ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

 Σχολιάστε 
11.377 Επισκέψεις στο άρθρο (10/12/2024)
Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
2 Φωτογραφίες »

Η λύση του ατσάλινου σωληνωτού πλαισίου είναι σίγουρη και δοκιμασμένη και συνδυάζεται με τηλεσκοπικό πιρούνι εμπρός και διπλά αμορτισέρ πίσω, τα οποία ρυθμίζονται ως προς την προφόρτιση του ελατηρίου ώστε η συμπεριφορά να ταιριάζει στο βάρος και τις προτιμήσεις κάθε αναβάτη. Οι σκληρές αναρτήσεις, κυρίως στο πίσω μέρος, που «κοπανάνε» στις έντονες κακοτεχνίες, είναι συνηθισμένο χαρακτηριστικό των scooter ανεξαρτήτως κυβισμού. Τα πράγματα όμως είναι διαφορετικά στην περίπτωση του Jet X καθώς οι πίσω αναρτήσεις είναι μαλακές και προσφέρουν μεγάλα επίπεδα άνεσης σε κάθε οδόστρωμα ακόμα και με δυο άτομα.

Ακόμα ένας τομέας στον οποίο διαφοροποιείται και μάλιστα σημαντικά το Jet X σε σχέση με τον ανταγωνισμό είναι και αυτός των φρένων. Διαθέτει δισκόφρενα εμπρός και πίσω με τον εμπρός δίσκο μάλιστα να είναι ο μεγαλύτερος της κατηγορίας με 260 χιλιοστά διάμετρο. Δίσκο 220 χιλιοστών έχουμε στο πίσω μέρος ενώ είναι εξοπλισμένο με δικάναλο ABS όταν άλλα 125άρια scooter έχουν μονοκάναλο ή σύστημα CBS. Το βάρος του είναι 140 κιλά με γεμάτο το ρεζερβουάρ των 7,5 λίτρων και «πατά» σε τροχούς 14 ιντσών εμπρός αλλά και πίσω.

Σελίδα 1Δοκιμή: SYM Jet X 125
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά
Mercedes
Mototriti.gr