Η μεγάλη αλλαγή στο ανανεωμένο Rapid Spaceback αφορά στην αντικατάσταση του 4κύλινδρου 1,2 TSI κινητήρα με τον αντίστοιχο 3κύλινδρο 1,0 TSI.

Kινητήρας: Καλές επιδόσεις, όχι και τόση οικονομία στην πράξη

16.183 Επισκέψεις στο άρθρο (12/3/2018)

Η μεγάλη αλλαγή στο ανανεωμένο Rapid Spaceback αφορά στην αντικατάσταση του 4κύλινδρου 1,2 TSI κινητήρα με τον αντίστοιχο 3κύλινδρο 1,0 TSI. Στη βασική του έκδοση, όπως στο μοντέλο της δοκιμής, αποδίδει 95 ίππους (90 το βασικό 1,2 TSI) και την ίδια ροπή (160 Nm). Η συνεργασία με το 7άρι DSG κιβώτιο δίνει αρκετά καλές επιδόσεις και κυρίως γρήγορες ρεπρίζ χάρη στο kickdown. Tο 1.000άρι μοτέρ λειτουργεί ομαλά είναι και ανεβάζει πρόθυμα στροφές, ωστόσο στην καθημερινή οδήγηση το DSG έχει την τάση να κρατά χαμηλά τις στροφές για λόγους οικονομίας και παράλληλα αργεί κάπως να αποκριθεί στο πάτημα του γκαζιού. Η Skoda υπόσχεται μέση κατανάλωση 4,6 λτ./100 χλμ. στην πράξη όμως σε καμία περίπτωση αυτό το νούμερο δεν επιβεβαιώθηκε από τις μετρήσεις μας. Το αντίθετο μάλιστα μιας και οι μετρήσεις μας έδειξαν νούμερα γύρω από στα 7,5 λτ./100 χλμ..

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

MIKRA VANS LEASING
ETRANSIT VS ESPRINTER