CUPRA Born ή DS 3 Ε-Tense με το ίδιο leasing στην 4ετία;

 Σχολιάστε 
1.320 Επισκέψεις στο άρθρο (1/7/2024)
CUPRA Born ή DS 3 Ε-Tense με το ίδιο leasing στην 4ετία;
3 Φωτογραφίες »

- SUV πόλης το DS 3, oικογενειακό το Born
- Το DS 3 ξεχωρίζει σε άνεση, πιπεράτο το πισωκίνητο Born
- Προσφέρει καλύτερες επιδόσεις το πιο ισχυρό (+50 PS) Born
- Κερδίζει σε χώρους το Born, σε πολυτέλεια το DS 3

Μικρομεσαίο Born ή SUV πόλης DS 3 E-Tense στα ίδια λεφτά;

Όταν η εταιρεία στην οποία δουλεύεις σου παρέχει ένα αυτοκίνητο για να καλύψεις τις ανάγκες σου, συνήθως σε βάζει να επιλέξεις ανάμεσα σε δύο- τρεις επιλογές. Μερικές φορές, ανάμεσα σε αυτές βρίσκεται κάποιο ηλεκτρικό, το οποίο όμως δεν ξέρεις αν είναι καλό, αφού, όπως λένε πολλοί... «δεν κυκλοφορούν και πολλά». Στις επόμενες γραμμές σκιαγραφούμε τα CUPRA Born και DS 3 E-Tense που προσφέρονται στα ίδια λεφτά σε leasing, ενώ πατώντας στη δοκιμή τους θα βρείτε αναλυτικά όσα πρέπει να ξέρετε για το καθένα.

To CUPRA Born το βρίσκουμε στην Hertz με συμβόλαιο 5 ετών με προκαταβολή 8.600 ευρώ και μηνιαίο μίσθωμα 332 ευρώ με συνολικό κόστος να φτάνει τα 28.188 ευρώ. Το DS 3 E-Tense προσφέρεται για συμβόλαιο 4ετίας από την Avis με προκαταβολή 10.000 ευρώ και δόση 387 ευρώ, με το συνολικό κόστος να είναι μόλις 1 ευρώ υψηλότερο στα 28.189 ευρώ. Σε όλα τα ποσά που αναφέρουμε δεν περιλαμβάνεται ΦΠΑ. Δείτε αναλυτικά τις προσφορές στον πίνακα:

Μοντέλο Δόση σε ευρώ χωρίς ΦΠΑ Προκαταβολή σε ευρώ χωρίς ΦΠΑ Συνολικό κόστος σε ευρώ χωρίς ΦΠΑ Εταρεία
CUPRA Born 332 8.600 28.188 Hertz
DS 3 E-Tense 387 10.000 28.189 Avis

Το DS 3 ξεχωρίζει σε άνεση, πιπεράτο το πισωκίνητο Born

Παρά την κάπως σφιχτή ανάρτηση, ώστε να διαχειρίζεται καλύτερα το μεγαλύτερο βάρος - ηλεκτρικό γαρ-, το DS 3 είναι ένα πολύ άνετο στην οδήγηση αυτοκίνητο με ποιότητα κύλισης που δεν έχει να ζηλέψει πολλά από premium επιλογές ακόμη και ανώτερης κατηγορίας. Η ηχομόνωση είναι άψογη, όπως τα περισσότερα ηλεκτρικά και συνολικά η οδηγική εμπειρία είναι ευχάριστη και αποτελεσματική, με τους μηχανικούς της φίρμας να έχουν εστιάσει στο να βγαίνουν, οδηγός και επιβάτες, «ατσαλάκωτοι» στο τέλος μιας μικρής ή μιας μεγάλης διαδρομής. 
Με πολλαπλούς συνδέσμους πίσω, το Born τα καταφέρνει περίφημα στην απόσβεση των ανωμαλιών του οδοστρώματος και έχει επίσης πολύ καλή ηχομόνωση. Χάρη στην αρχιτεκτονική της πλατφόρμας του και την κίνηση στους πίσω τροχούς, το Born είναι πιο πιπεράτο με αναλογία βάρους 50-50, κοφτερό τιμόνι και ρυθμιζόμενη σε 15 σκάλες ανάρτηση που του επιτρέπουν να κρύβει το βάρος του στις πιο απαιτητικές διαδρομές (δείτε την επίδοση του CUPRA Born στο Elk Test).


Το Born, ως οικογενειακό, έχει προβάδισμα στο κομμάτι της χωροταξίας.
3 Φωτογραφίες »

Το Born, ως οικογενειακό, έχει προβάδισμα στο κομμάτι της χωροταξίας.

Συνέχεια του άρθρου >>>
JEEP
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ