4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Δοκιμάζουμε το Skoda Fabia 1.2 TSI με ισχύ 110 ίππων.
Skoda Fabia 1,2 TSI 110 PS
43.062 Επισκέψεις στο άρθρο (11/2/2017)
Τα φθηνότερα 110 άλογα της αγοράς - Η Fabia «φοράει» κάτω από το καπό της τον 1,2 TSI κινητήρα βενζίνης των 110 ίππων και αποκτά την κορυφαία της έκδοση μέχρι στιγμής σε τιμή που δελεάζει.
Λεπτομέρειες αμαξώματος
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
- Με 1,2 TSI 110 ίππων
- 0-100 σε 10,5 δλ.
- Καίει 6,3 λτ/100 χλμ.
- Με 12.900 ευρώ
+ Value for Money, ευρυχωρία καμπίνας, χώρος αποσκευών, ευχρηστία-πρακτικότητα, θέση οδήγησης, εργονομία, επιδόσεις
- Σκληρά πλαστικά στο ταμπλό, λιτός διάκοσμος
+ Value for Money, ευρυχωρία καμπίνας, χώρος αποσκευών, ευχρηστία-πρακτικότητα, θέση οδήγησης, εργονομία, επιδόσεις
- Σκληρά πλαστικά στο ταμπλό, λιτός διάκοσμος
Η Skoda ενισχύει την γκάμα της Fabia με την εφαρμογή του 1,2 λίτρου TSI κινητήρα του ομίλου, στην υψηλότερη απόδοσή του, αυτή με τους 110 ίππους. Έτσι η Fabia αποκτά ακόμα καλύτερα χαρακτηριστικά κίνησης και πιο σβέλτο συνολικά χαρακτήρα χωρίς ωστόσο να χάνει το βασικότερο πλεονέκτημά της που είναι η τιμή της. Με 12.900 ευρώ (900 ευρώ παραπάνω από την έκδοση με τον ίδιο κινητήρα απόδοσης 90 ίππων), η Fabia στην βασική της έκδοση διαμορφώνει μια εξαιρετική σχέση τιμής/απόδοσης αποτελώντας τα πιο προσιτά 110 άλογα που μπορεί να αποκτήσει κανείς.
Καλαίσθητη και με μεγάλες δυνατότητες εξατομίκευσης
Αισθητικά η Skoda Fabia στην 3η της γενιά απέκτησε πιο μοντέρνα σχεδίαση και είναι πιο δυναμική συνολικά χωρίς ωστόσο να ξεφεύγει σημαντικά από την βασική αρχή της σχεδίασης του μοντέλου. Το μικρό μοντέλο της Skoda, που συνεχίζει να διατίθεται αποκλειστικά με 5θυρο αμάξωμα έχει ως κύρια χαρακτηριστικά της σχεδίασης την μάσκα με τις κάθετες γρίλιες και τα χαρακτηριστικά φιμέ φανάρια με LED φώτα ημέρας στο εμπρός μέρος. Αντίστοιχα, τα μαύρα πλαίσια των φωτιστικών στο πίσω μέρος της χαρίζουν πιο εκσυγχρονισμένη εικόνα με το σύνολο να κρίνεται καλαίσθητο.
Σκληρα πλαστικα στο ταμπλο ουτε τα γιαπωνεζικα δεν εχουν πλεον! Škoda ...δηλαδη "κριμα" στα τσεχικα!χαχαχα
Αν είναι με 12900 το fabia value for money,τότε το yaris με 13200 είναι...offshore επένδυση
Καλά αν είχες ποτέ συμβιβάσει με Skoda Tsi έστω 1.2 θα μιλαγες πολύ διαφορετικά και δε θα σκεφτόμουν ΚΑΝ να το συγκρινεις με τον ΙΑΠΩΝΙΚΟ κουβά που λέγεται Yaris που είναι μόνο για γεροντοκόρες και φοιτήτριες. Εγώ το είχα ως 1ης γενιάς (Το Yaris) την ίδια εποχή που είχα κι ένα Polo 6N (1999) και δεν επιανδ σε συναρμογή, ποιότητα και θορύβους το.ιαπωνικι "μία". Έχουν αποθεώνει τα Τογιοτα επειδή απλώς ως ΨΟΦΙΜΙΑ και καθόλου εμπνεοντα για να τα ταλαιπωρήσεις μηχανικά κι έχουν κανει μυθο αξιοπιστιας, ενώ αν τα οδηγασ και μεταχειρίζεται όπως αμάξι με επιδόσεις είναι τέτοιοι τενεκεδες. Άσε που αν δε προσεξεις στο δρόμο και πας λίγο παραπάνω σκοτώθηκε. Το Fabia είναι σοβαρό αυτοκίνητο για να συγκρίνεται με ένα Υaris
Γιωργος Πετειναρελης, αν βγάζεις εσυ νόημα απ τα γραφόμενα σου μπράβο σου γιατι μάλλον νόημα δε βγαίνει. Τωρα αν προσπαθείς να συγκρίνεις το πρώτο σε πωλήσεις αυτοκίνητο (κουβά όπως λες) με την άχρωμη εκ γενετής fabia μάλλον καπου τα εχεις μπερδέψει.
η monte carlo έκδοση δεν θα έρθει στην Ελλάδα;
12.900 € ? Μην σπρωχνεστε παιδια.... ολοι θα παρετε....