Υψηλόβαθμο στέλεχος της VW αποκάλυψε την πρόθεση της εταιρείας να λανσάρει την «καυτή» R έκδοση του ηλεκτρικού μοντέλου που θα έχει μεγαλύτερη ιπποδύναμη, τετρακίνηση και σπορ προσανατολισμό.
Αν και δεν πρόκειται να παρουσιαστεί άμεσα, καθώς οι άνθρωποι της Volkswagen αναφέρουν πως κάτι τέτοιο θα συμβεί μέχρι το 2024, όταν το ID.3 R συστηθεί στο ευρύ κοινό αναμένεται να έχει καλύτερη επιτάχυνση από το τρέχον Golf GTI. Μέχρι όμως οι ιθύνοντες της VW να φτάσουν σε εκείνο το σημείο, πρέπει πρώτα να καθορίσουν τι σημαίνει το λογότυπο R στον ηλεκτρικό κόσμο.
Βάσει αυτού του σεναρίου, λοιπόν, οι ανεξάρτητοι σχεδιαστές έπιασαν τις ψηφιακές τους πένες και δημιούργησαν μια νέα πρόσταση για το κορυφαίο VW ID.3 R. Το πρώτο πράγμα που παρατηρεί κανείς είναι το νέο λογότυπο R της γερμανικής φίρμας που κοσμεί τη μάσκα. καθώς επίσης και τον προφυλακτήρα με τον ενιαίο μεγάλο αεραγωγό χαμηλά. Η πιο επιθετική εικόνα ολοκληρώνεται με αεροδυναμικά φιλέτα μπροστά και στο πλάι, όπως επίσης και από τις μεγαλύτερες ζάντες. Επιπρόσθετα, δεδομένη θεωρείται η μείωση της απόστασης του «καυτού» ηλεκτρικού από το έδαφος μετά τον εφοδιασμό του με πιο σφικτή και με σπορ καταβολές ανάρτηση.
Μεγάλο ενδιαφέρον έχουν οι δηλώσεις του επικεφαλής των πωλήσεων της Volkswagen, Jurgen Stackmann ο οποίος είπε: «Εάν υπάρχει μέλλον για το R, πρέπει να είναι ηλεκτρικό, είναι πολύ απλό. Δεν θα είναι το επόμενο έτος, γιατί πρέπει να καθορίσουμε τι είναι το R στον ηλεκτρικό κόσμο. Το μοντέλο πρέπει να συνδυάζει δύο στοιχεία την αυτονομία και τις επιδόσεις».
Σχετικά με το χρονοδιάγραμμα που θα ακολουθήσει η Volkswagen μέχρι να φτάσει στη κατασκευή του ισχυρού ηλεκτρικού ID.3 R υπογράμμισε: «Θα πρέπει να είμαστε σε θέση να παραδώσουμε κάτι σημαντικό σε λιγότερο από πέντε χρόνια, αλλά χρειάζεται μια ομάδα προγραμματιστών. Δεν είναι κάτι εύκολο, αλλά πρέπει να ξεκινήσουμε αυτό το ταξίδι».
Από τη μεριά του ο επικεφαλής του τμήματος έρευνας και ανάπτυξης, Frank Welsch, μιλώντας για το ίδιο θέμα είπε: «Χρειαζόμαστε κίνηση στους τέσσερις τροχούς και ένα ηλεκτρικό μοτέρ επιδόσεων. Δεν θα ονομάζεται GTI, ας δούμε αν το όνομα θα είναι R ή κάτι άλλο. Σε λιγότερο από πέντε χρόνια θα είμαστε έτοιμοι».
Τέλος αξίζει να σημειωθεί πως μέχρι να συμβεί αυτό η εταιρεία σκοπεύει να φέρει ένα ισχυρό plug-in υβριδικό Touareg R, το οποίο επιβεβαιώθηκε από τον Jurgen Stackmann στο πλαίσιο της Έκθεσης Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης.