίνεται πως έχουν αντίστοιχα σχέδια. SUV ήδη είδαμε φέτος για πρώτη φορά, από την Seat, με το Ateca, όπως και από την Alfa Romeo, τη Stelvio, ακόμη ένα μοντέλο από τη Skoda, το kodiaq, το Q2 τηw Audi, ανανεώσεις στο άνω άκρο της γκάμας της Nissan καθώς το ανανεωμένο 3008 από την Peugeot. Παράλληλα μέσα στο 2017 αναμένουμε λαι το εμπορικό ντεμπούτο του του Toyota C-HR, αλλά και δύο νλέα μοντέλα από την Opel.
Βάλε και την βροχή που είχαμε στο 2015, από την Renault (με δύο μοντέλα), τη Mercedes (ακόμη τρία), την νέα ΒΜW X1, τα νέα Suzuki και φυσικά την Fiat, την Jeep και την Volvo.
Γιατί τέτοιος χαμός; Απλά τα SUV ξεπέρασαν τα προβλήματά τους που τα έδιωξαν από τις πρώτες θέσεις πωλήσεων όταν ακρίβυνε η βενζίνη. Τα SUV σήμερα καίνε όσο τα συμβατικά, έχουν χαμηλούς ρύπους, και επειδή μεταμορφώθηκαν από τα σκληροτράχηλα 4x4 σε «μαλακά» crossover είναι και φθηνότερα, πατάνε και στρίβουν άριστα, και προσφέρουν ύψος και ασφάλεια, έστω κι αν αυτή δεν είναι μετρήσιμη στα τεστ.
Τι σημαίνει όμως αυτό για την ελληνική αγορά; Λιγότερα νέα συμβατικά μοντέλα αλλά και περισσότερα μικρά και φθηνά SUV. Είναι τόσο άσχημα; Εσείς σκέφτεστε εκ νέου τα SUV με τόσα νέα και οικονομικά μοντέλα; Τι λέτε; Θα πάτε και εσείς στην πιο δημοφιλή κατηγορία αυτοκινήτων του πλανήτη;
Ενα σπορ και γρηγορο απο μαμα SUV, θα το επελεγα σιγουρα! Τα απλα λογω υψηλης θεσης οδηγησης δεν μπορω να πω οτι με ενθουσιαζουν.
βασικα τα suv ειναι οτι καλυτερο για τους γεματους κακοτεχνίες ελληνικους κατσικοδρομους που ειναι γεμματοι με σαμαρακια λακουβες κ μπαλωματα.
Παιδιά από που και ως που φθηναίνουν τα καύσιμα;; Έχουν ξεπεράσει κιόλας το 1,5€ και είμαστε ακόμα στην αρχή του έτους. Τα σουβ τα θεωρώ άσκοπα οχήματα μιας και έχουν περιττό βάρος, όγκο, είναι ενεργοβόρα και δυσκίνητα σε αστικό περιβάλλον. Στην πράξη η καταναλώσεις είναι στα 10lt/100km, τα περιφερειακά και αναλώσιμα τους, ακριβότερα, ενώ οι χώροι είναι ίδιοι αν δεν υστερούν σε σχέση με τα συμβατικά σεντάν/χατσμπακ της κατηγορίας.
η Volkswagen δεν εχει SUV?ξεχασα οτι μετα το σκάνδαλο παραποίησης των δοκιμών για τις εκπομπές ρύπων σε οχήματά της κ την ανικανοτητα να φτιαξει εναν καθαρο κινητηρα πετρελαιου προχωρισε στο επομενο βημα να βγαλει ολους τους κινητηρες diesel ρυπογονους k εκτος ευρωπης.κ παλι ομως θα φαει φολα απο τα υβριδικα της toyota,nissan που ηδη ειναι πολυ μπροστα....οποτε περιμενουμε τι αλλο θα σκαρφιστουν μεχρι τοτε οι γερμανοκατσαπλιαδες μαλλον θα απαγορεψουν την κατασκευη SUV.
Φυσικα και θα αγοραζα. Συνδυαζουν εξαιρετικες εκτος δρομου ικανοτητες με πανεμορφη σχεδιαση πολυ συχνα δε, σπορ. Ειναι τα αγαπημενα μου αυτοκινητα, μαζι φυσικα με τα σπορ και supercars. Eχουν τον τροπο τους να σε φτιαχνουν. Μπορεις να κινηθεις με σπορ συμπεριφορα εντος δρομου και με απιστευτη ευκολια offroad, ιδιως με ενα τετρακινητο. Τα αγαπημενα μου μακραν SUV, ειναι η κουκλαρα Porsche Cayenne, Macan, Mercedes ML-Class, BMW X5, Lexus RX400, Toyota Land Cruiser, Jeep Grand Cherokee, Nissan Murano, Αudi Q5, Q7 και το Volvo XC90.
Υπάρχουν και αυτοί που ΔΕΝ θέλουν αυτοκίνητα κάτω από το μέσο όρο παντού (SUV).Απλά οι opinion developers, μας κάνουν πλύση εγκεφάλου για την κατηγορία αυτή (ΟΝ=80/off=20).Ποιός κάτοχος ενός streetάδικου ΑΚΡΙΒΟΥ SUV θα του βάλει λάστιχα για OFF?Μάλλον κανένας...Οπότε όσοι θέλουμε αυτοκίνητα για OFF, ΔΕΝ πρόκειται να επιλέξουμε SUV .-