Σε κάθοδο οι πωλήσεις ηλεκτρικών στην Ευρώπη - Τι γίνεται στην Ελλάδα
- Μειώθηκαν 11,3% οι πωλήσεις ηλεκτρικών το Μάρτιο στην Ευρώπη
- Αυξήθηκαν 12,6% οι πωλήσεις υβριδικών, σε κάθοδο και τα Plug-in
- Πρώτα στην Ελλάδα τα βενζινοκίνητα, μείωση για τα ηλεκτρικά
Μειώθηκαν 11,3% οι πωλήσεις ηλεκτρικών το Μάρτιο
Οι πωλήσεις αυτοκινήτων στην Ευρώπη μειώθηκαν το Μάρτιο για πρώτη φορά φέτος (5,2% μείωση σε σχέση με το Μάρτιο του 2023), αλλά τα στοιχεία αποκαλύπτουν ότι η μείωση που σημειώθηκε δεν ήταν ομοιόμορφα κατανεμημένη. Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχασαν μεγάλο αριθμό αγοραστών, ενώ τα υβριδικά οχήματα αύξησαν το μερίδιο τους. Πιο συγκεκριμένα, οι πωλήσεις ηλεκτρικών μειώθηκαν κατά 11,3% σε 134.397 μονάδες, παρά το γεγονός ότι υπάρχουν περισσότερες επιλογές στην κατηγορία αυτή τη στιγμή από οποιαδήποτε άλλη στιγμή στην ιστορία. Το μερίδιο αγοράς των ηλεκτρικών μειώθηκε σε 13% από 13,9% τον Μάρτιο του περασμένου έτους.
Αυξήθηκαν 12,6% οι πωλήσεις υβριδικών
Την ίδια στιγμή, οι ταξινομήσεις υβριδικών αυξήθηκαν κατά 12,6%, ανεβάζοντας το μερίδιο αγοράς τους από 24,4% τον Μάρτιο του 2023 σε 29% τον περασμένο Μάρτιο. Ωστόσο, δεν ήταν όλα τα υβριδικά το ίδιο δημοφιλή, αφού οι πωλήσεις των Plug-in υβριδικών μειώθηκαν κατά 6,5% και το μερίδιο αγοράς τους μειώθηκε σε 7,1%. Οι ταξινομήσεις των βενζινοκίνητων μειώθηκαν κατά 10,2% και οι ταξινομήσεις diesel κατά 18,5%, ωστόσο ειδικά η βενζίνη διατηρεί μεγάλο μερίδιο αγοράς στην αγορά της Ευρώπης με 35,4%, την στιγμή που το diesel είναι αρκετά πιο κάτω 14,4%.
Πρώτα στην Ελλάδα τα βενζινοκίνητα, μείωση για τα ηλεκτρικά
Όσον αφορά την Ελλάδα, τα βενζινοκίνητα ήταν τα πιο δημοφιλή αυτοκίνητα στην αγορά με μερίδιο αγοράς 41,7% το Μάρτιο (44,3% το Μάρτιο του 2023), λίγο μπροστά από τα full hybrid αυτοκίνητα με μερίδιο 37,4% (28,8% το Μάρτιο του 2023. Στην τρίτη θέση είναι το diesel, αν και με μεγάλη μείωση 8,1% από 12,2%, ακολουθούν τα Plug-in με μερίδιο 5,5%, ενώ πιο χαμηλά βρίσκουμε τα ηλεκτρικά στο 4,4% ( 1,1% μείωση σε σχέση με πέρυσι).