Η Mercedes ML Coupe (ψηφιακά επεξεργασμένη φωτό) θα ξεκινήσει να παράγεται του χρόνου στην Αλαμπάμα των ΗΠΑ και η διάθεσή της αναμένεται να εκκινήσει στο 3ο τρίμηνο του 2015.
Σε ένα χρόνο η Mercedes ML Coupe (+video)
7.662 Επισκέψεις στο άρθρο (26/8/2014)
Στις αρχές του 2015 θα ανανεωθεί η Mercedes ML και πιθανώς να μετονομαστεί σε GLE. Θα ακολουθήσει μια coupe αισθητικής έκδοσή της, η οποία αυτήν την περίοδο υποβάλλεται σε δοκιμές εξέλιξης.
Στα άμεσα σχέδια των ανθρώπων της Mercedes είναι η ανανέωση της 3ης γενιάς της M-Class στις αρχές του επόμενου έτους. Σύμφωνα με ορισμένες πληροφορίες, το παραπάνω θα σημάνει και τη μετονομασία του μοντέλου σε GLE, καθώς το γράμμα «G» υποδηλώνει τον off-road χαρακτήρα των μοντέλων της γερμανικής εταιρείας. Οπότε, η coupe αισθητικής έκδοση που δοκιμάζεται αυτήν την περίοδο, ενδέχεται να καλείται GLE Coupe.Σε κάθε περίπτωση, μια πρωτότυπη εκδοχή της Mercedes ML Coupe (ή GLE Coupe), «συνελήφθη» να δοκιμάζεται καμουφλαρισμένη στην πίστα Nordschleife της Γερμανίας. Το εργοστάσιο της εταιρείας στην Αλαμπάμα των ΗΠΑ θα «αναλάβει» την παραγωγή της ML Coupe μέσα στο επόμενο έτος και περίπου σε ένα χρόνο από τώρα θα αρχίσει η παγκόσμια διάθεσή της.Όπως φαίνεται και από τις ψηφιακά επεξεργασμένες φωτογραφίες του «κατασκόπου» μας, η Mercedes ML Coupe μοιάζει πολύ με το πρωτότυπο του Πεκίνου, το Concept Coupe SUV. Το σφηνοειδές σχήμα παραμένει το ίδιο, ενώ διατηρούνται οι ακμές και τα νεύρα στο αμάξωμα. Το ρύγχος διατηρεί την επιβλητικότητά του, με τα εμπρόσθια φωτιστικά σώματα (τεχνολογίας LED) και τη μάσκα, να έχουν μεγαλώσει στην εκδοχή του μοντέλου παραγωγής που διαθέτουμε.Το Concept Coupe SUV έχει μήκος 4.935 χλστ. και πλάτος 2.044 χλστ. και κάπου εκεί περιμένουμε και τις διαστάσεις της νέας ML Coupe, η οποία θα στηριχθεί στο πάτωμα της ML. Σε ό,τι αφορά στα μηχανικά μέρη, δεν περιμένουμε εκπλήξεις, καθώς το παρόν θα δώσουν οι V6 εκδόσεις βενζίνης και πετρελαίου, η υβριδική εκδοχή, αλλά και οι κορυφαίες ML Coupe 63 AMG και ML Coupe 65 AMG με V8 και V12 κινητήρες αντίστοιχα. Το πρωτότυπο της Κίνας, πάντως, έφερε ένα V6 biturbo 3λιτρο μοτέρ απόδοσης 333 ίππων και 480 Nm ροπής. Συνεργάζεται με το 9άρι αυτόματο κιβώτιο 9G-TRONIC PLUS για να στείλει την κίνηση μόνιμα και στους 4 τροχούς μέσω του συστήματος 4MATIC.
Το ρύγχος διατηρεί την επιβλητικότητά του concept, με τα εμπρόσθια φωτιστικά σώματα (τεχνολογίας LED) και τη μάσκα, να έχουν μεγαλώσει στην εκδοχή του μοντέλου παραγωγής που διαθέτουμε.