ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
SUV με μοτέρ 1.000 κυβικά. Είναι ακόμη πρόβλημα;

SUV με μοτέρ 1.000 κυβικά. Είναι ακόμη πρόβλημα;

8.578 Επισκέψεις στο άρθρο (2/1/2022)

Μια ανάσα πριν καταργήσουμε όλα τα κυβικά και πάμε σε μπαταρίες, είναι τα 1.000 κ.εκ. ακόμη «λίγα» για SUV; Ή μήπως ξεκολλήσαμε από αυτό το ταμπού;

autotriti team

Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»

Είναι τα 1.000 κυβικά λίγα; Αν τα συγκρίνουμε με τα δίλιτρα μοτέρ που ήταν κάποτε απαραίτητα στα SUV, τότε ναι, ακούγονται λίγα. Αλλά μήπως αυτές οι συγκρίσεις είναι σήμερα περισσότερο άκυρες από ποτέ;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

 
Το τρικύλινδρο μοτέρ, από 900 ως 1.200 κυβικά είναι σήμερα ο κορμός της αυτοκίνησης. Μπορεί όταν ξεφυλλίζεις τα σάιτ και «χτίζεις» μοντέλα και εκδόσεις που θα αγόραζες σε διαμορφωτές (configurators που λέμε και στα ελληνικά), να πηγαίνεις κατευθείαν στα μεγαλύτερα μοτέρ, όμως οι περισσότερες πωλήσεις γίνονται με αυτά τα «μικρά» μοτέρ.
 
Κάποιες μάρκες μάλιστα, έχουν μόνο αυτό το μοτέρ σε ολόκληρη τη γκάμα ενός μοντέλου. Ναι, συνήθως τα μικρά έχουν ένα τέτοιο μοτέρ σε δύο ή τρεις «γεύσεις» ιπποδύναμης, όμως τα 1.000άρια είναι πλέον και το κυρίως (γιατί η λέξη «βασικό» ακούγεται κάπως) μοτέρ σε πολλά μικρομεσαία, αλλά και SUV.
 
Καλά τα μικρά SUV όπως τα SEAT Arona, Skoda Kamiq, VW T-Roc/T-Cross είναι χτισμένα γύρω από αυτά τα μοτέρ, και το ίδιο ισχύει και για τα μικρά SUV των Γάλλων, Κορεατών και Ιαπώνων.
 
Πολλοί από αυτούς μάλιστα έχουν τα τρικύλινδρά τους μοτέρ με μικρή χωρητικότητα και στα μικρομεσαία και μεσαία τους SUV. Από τη μία γιατί εδώ και καιρό αυτά τα μοτέρ μπορούν να προσφέρουν ικανοποιητικές επιδόσεις, χαμηλή κατανάλωση και ρύπους, και χαμηλή τιμή αγοράς (ειδικά στις βασικές εκδόσεις για να πιάσουν το βλέμμα), και από την άλλη γιατί μπορεί να συνδυαστούν εύκολα με ένα σύστημα ήπιας υβριδικής τεχνολογίας και να γίνουν η βάση για ένα πολύ ικανό αυτοκίνητο.
 
Το χαμηλό κόστος αυτών των μοτέρ αρέσει σε όλες τις μάρκες, και μερικές μάλιστα αύξησαν τον κυβισμό τους, όπως η MINI/BMW στα 1.500 κυβικά, που τους επιτρέπει να τα τοποθετούν σε μοντέλα με περισσότερες αξιώσεις επιδόσεων.
 
Ναι, άλλο τα 1.000 και άλλο τα 1.500 κ.εκ, παρά το κοινό χαρακτηριστικό των τριών κυλίνδρων, όμως οι επιδόσεις είναι ίδιες με λιγότερα κυβικά σε ένα μικρότερο αυτοκίνητο και με περισσότερα σε ένα βαρύτερο.
 
Ακόμη περισσότερο, όταν είμαστε μια ανάσα πριν την κατάργηση κάθε κυβισμού, είναι τα 1.000 κυβικά ακόμη λίγα; Εσείς ποιά μοντέλα βρίσκετε ιδανικά για αυτά τα μοτέρ και ποιό είναι το «μεγαλύτερο» αυτοκίνητο που θα αγοράζατε με 1.000άρι μοτέρ; Και ποιό δεν θα παίρνατε ποτέ με ένα τέτοιο; Τι λέτε;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Autotriti.gr
LINGLONG VS UNIROYAL