Το Seat 600 υπήρξε ένα «κοινωνικό φαινόμενο» για την ισπανική κοινωνία, από το 1957 έως το 1973, ενώ στις μέρες μας η εταιρεία αντιπροσωπεύεται στη μίνι κατηγορία από το Mii.
Seat 600… μια παλιά ιστορία
3.679 Επισκέψεις στο άρθρο (2/8/2013)
Το Seat 600 υπήρξε «θρύλος» για την ισπανική φίρμα, καθώς πούλησε 800.000 μονάδες συνολικά μέχρι το 1973, που σταμάτησε η παραγωγή του, ενώ υπήρξε και σε 4θυρη έκδοση, ως Seat 800.
Το 1957 πρωτοεμφανίστηκε το Seat 600, το οποίο συνέχιζε να παράγεται μέχρι και το 1973, όπου το τελευταίο μοντέλο βγήκε από το εργοστάσιο της εταιρείας, στη Zona Franca της Βαρκελώνης.Η «μικρή μπάλα», όπως ήταν το παρατσούκλι του, ήταν το μοντέλο που συνέβαλε στην εκκίνηση της αυτοκίνησης στην Ισπανία, κατά την διάρκεια των ετών της αργής ανάκαμψης μετά τον ισπανικό εμφύλιο πόλεμο. Μάλιστα, οι παλαιότερες γενιές θυμούνται ακόμα, είναι το αυτοκίνητο με το οποίο οι γονείς τους δίδαξαν πώς να οδηγούν.Πολλές οικογένειες της εργατικής τάξης με το SEAT 600 έκαναν το όνειρο της ιδιοκτησίας ενός αυτοκινήτου αληθινό. Προσφερόταν στην τιμή των 63.000 πεσετών ή 378,54 ευρώ περίπου. Αυτό είναι ένα άλλο σαφές παράδειγμα του πόσο πολύ τα πράγματα έχουν αλλάξει.Αρχικά το SEAT 600 ήταν εξοπλισμένο με κινητήρα 633 κυβικών με 18-20 ίππους απόδοση, το οποίο παρέμεινε στην παραγωγή για έξι χρόνια. Ο κινητήρας αναβαθμίστηκε αργότερα σε 767 κυβικά με αύξηση απόδοσης στους 25 ίππους και αργότερα στους 28 στις εκδόσεις D, E και L-Especial, που κατασκευάστηκαν για τα υπόλοιπα δέκα χρόνια ζωής του μοντέλου.Τέλος, το 600 είχε τελική ταχύτητα 115 χλμ./ώρα και η κατανάλωση καυσίμου ήταν 10 λτ./100 χλμ. αστικής οδήγησης και 6,5 λτ. εκτός πόλης, με αυτονομία 461 χλμ.