ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Η νέα Fabia πάτησε τους τροχούς της επί ελληνικού εδάφους και εμείς τη δοκιμάζουμε με τον κινητήρα βενζίνης 1,2 λτ. TSI των 90 ίππων.

Η νέα Fabia πάτησε τους τροχούς της επί ελληνικού εδάφους και εμείς τη δοκιμάζουμε με τον κινητήρα βενζίνης 1,2 λτ. TSI των 90 ίππων.

Test: Νέα Skoda Fabia 1,2 λτ. TSI 90 PS

39.599 Επισκέψεις στο άρθρο (2/10/2016)

Mετά από πολύμηνη προσμονή δοκιμάζουμε τη νέα, 3ης γενιάς, Skoda Fabia 1,2 ΤSI των 90 ίππων.

Με μια ματιά

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

  • Η 3η γενιά της Fabia
  • Μεγαλύτερη, πιο ευρύχωρη και πρακτική
  • Με 1,2 TSI 90 ίππων
  • 0-100 σε 10,5 δλ.
  • Καίει 6,3 λτ/100 χλμ.
  • Με 12.000 ευρώ
Το λανσάρισμα της νέας Skoda Fabia στην ελληνική αγορά ήταν προγραμματισμένο να γίνει τουλάχιστον ένα χρόνο πριν, αλλά το θέμα της αντιπροσώπευσης της μάρκας στην Ελλάδα έβαλε φρένο. Τελικά οι εξελίξεις έτρεξαν και από την 1η Ιουνίου η Kosmocar AE, εκτός από τις VW-Audi αντιπροσωπεύει επίσημα στη χώρα μας και την Skoda, που ούτως ή άλλως είναι μέλος του γκρουπ VW. Η νέα εποχή Skoda στη χώρα μας ξεκίνησε λοιπόν και το Auto Τρίτη δοκιμάζει τη νέα Fabia, το σημαντικότερο μοντέλο ίσως της τσέχικης φίρμας. Γιατί μπορεί η Octavia να ήταν η υπέρβαση της Skoda πίσω στη δεκαετία του `90, αλλά η Fabia ήταν που έβαλε τη φίρμα γερά στο παιχνίδι των πωλήσεων και που ουσιαστικά άλλαξε την εικόνα στην συνείδηση του αγοραστικού. Έχοντας συμπληρώσει περίπου 3,5 εκατομμύρια πωλήσεις από το 1999 που έκανε το πρώτο της ντεμπούτο, η Fabia είναι το δεύτερο πιο καλοπουλημένο μοντέλο της Skoda, μετά την Octavia. Η νέα, 3ης  γενιάς, Fabia έρχεται να ανεβάσει ακόμη πιο ψηλά τον πήχη.
 
Απέκτησε στυλ και έγινε πιο compact
Η εντελώς άχρωμη σχεδίαση των 2 προηγούμενων Fabia έχει μείνει πίσω. Πλέον το μικρό μοντέλο της Skoda, που συνεχίζει να διατίθεται αποκλειστικά με 5θυρο αμάξωμα, διαθέτει σαφώς πιο μοντέρνα σχεδίαση, που χαρακτηρίζεται από τις αρκετές «γωνιές» τόσο μπροστά, όσο και στο πίσω τμήμα, ενώ χαρακτηριστικό είναι το πλάγιο «νεύρο», που τρέχει στο πλάι του αμαξώματος. Χωρίς φυσικά να αποτελεί σχεδιαστική σπουδή, η νέα Fabia διαθέτει δυναμισμό και φρεσκάδα, ακολουθώντας κατά γράμμα τη νέα σχεδιαστική ταυτότητα της εταιρείας, που λανσαρίστηκε στο Rapid και μετά είχε συνέχεια στην Octavia και το ανανεωμένο Yeti. H «καθαρή» μάσκα με τις κάθετες γρίλιες μπροστά και τα χαρακτηριστικά φανάρια με LED φώτα ημέρας είναι από τα πιο δυναμικά στοιχεία της. Θα μπορούσε κάλλιστα και θα θέλαμε όμως να είναι πιο ξεχωριστή σχεδιαστικά. Καλή η αισθητική της φίρμας, αλλά χωρίς ρίσκο και ίσως κάποια ακρότητα ποτέ δε θα γίνεις ξεχωριστός.

Όπως και να έχει, η Fabia έγινε πιο compact σε ό,τι αφορά στο συνολικό της μήκος τουλάχιστον: Με μήκος 3.992 χλστ. έχασε 8 χλστ. και «έπεσε» κάτω από το όριο των 4,0 μ. της προηγούμενης, ενώ διαθέτει και πιο χαμηλή οροφή (1.467 από 1.498 χλστ.) Ωστόσο το μεταξόνιο αυξήθηκε κατά 5 χλστ. φθάνοντας τα 2.456 χλστ. και το πλάτος  έφτασε στα 1.732 χλστ. (+90 χλστ). Πιο εντυπωσιακή είναι η αύξηση του εμπρός και πίσω μετατροχίου κατά 30 χλστ.  Σύμφωνα με την Skoda, η νέα Fabia είναι κατά 50% βασισμένη στην ξακουστή MQB πλατφόρμα του ομίλου VW, κατά 40% στο υπάρχον VW Polo και μόνο 10% προέρχεται από τη Fabia 2ης γενιάς. Σαν αποτέλεσμα η νέα Fabia είναι έως και 65 κιλά ελαφρύτερη σε σχέση με την προηγούμενη γενιά.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
MICHELIN VIALIDER