Νυχτερινός αγώνας σημαίνει ότι δεν ισχύει η τυπική διακύμανση θερμοκρασίας που απαντάται στους απογευματινούς αγώνες.
Στη Σιγκαπούρη η διαδρομή έχει περισσότερες στροφές από κάθε άλλη πίστα της F1: 23. Αυτό σημαίνει πως τα ελαστικά δουλεύουν συνεχώς κατά τη διάρκεια του γύρου.
Είναι αγώνας σε δρόμους πόλης οπότε η διαδρομή χωρίς στρωμένη γόμα (΅greenΆ), γλιστρά στην πρώτη περίοδο. Επίσης οι ομάδες πρέπει να συνυπολογίσουν όλα όσα απαντώνται στο συνήθη εξοπλισμό των δημόσιων δρόμων. Η φορά του γύρου είναι αντίθετη των δεικτών του ρολογιού.
Πέρυσι για πρώτη φορά στη Σιγκαπούρη είχαμε βροχή κατά τη διάρκεια του αγώνα: Ο Lewis Hamilton κέρδισε με στρατηγική μιας αλλαγής, έβγαλε τα ενδιάμεσα ελαστικά και έβαλε την πάρα πολύ μαλακή γόμα στον 29ο γύρο.
Σε όλους τους προηγούμενους αγώνες στη Σιγκαπούρη έχει εμφανιστεί αυτοκίνητο ασφαλείας (ρεκόρ 100%). Αυτό επηρεάζει σημαντικά την στρατηγική και συχνά ο αγώνας φτάνει στο χρονικό όριο των δυο ωρών.
Το πίσω αριστερά ελαστικό καταπονείται περισσότερο στη Σιγκαπούρη, στον δεύτερο πιο αργό σε ρυθμό γύρο πρωταθλήματος, μετά απΆ αυτόν στο Μονακό.