ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Δείτε τις κατασκοπευτικές εικόνες που δείχνουν το επερχόμενο concept της νέας γενιάς του Honda Civic Type R σε στάδιο δοκιμών εξέλιξης στην πίστα.
6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Δείτε τις κατασκοπευτικές εικόνες που δείχνουν το επερχόμενο concept της νέας γενιάς του Honda Civic Type R σε στάδιο δοκιμών εξέλιξης στην πίστα.

Scoop: Νέο Civic Type-R

3.772 Επισκέψεις στο άρθρο (7/9/2016)

Η νέα γενιά του Honda Civic Type R βρίσκεται προ των πυλών και οι πρώτες κατασκοπευτικές φωτογραφίες από τις δοκιμές εξέλιξης ήρθαν στο φως της δημοσιότητας. Πότε θα αρχίσει η διάθεση του μοντέλου παραγωγής και τι λένε οι πρώτες πληροφορίες για τα τεχνικά του χαρακτηριστικά;

Η Honda φαίνεται πως ετοιμάζεται να λανσάρει τον προσεχή Οκτώβριο στο σαλόνι αυτοκινήτου του Παρισιού, τη νέα γενιά του Civic Type R σε πρωτότυπη μορφή και όπως όλα δείχνουν πως έμαθε από τα λάθη της, αφού άργησε χαρακτηριστικά να παρουσιάσει το Type R της ένατης γενιάς του μοντέλου, ενώ σπεύδει να λανσάρει τη δέκατη γενιά του.
Η κορυφαία έκδοση της δέκατης γενιάς του δημοφιλέστερου εκ των μοντέλων της ιαπωνικής φίρμας όχι μόνο δεν θα αργήσει να παρουσιαστεί επίσημα, αλλά λέγεται πως θα κάνει το εμπορικό της ντεμπούτο πολύ συντομότερο από ότι περιμένουμε. Πιο συγκεκριμένα η έκδοση παραγωγής του πρωτότυπου Civic Type R, που αναμένεται να δούμε στο Παρίσι, θα κάνει το εμπορικό της ντεμπούτο το Σεπτέμβριο του 2017. 
Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες αλλά και από όσα μπορούμε να καταλάβουμε από τις κατασκοπευτικές φωτογραφίες, που το δείχνουν στην πίστα σε δοκιμές εξέλιξης με βαρύ καμουφλάζ, το επερχόμενο μοντέλο θα έχει μια πιο συγκρατημένη, αλλά εξίσου «επιθετική» εμφάνιση όπως μας έχουν συνηθίσει και οι προκάτοχοί του, ώστε να διευρύνει το αγοραστικό του κοινό.
Σε ό,τι αφορά στην ισχύ του νέου «καυτού» Honda Civic, φημολογείται πως θα ξεπεράσει τους 340 ίππους, φέροντας πάλι το 2λιτρο turbo σύνολο που στην υπάρχουσα γενιά αποδίδει 310 άλογα. Η ροπή, πάλι, αναμένεται να ανέβει από τα 400 στα 450 Nm, ενώ στόχος είναι το 0-100 χλμ./ώρα να πραγματοποιείται σε 5 δλ. Τέλος, η μετάδοση θεωρείται σίγουρο πως θα παραμείνει στους μπροστά τροχούς.

Εντύπωση προκαλεί η τριπλή απόληξη της εξάτμισης στο πίσω μέρος, που προδιαθέτει αυξημένη ιπποδύναμη και «άγριους» ήχους.

Εντύπωση προκαλεί η τριπλή απόληξη της εξάτμισης στο πίσω μέρος, που προδιαθέτει αυξημένη ιπποδύναμη και «άγριους» ήχους.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
NEXEN NFERA PRIMUS