Οι άνθρωποι της Skoda εργάζονται πυρετωδώς για να παρουσιάσουν τη νέα γενιά της Fabia, η οποία σε αυτή τη φάση βρίσκεται σε στάδιο δοκιμών στο δρόμο φορώντας το «κοστούμι» ενός VW Polo.
Η Skoda επιδιώκει να αποκαλύψει την τέταρτη γενιά της Fabia μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2021, έτσι ώστε να αντικαταστήσει την τρέχουσα η οποία βρίσκεται μαζί μας από το τέλος του 2014. Μάλιστα αν και αρχικά ήταν προγραμματισμένο το μικρό αυτοκίνητο της τσεχικής μάρκας να κάνει ντεμπούτο στο τέλος του 2021, οι υπεύθυνοι έχουν επιταχύνει ελαφρά τις διαδικασίες για να συμβεί αυτό νωρίτερα. Αλλωστε, ο νέος Διευθύνοντας Σύμβουλος της τσεχικής μάρκας, Thomas Schäfer, αποκάλυψε πρόσφατα σε δηλώσεις του πως το σχέδιο είναι η εταιρεία να είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστική κόντρα στους Κορεάτες, τους Ιάπωνες και τους Γάλλους κατασκευαστές και μάλιστα αυτό να συμβεί σε όλες τις κατηγορίες που ασχολείται η Skoda, στοχεύοντας παράλληλα την επέκταση της πελατειακής βάσης.
Όσον αφορά στην επερχόμενη Fabia, αναμένεται να μεταβεί στην πλατφόρμα MQB A0 που υποστηρίζει τα VW Polo, SEAT Ibiza και Audi A1., γι΄αυτό άλλωστε και το «μουλάρι» έχει το αμπαλάζ του Polo. Στο θέμα των χώρων, η παρουσία του Scala δε δίνει λόγο στους ανθρώπους της μάρκας να αυξήσουν παραπάνω την ευρυχωρία της νέας Fabia. Ωστόσο λέγεται πως η καμπίνα θα μπορεί να φιλοξενήσει με άνεση τέσσερις ενήλικες.Πιθανότατα οι χώροι θα είναι ελαφρώς αυξημένοι σε σχέση με αυτούς της τρέχουσας γενιάς του μοντέλου. Από κει και πέρα η μετάβαση του αυτοκινήτου στην πλατφόρμα MQB θα πρέπει να αποφέρει κέρδη στην ηχομόνωση, κάνοντας έτσι πιο εκλεπτυσμένο και ξεκούραστο το ταξίδι.
Αυξημένη θα είναι και η τεχνολογία. Το σύστημα πληροφοριών ψυχαγωγίας MIB 3.0 της Skoda που είδαμε στο Kamiq θα μεταφερθεί και στη μικρή «αδερφή» του. Είναι πιθανό ότι μερικές εκδόσεις του αυτοκινήτου θα προσφέρονται με μεγαλύτερες οθόνες αφής το μέγεθος των ποίων θα κυμαίνεται από 6,5 ίντσες και θα φτάνει ακόμα τις 9,2. Φυσικά σε αυτό θα παίξει ρόλο και η αγορά στην οποία θα προσφέρεται το μοντέλο.
Σχετικά με το κομμάτι των κινητήρων επιβεβαιωμένες πληροφορίες δεν έχουν υπάρξει. Όμως η έντονη φημολογία που έχει πάρει τη θέση τους αναφέρει πως βασική επιλογή θα συνεχίσει να αποτελεί ο 1,0 λίτρου TSI προσφέροντας 95 και 110 ίππους. Δεν αποκλείεται να δούμε μία έκδοση της Fabia με τον TSI 1,5 λίτρων κινητήρα εξοπλισμένο με σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων, ενώ φημολογείται πως η νέα Fabia θα μπορούσε να επωφεληθεί από την ήπια υβριδική τεχνολογία από τον όμιλο VW. Φυσικά όλα αυτά μένει να αποδειχθούν.
Τέλος να σημειώσουμε πως η πρεμιέρα της νέας Skoda Fabia αναμένεται στις αρχές του 2021, ενώ οι πωλήσεις θα ακολουθήσουν λίγους μήνες αργότερα.
Πολύ όμορφο design to Fabia μπράβο στη σκοντα