ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Σε κάθοδο οι πωλήσεις ηλεκτρικών στην Ευρώπη - Τι γίνεται στην Ελλάδα

2.575 Επισκέψεις στο άρθρο (19/4/2024)
Σε κάθοδο οι πωλήσεις ηλεκτρικών στην Ευρώπη - Τι γίνεται στην Ελλάδα
2 Φωτογραφίες »

- Μειώθηκαν 11,3% οι πωλήσεις ηλεκτρικών το Μάρτιο στην Ευρώπη
- Αυξήθηκαν 12,6% οι πωλήσεις υβριδικών, σε κάθοδο και τα Plug-in
- Πρώτα στην Ελλάδα τα βενζινοκίνητα, μείωση για τα ηλεκτρικά

Μειώθηκαν 11,3% οι πωλήσεις ηλεκτρικών το Μάρτιο

Οι πωλήσεις αυτοκινήτων στην Ευρώπη μειώθηκαν το Μάρτιο για πρώτη φορά φέτος (5,2% μείωση σε σχέση με το Μάρτιο του 2023), αλλά τα στοιχεία αποκαλύπτουν ότι η μείωση που σημειώθηκε δεν ήταν ομοιόμορφα κατανεμημένη. Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχασαν μεγάλο αριθμό αγοραστών, ενώ τα υβριδικά οχήματα αύξησαν το μερίδιο τους. Πιο συγκεκριμένα, οι πωλήσεις ηλεκτρικών μειώθηκαν κατά 11,3% σε 134.397 μονάδες, παρά το γεγονός ότι υπάρχουν περισσότερες επιλογές στην κατηγορία αυτή τη στιγμή από οποιαδήποτε άλλη στιγμή στην ιστορία. Το μερίδιο αγοράς των ηλεκτρικών μειώθηκε σε 13% από 13,9% τον Μάρτιο του περασμένου έτους.

Αυξήθηκαν 12,6% οι πωλήσεις υβριδικών

Την ίδια στιγμή, οι ταξινομήσεις υβριδικών αυξήθηκαν κατά 12,6%, ανεβάζοντας το μερίδιο αγοράς τους από 24,4% τον Μάρτιο του 2023 σε 29% τον περασμένο Μάρτιο. Ωστόσο, δεν ήταν όλα τα υβριδικά το ίδιο δημοφιλή, αφού οι πωλήσεις των Plug-in υβριδικών μειώθηκαν κατά 6,5% και το μερίδιο αγοράς τους μειώθηκε σε 7,1%. Οι ταξινομήσεις των βενζινοκίνητων μειώθηκαν κατά 10,2% και οι ταξινομήσεις diesel κατά 18,5%, ωστόσο ειδικά η βενζίνη διατηρεί μεγάλο μερίδιο αγοράς στην αγορά της Ευρώπης με 35,4%, την στιγμή που το diesel είναι αρκετά πιο κάτω 14,4%.


Οι πωλήσεις στην Ευρώπη για το Μάρτιο του 2024.
2 Φωτογραφίες »

Οι πωλήσεις στην Ευρώπη για το Μάρτιο του 2024.

Πρώτα στην Ελλάδα τα βενζινοκίνητα, μείωση για τα ηλεκτρικά

Όσον αφορά την Ελλάδα, τα βενζινοκίνητα ήταν τα πιο δημοφιλή αυτοκίνητα στην αγορά με μερίδιο αγοράς 41,7% το Μάρτιο (44,3% το Μάρτιο του 2023), λίγο μπροστά από τα full hybrid αυτοκίνητα με μερίδιο 37,4% (28,8% το Μάρτιο του 2023. Στην τρίτη θέση είναι το diesel, αν και με μεγάλη μείωση 8,1% από 12,2%, ακολουθούν τα Plug-in με μερίδιο 5,5%, ενώ πιο χαμηλά βρίσκουμε τα ηλεκτρικά στο 4,4% ( 1,1% μείωση σε σχέση με πέρυσι).

FORD
Citroen