Σκέψεις να πραγματοποιήσει μία επαναστατική κίνηση με αλλαγή της ονομασίας της σε CUPRA, προκειμένου να τονώσει ακόμα περισσότερο τις παγκόσμιες πωλήσεις της και να γίνει premium μάρκα κάνει η SEAT, σύμφωνα με όσα αναφέρουν βρετανικά μέσα ενημέρωσης.
Συγκεκριμένα, οι Βρετανοί παρουσιάζουν τη SEAT να σκέφτεται να βάλει τέλος στην ονομασία της και να υιοθετήσει το όνομα της CUPRA, η οποία ως αυτόνομη μάρκα τώρα ξεκινάει το «ταξίδι» της στις παγκόσμιες αγορές. Μάλιστα τα ίδια μέσα θυμούνται τις δηλώσεις του πρόεδρου της VW, Herbert Diess, ο οποίος στο περιθώριο της Έκθεσης Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης υπαινίχθηκε αυτό το σενάριο.
Τότε ο Diess δήλωσε ότι η καλύτερη πιθανότητα της SEAT να επιβιώσει μακροπρόθεσμα είναι να τοποθετηθεί πάνω από το τμήμα επιβατικών αυτοκινήτων της Volkswagen, ως μία premium μάρκα, κάτι παρόμοιο με την Alfa Romeo της FCA.
Ο κύριος λόγος για τη δυνητική ριζοσπαστική απόφαση είναι το γεγονός ότι η SEAT εξακολουθεί να μην έχει εδραιωθεί με τον τρόπο που θέλει στις δυτικές αγορές, όπως η Γαλλία και η Ιταλία, παρά την πετυχημένη πορεία που διέγραψε πέρυσι, με περισσότερα από 500.000 αυτοκίνητα που πωλήθηκαν.
Από κει και πέρα να σημειωθεί πως κατά την παρουσίαση του νέου εμπορικού σήματος της CUPRA, ο πρόεδρος των δύο ισπανικών (CUPRA και SEAT) εταιρειών αυτοκινήτων, Luca de Meo, δήλωσε: «Η SEAT έχει επικεντρωθεί στην ανάπτυξη και την αξιοπιστία, αλλά σε ορισμένες αγορές εξακολουθεί να υπάρχει κάποια απόρριψη της μάρκας. Αυτό μπορούμε να διορθώσουμε, αλλά χρειαζόμαστε χρόνο. Η CUPRA ξεκινά από το μηδέν με κάτι νέο και ίσως με αυτόν τον τρόπο μπορούμε να προσελκύσουμε πελάτες οι οποίοι σε άλλες περιπτώσεις δεν θα επέλεγαν την SEAT. Η πώληση τέτοιων αυτοκινήτων για εμάς είναι πολύ πιο κερδοφόρα. Αυτό μας επιτρέπει να αυξήσουμε τη δυναμική της μάρκας».
Τέλος σημειώνεται πως από τη στιγμή που συμβεί κάτι τέτοιο, τότε πιθανότατα η νέα SEAT (CUPRA) θα εξετάσει το ενδεχόμενο να εισέλθει σε νέες αγορές.