Η νέα Fabia πάτησε τους τροχούς της επί ελληνικού εδάφους και εμείς τη δοκιμάζουμε με τον κινητήρα βενζίνης 1,2 λτ. TSI των 90 ίππων.
Test: Νέα Skoda Fabia 1,2 λτ. TSI 90 PS
39.635 Επισκέψεις στο άρθρο (2/10/2016)
Mετά από πολύμηνη προσμονή δοκιμάζουμε τη νέα, 3ης γενιάς, Skoda Fabia 1,2 ΤSI των 90 ίππων.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
- Η 3η γενιά της Fabia
- Μεγαλύτερη, πιο ευρύχωρη και πρακτική
- Με 1,2 TSI 90 ίππων
- 0-100 σε 10,5 δλ.
- Καίει 6,3 λτ/100 χλμ.
- Με 12.000 ευρώ
Απέκτησε στυλ και έγινε πιο compact
Η εντελώς άχρωμη σχεδίαση των 2 προηγούμενων Fabia έχει μείνει πίσω. Πλέον το μικρό μοντέλο της Skoda, που συνεχίζει να διατίθεται αποκλειστικά με 5θυρο αμάξωμα, διαθέτει σαφώς πιο μοντέρνα σχεδίαση, που χαρακτηρίζεται από τις αρκετές «γωνιές» τόσο μπροστά, όσο και στο πίσω τμήμα, ενώ χαρακτηριστικό είναι το πλάγιο «νεύρο», που τρέχει στο πλάι του αμαξώματος. Χωρίς φυσικά να αποτελεί σχεδιαστική σπουδή, η νέα Fabia διαθέτει δυναμισμό και φρεσκάδα, ακολουθώντας κατά γράμμα τη νέα σχεδιαστική ταυτότητα της εταιρείας, που λανσαρίστηκε στο Rapid και μετά είχε συνέχεια στην Octavia και το ανανεωμένο Yeti. H «καθαρή» μάσκα με τις κάθετες γρίλιες μπροστά και τα χαρακτηριστικά φανάρια με LED φώτα ημέρας είναι από τα πιο δυναμικά στοιχεία της. Θα μπορούσε κάλλιστα και θα θέλαμε όμως να είναι πιο ξεχωριστή σχεδιαστικά. Καλή η αισθητική της φίρμας, αλλά χωρίς ρίσκο και ίσως κάποια ακρότητα ποτέ δε θα γίνεις ξεχωριστός.
Όπως και να έχει, η Fabia έγινε πιο compact σε ό,τι αφορά στο συνολικό της μήκος τουλάχιστον: Με μήκος 3.992 χλστ. έχασε 8 χλστ. και «έπεσε» κάτω από το όριο των 4,0 μ. της προηγούμενης, ενώ διαθέτει και πιο χαμηλή οροφή (1.467 από 1.498 χλστ.) Ωστόσο το μεταξόνιο αυξήθηκε κατά 5 χλστ. φθάνοντας τα 2.456 χλστ. και το πλάτος έφτασε στα 1.732 χλστ. (+90 χλστ). Πιο εντυπωσιακή είναι η αύξηση του εμπρός και πίσω μετατροχίου κατά 30 χλστ. Σύμφωνα με την Skoda, η νέα Fabia είναι κατά 50% βασισμένη στην ξακουστή MQB πλατφόρμα του ομίλου VW, κατά 40% στο υπάρχον VW Polo και μόνο 10% προέρχεται από τη Fabia 2ης γενιάς. Σαν αποτέλεσμα η νέα Fabia είναι έως και 65 κιλά ελαφρύτερη σε σχέση με την προηγούμενη γενιά.
Ατολμο κ αδιαφορο που φαινεται κ απο τις πωλησεις του. Με αυτο του τεστ ολο κ ολο 3 εχω δει
Σχεδιαστικά θυμίζει μοντέλα του 2005...
Μια ακόμα πολύ καλή πρόταση ,από τις πολλές επιλογές στο πλαίσιο του VW Group, που αξίζει της προσοχής κάθε αγοραστή με value added περιεχόμενο.
Skoda με τα υπολοιπα απο vw και τριτοτεταρη μαρκα του ομιλου που δεν εχει μεταπωλητικη αξια. Μετριοτητα που απευθυνεται σε αντιστοιχο επιπεδο dacia-lada.
Εγω βλεπω χωρους για τους πισω καλυτερους απο μοντελα επομενης κατηγοριας.Επισης μπορει να μην εχει μαλακα πλαστικα αλλα σου δινει μια αισθηση σοβαροτητας και ποιοτητας. Στα συν και ο τετρακυλινδρος 1.2 που βγαινει και σε 110 αλογα,αν με 2 ατομα εχει ζορια οπως λετε φανταστειτε τα 1000αρια τι τραβανε... Στα μειον οτι σε ενα χρονο θα βγουν τα ibiza/polo με καινουργια πλατφορμα και αν με 15000 παιρνεις Ibiza με 150 ιππους τοτε χανει και το value for money που εχει.