2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Δείτε τις αποκλειστικές ψηφιακά επεξεργασμένες εικόνες του επερχόμενου Skoda Yeti, που εξασφαλίσαμε από τον κατάσκοπό μας.
Scoop: Skoda Yeti
10.480 Επισκέψεις στο άρθρο (7/7/2016)
H Skoda ετοιμάζει τη δεύτερη γενιά του Yeti για το 2018, θέλοντας να συνεχίσει την εμπορική επιτυχία του πρώτου SUV στην ιστορία της.
What Is New
SUV εμφάνιση
Κινητήρες από 1.000 κ.εκ.
Πάνω στην πλατφόρμα MQB
4Χ2 και 4Χ4 εκδόσεις
Η VW Group βρίσκεται σε ένα διαρκή «οργασμό» παραγωγής νέων crossover και SUV μοντέλων ακολουθώντας τη σύγχρονη αγοραστική τάση που θέλει τους καταναλωτές να ψωνίζουν υπερυψωμένα μοντέλα. Aλλωστε η προσπάθεια του ομίλου, να έχει παρουσία σε όλες τις κατηγορίες, από όλα τα brand που βρίσκονται κάτω από τη στέγη της είναι ξεκάθαρη.
Όσον αφορά στο Skoda Yeti, φαίνεται από η μαγιά της συνταγής θα μείνει ίδια. Και πώς να μη μείνει μάλιστα, αφού πρόκειται για ένα άκρως επιτυχημένο εμπορικά αυτοκίνητο, το οποίο το 2009 έκανε «μπαμ», βάζοντας τη Skoda σε μία νέα κατηγορία για την ίδια. Η επόμενη γενιά του Yeti λοιπόν, θα έλθει για να χτιστεί πάνω στο νεότερο πάτωμα MQB του Ομίλου VW, το οποίο αυτή τη στιγμή από πλευράς Skoda, διαθέτει μόνο η νέα γενιά της Octavia.
Γνήσια SUV σχεδίαση
Σχεδιαστικά το νέο μικρομεσαίο SUV της Skoda, θα λάβει μια πιο δυναμική εμφάνιση που θα τονίζει ωστόσο και τον πρακτικό του χαρακτήρα, με την ύπαρξη μεγάλων σε μέγεθος γυάλινων επιφανειών και τις σχεδόν κάθετες πλαϊνές κολώνες, που αναμένεται να προσδώσουν στο επόμενο Yeti μια ξεκάθαρα «SUV» παρουσία, έναντι της Crossover τάσης που επικρατεί. Στο εμπρόσθιο τμήμα από την άλλη, θα δούμε την εξέλιξη της νεότερης σχεδιαστικής φιλοσοφίας της Skoda, με τη μεγάλη πολυγωνική γρίλια της μάσκας, σε σχήμα διευρυμένου «V», καθώς και τα μεγάλα φωτιστικά με λαμπτήρες LED να ξεχωρίζουν. Τέλος στο εσωτερικό, το νέο SUV της τσέχικης εταιρείας, θα είναι αρκετά επηρεασμένο από το πρωτότυπο Vision S, με μεγάλη οθόνη αφής, η οποία μαζί με τα κουμπιά θα βρίσκεται στην κολόνα του ταμπλό, το οποίο με τη σειρά του θα «χωρίζεται» στη μέση.
Σχεδιαστικά το νέο μικρομεσαίο SUV της Skoda, θα λάβει μια πιο δυναμική εμφάνιση που θα τονίζει ωστόσο και τον πρακτικό του χαρακτήρα, παίρνοντας πολλά στοιχεία από το πρωτότυπο Vison S.
Πιστεύω ότι με τις αντιγραφές αυτές το group VW έχει καταστρέψει την αυτοκίνηση. Δεν νομίζω ότι υπάρζει άνθρωπος που αν είχε τα χρήματα θα προτιμούσε VW αντι AUdi ή Scoda-Seat αντι VW. Ίδια αυτοκίνητα , λίγο διαφορετικές λαμαρίνες και βάθος βαφής , διαφορετικά πλαστικά ίδια περίπου αισθητική και διαφορετικό πρεστιζ για εμάς τους κολλημένους. Τους βαρέθηκα !!!!
Δυστυχως αγαπητε μακη σε καταστασεις οπως η σημερινη ουσιαστικη ζητηση δεν υπαρχει ουτε στα καλυτερα μοντελα.Σαφως και ειναι καλυτερο οπτικα απο το αδελφο της vw και το αναφερω και εαν επρεπε να διαλεξω μεταξυ των δυο θα πηγαινα στο skoda. Απλα παρατηρωντας σε βιντεο το c-hr που τολμω να πω οτι με εχει εντυπωσιαση τα βλεπω και τα δυο του group 10+ τουλαχιστον χρονια πισω στην φιλοσοφια οπτικης ομορφιας...καμια φινετσα που να τα ακολουθει και να κανει το διαφορετικο ρε παιδι μου.Βεβαια οταν μιλαμε για την vw και οτι παραγει δεν πρεπει να περιμενουμε την εκπληξη γιατι απλα δεν θα ερθει ποτε εχοντας μπετοναρει σαν τοιχος τα δεδομενα σχεδιασμου που οριοθετει. Στο θεμα τιμων και μαλιστα σημερα που ειναι ασχημη η κατασταση ολα ειναι ρευστα και εχω την ιδια αποψη μαζι σου.
φίλε Πειραιωτη θα συμφωνήσω μαζί σου στο σχεδιαστικό μέρος για τους Γερμανούς, εγω δε εχω πει πολύ χειρότερα για αυτούς με την αυτοκίνητα τους σε σχέσει με τα συνεργεία που χαίρονται όταν πωλούνται γερμανικά αυτοκίνητα . Αλλα το skoda yeti έκανε μεγάλες πωλήσεις και θεωρήθηκε ένα πολύ τίμιο αυτοκίνητο σε λόγω τιμής προς απόδοση σχετικά με τον ανταγωνισμό. Προσωπικά το νέο μοντέλο το βρίσκω πολύ ωραιότερο και με πλούσια γκάμα κινητήρων και επιλογών (να μην το αδικούμε) και θα πουλήσει πάρα πολύ αν η νέα αντιπροσωπεια cosmocar το κρατησει σε χαμηλή τιμή με ευέλικτα χρηματοδοτικα προγράμματα και σε επιτόκια που δεν θα ξεπαιρνουν το 5%. Η Τοyota πάλι εκπληκτική θα συμφωνήσω μαζί σου αλλά πανάκριβη και με πολυ υψηλα επιτοκια στις χρηματοδοτησεις (9%). Τώρα δυστυχώς στην Ελλάδα εδώ που φτάσαμε και αναμένοντας τα χειρότερα δεν θα αγοράζεται το αυτοκίνητο που αρέσει εμφανισιακά αλλα αυτο που συμφέρει οικονομικά, τουλάχιστον για τους πολλούς...
Ελαχιστα περισσοτερο εμφανισημο απο το αδελφο tiguan δεν παυει ομως να ειναι μια ακομα φωτοτυπια του ομιλου με διαφορετικο σημα στην μασκα αλλα τοσο ανευρη και βαρετη που δεν αξιζει να την παρατηρησεις!! Εχοντας στο μυαλο μου το νεο toyota c-hr που σε ξεσηκωνει ευχαριστα βλεποντας το μεσα εξω και αφηνει το στιγμα του σαν κατι διαφορετικο με οπτικη ξεχωριστη στην εποχη μας που θα γραψει ευχαριστα η σιλουετα του στον δρομο και ειναι επιτελους κατι νεο που θα γυρισει κεφαλια στο περασμα του το skoda δειχνει μια απολυτη μετριοτητα με καρμπον που κανενας δεν θα του δωσει σημασια. Στο group η βαρεμαρα παει συννεφο....οι γερμανοι κοιμουνται και οταν ξυπνουν απο τον ληθαργο σχεδιαζουν με την τσιμπλα στο ματι!!