Εύκολος χειρισμός, προβλέψιμος χαρακτήρας και άνεση είναι το τρίπτυχο πάνω στο οποίο στηρίζεται η Fabia, με τη νέα έκδοση 1,0 TSI να παραμένει εύχρηστη, φιλική και ευέλικτη, με μαλακά χειριστήρια και καλή ορατότητα. Οι καλύτερες επιδόσεις έχουν τονίσει το μπρίο, που δείχνει στο πάτημα του γκαζιού και μπορείς να κινηθείς πολύ σβέλτα. Οι κλίσεις διατηρούνται σε λογικά επίπεδα, η πρόσφυση είναι άκρως ικανοποιητική και όταν υπό πίεση εμφανιστεί η υποστροφή, αυτή διαθέτει απόλυτα προοδευτικά και ελεγχόμενα χαρακτηριστικά. Πάντως προτεραιότητα έχει δοθεί στη άνεση με τον πίσω ημιάκαμπτο να τα καταφέρει μια χαρά στις συνήθεις ανωμαλίες και μόνο στις έντονες εγκάρσιες να αντιδρά κάπως πιο ξερά. Το τιμόνι είναι ικανοποιητικό και κάθε άλλο παρά πλαδαρό, ενώ τα φρένα στέκονται στο ύψος τους. Στον ανοιχτό δρόμο, ακόμα και σε υψηλές ταχύτητες, η Fabia της δοκιμής εμφανίζει πολύ καλή ποιότητα κύλισης και μόνο πάνω από τα 140 χλμ./ώρα ο αεροδυναμικός θόρυβος γίνεται έντονος.
Ας δώσουν και 5 χρόνια εγγύηση