ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Sedan & SUV γίνεται; Τι λέτε;

5.105 Επισκέψεις στο άρθρο (9/9/2020)

Που πάει η σχεδίαση των SUV σήμερα; Μετά τα τετραγωνισμένα, ήρθαν τα περιπετειώδη και τα σπορ, μετά τα κουπέ και τα κάμπριο και τώρα τα... sedan; Πως σας φαίνεται αυτή η σχεδίαση;


Ξεκίνησαν τετράγωνα ογκώδη και σκληροτράχηλα. Έγιναν «ανθρώπινα» πολιτισμένα αλλά εξίσου επιβλητικά. «Μαλάκωσαν» οι γραμμές τους μέχρι που έγιναν κουπέ. Και τώρα τα SUV γίνονται όλο και πιο πολύ σεντάν, με τη νέα τάση να τα θέλει με δυόμισυ όγκους. Σας αρέσουν;

 

Αν είστε από αυτούς που τους αρέσουν τα κουπέ SUV, τότε η νέα εξέλιξη στο σχήμα της πιο επιτυχημένης κατηγορίας των τελευταίων δεκαετιών, μπορεί να σας αρέσει και αυτή. Βλέπεις τα SUV δυόμισυ όγκων μπορεί να μην τα φανταζόταν ποτέ κανείς πριν μερικά χρόνια, όμως σήμερα φαίνεται πως είναι η φυσική εξέλιξη.

Με το SUV να παίρνει το ρόλο κάθε μοντέλου κάθε κατηγορίας, είναι φυσικό να πρέπει να αποκτήσει και διαφοροποίηση στη σχεδίαση. Το ψηλό, στητό, τετράγωνο σχήμα μιας G-Class δεν είναι πλέον αυτό που ταυτίζεται με την κατηγορία, αφού πλέον το μέσο SUV δεν πατάει χώμα ούτε μια φορά στη διάρκεια της ζωής του.

Έτσι το SUV πρέπει να απευθύνεται σε αυτόν που θέλει κάτι σπορ, κάτι κουπέ, ακόμη και κάτι κάμπριο. Και στις τρεις αυτές περιγραφές υπάρχουν πλέον ένα σωρό προτάσεις, με το δεύτερο ανοιχτό SUV να έχει μπει ήδη στην παραγωγή από την VW. Πρώτο φυσικά ήταν το Evoque της Range Rover.

To SUV επίσης απευθύνεται σε αυτόν που θέλει να δείχνει premium αλλά όχι απαραίτητα περιπετειώδης. Αυτό που θέλει κάτι κυριλέ. Και τα κυριλέ οχήματα έχουν πίσω όγκο, όπως τα σεντάν, οι μπερλίνες και οι λιμουζίνες. Σειρά λοιπόν να αποκτήσουν πίσω όγκο και τα SUV.

Αν και ακόμη το σχέδιο δείχνει σαν εξέλιξη των Coupe SUV, είναι εμφανές πως ξεφεύγουμε από το κάθετο τελείωμα και πάμε σε ουρά. Μια ματιά στη Mercedes GLC και GLE δείχνει το μέλλον της κατηγορίας αυτής. Από κοντά και η VW με το πρωτότυπο ROOMZZ που αναμένεται το 2021, ενώ πιο πριν η Skoda θα έχει το δικό της Coupe SUV δυόμισυ όγκων, το επίσης ηλεκτρικό Enyaq.

Και όσο ο πίσω όγκος δείχνει απλά ως ένα πιο ήπιο τελείωμα της ουράς, το πράγμα είναι «ευκολοχώνευτο». Όταν όμως η ουρά αρχίσει να γίνεται μέρος του αμαξώματος, και τα SUV δείχνουν σαν ψηλά σεντάν με μεγάλες ρόδες και θόλους, τότε τι λέμε;

Εσείς τι λέτε; Πως σας φαίνεται αυτό το σχήμα; Σας αρέσει ή όχι; Και τελικά πόσο μακρυά περιμένετε να φτάσει η σχεδίαση των SUV;

Mercedes
NEXEN VS CONTINENTAL