ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Δοκιμάζουμε τον «βετεράνο» των μικρών Crossover, Skoda Yeti Outdoor με τον 1.200άρη TSI απόδοσης 110 ίππων.
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Δοκιμάζουμε τον «βετεράνο» των μικρών Crossover, Skoda Yeti Outdoor με τον 1.200άρη TSI απόδοσης 110 ίππων.

Test: Skoda Yeti Outdoor

30.244 Επισκέψεις στο άρθρο (13/1/2017)

Συνεχίζει ακάθεκτο! Παρά τα χρόνια που έχει στην πλάτη του, το Skoda Yeti παραμένει αξιόμαχο στη μάχη των compact crossover με όπλα την πρακτικότητα, την στιβαρότητα, αλλά και τον 1,2 ΤSI κινητήρα των 110 ίππων.

What is new
- 1,2 turbo με 110 άλογα
- Mόνο σε Outdoor έκδοση
- Καίει 7,4 λτ./100 χλμ.
- Από 19.900 ευρώ

Το Skoda Yeti συνδυάζει επιτυχημένα τη σταθερότητα με την άνεση σε όλες τις συνθήκες οδήγησης.

Το Skoda Yeti συνδυάζει επιτυχημένα τη σταθερότητα με την άνεση σε όλες τις συνθήκες οδήγησης.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

+ Στιβαρότητα, ευρυχωρία και πολυχρηστικότητα καμπίνας, οδική συμπεριφορά, λειτουργία κινητήρα, χαμηλά πάγια τέλη
- Χρόνια στην αγορά, τσιμπημένη τιμή και κατανάλωση

 
Το Skoda Yeti είναι άξιο συγχαρητηρίων, αφού παρότι ουσιαστικά ίδιο από το 2009, όταν και παρουσιάστηκε, συνεχίζει να είναι αξιόμαχο και ανταγωνιστικό σε μια κατηγορία, που τα τελευταία χρόνια έχει δει αρκετά νέα μοντέλα να ξεφυτρώνουν σαν τα μανιτάρια. Η μικρή ανανέωση του Yeti εν έτη 2013 ήταν επιδερμική και χώρισε τη γκάμα σε κανονική και Outdoor έκδοση, με κάπως πιο «αγριεμένη» εμφάνιση. Σε αυτή αποφάσισε να ρίξει το βάρος η νέα αντιπροσωπεία της Skoda, η Kosmocar AE, την οποία αποκλειστικά και εισάγει. Παράλληλα, η κατάργηση της 1,6 TDI έκδοσης και η αντικατάστασή της από μία 2λιτρη turbodiesel, έριξε στο ναδίρ το σχετικό εμπορικό ενδιαφέρον στη χώρα μας. Έτσι ουσιαστικά η μόνη κινητήρια επιλογή είναι αυτή με τον 1,2 TSI κινητήρα βενζίνης με τα 110 άλογα και την κίνηση στους εμπρός τροχούς.
 
Από 19.900 ευρώ
Η έκδοση Outdoor διακρίνεται από τα μαύρα πλαστικά προστατευτικά στο αμάξωμα, αλλά και από τις εμπρός-πίσω ποδιές, που υπόσχονται προστασία του αμαξώματος από τις γρατζουνιές στις κακοτοπιές. Το ευχάριστο είναι πως το Skoda Yeti παρότι χρόνια στο κουρμπέτι δεν δείχνει ντεμοντέ, με τις λιτές σχεδιαστικές του γραμμές να παραμένουν ευχάριστες και ελκυστικές, παρότι στην ανανεωμένη έκδοση δεν υπάρχουν οι χαρακτηριστικοί στρογγυλοί προβολείς ομίχλης της προ ανανέωσης έκδοσης. Όλα αυτά βέβαια είναι υποκειμενικά σε αντίθεση με την αντικειμενικά «τσιμπημένη» τιμή των 19.900 ευρώ της βασικής έκδοσης Ambition. Για το ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG υπολογίστε επιπλέον 1.600 ευρώ, ενώ για την πλούσια έκδοση Style η τιμή ανεβαίνει στα 20.900 ευρώ (εδώ το DSG θα το πληρώσετε 1.200 ευρώ). 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Autotriti.gr
FALKEN VS CONTINENTAL