Λίγες μέρες μετά την πρώτη εμφάνιση της έκδοσης Giulia Veloce, η οποία θα εξοπλίζεται με τον με νέο δίλιτρο turbo βενζινοκινητήρα απόδοσης 280 ίππων ισχύος και νέο σύστημα τετρακίνησης αρχιτεκτονικής Q4, ήρθαν στο προσκήνιο οι τιμές της Giulia στις βενζινοκίνητες εκδόσεις Giulia και Super.
Οι δυο εκδόσεις εξοπλίζονται με τον βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 2,0 λτ. απόδοσης 200 ίππων και 330 Nm ροπής, με την τιμή της Giulia να ξεκινά από τις 41.850 ευρώ και την τιμή της Super από τις 43.450 ευρώ, ενώ αξίζει να αναφερθεί πως το εξοπλιστικό πακέτο της Super περιλαμβάνει αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων οχτώ σχέσεων.
Kαραγκίοζηδες της Alfa Romeo και αλήτη Sergio Marchionne o όμιλος πάει κατά διαόλου η Fiat έχει να βγάλει καινούργιο μοντέλο καμία δεκαετία γιατί τα 500αρακια και τα Grande Punto που κυκλοφορούν είναι μοντέλα του 2007 και όχι του 2015 η παλαιά κυρία Lancia έχει αποδειμίσει εις Κύριον εδώ και καιρό και ως στρατηγική επιλέγει να στηρίξει την Αlfa Romeo ως αναδειώμενη δύναμη χτυπώντας τα (Audi) Α4, (Mercedes) C, (Bmw) 3, (Jaguar) XE, με τιμές που έχουν ξεφύγει και τεχνολογία-ποιότητα-αποδοτικότητα που παραμένει ακόμα στο σκοτάδι για το ευρύ κοινό πουλώντας μοντέλα του 2009-2010 (mito και giulietta) για να κρατηθεί στην ζωή και εξαγοράζοντας πεθαμένες εδώ και χρονιά εταιρείες στην αντίπερα πλευρά του ατλαντικού (Chrysler)....
ειμαι ακόμη στο ψαξιμο ενος καινουργιου, οικονομικου, οικογενειακου σενταν, ετυχως αρχισε παλι τις εκπομπες στην ΕΤ3 ο Χαρης να μαθουμε αν αποφασισε και αυτος να αγορασει καποιο γιατι σαν και εμενα ειμαστε δυσκολοι και αναποφασιστοι αγοραστες
Στα 41,5 χιλιαρικα ..ευρω ..μαλλον δεν θα αποφασισω ποτε ...δεν ξερω τι θα κανει ο Χαρις ..περιμενω να μας το πει...Φιλοι μου αγαπημενοι του Αυτοτριτι, κανενα οικονομικο οικογενειακο ..εχετε να μα ς προτεινετε; α μπορειτε να κανετε μια ερευνα , ποσες Τζιουλες θα πωληθουν σε φυσικα προσωπα..και τι δουλεια κανουν αυτα, τι εσοδα έχουν; αν τα εχουν δηλωσει στο ποθεν εσχες;
Ομολογώ οτι όντας κάτοχος μιας Giulieta και πριν μιας 156 sportwagon ( που δε θα άλλαζα αν δε με τρακαραν), τα οποία δεν πήρα με κλειστά ματια,αλλά μετα απο πολλα test drive, και έχοντας ανακαλύψει μέσα απο αυτά τα μοντέλα την πραγματική απόλαυση της οδήγησης ( με καλύτερη την 156) , βλέπω την πισωκίνητη Giulia με τις ενθουσιώδεις κριτικες σαν το μονο αυτοκίνητο που θα ήθελα να αποκτησω, παρότι κατα διαστηματα είχα ζηλέψει την άνεση ενος Passat. Η τιμή βέβαια είναι απαγορευτικη, αλλά είναι η πρωτη φορά που εύχομαι να είχα τα χρήματα για να τα διαθεσω.Στην Αγγλία βέβαια οι τιμες είναι 25% κάτω και για την Giulia των 500 ίππων 50%.
Οι Ιταλοί έχουν βγάλει αμαξάρα!!!!!! συνδυάζουν supercar σε κοστούμι οικογενειακού..... και φυσικά θα είναι και διαχρονικό. Για τους έξυπνους Ελληνάρες που κάνουν τα παραπάνω σχόλια έχω να πω πως όταν δημιουργούσαν οι Ιταλοί αυτό το αριστούργημα το στόχευαν την παγκόσμια αγορά και δη την Αμερική και όχι την Ελληνική αγορά που εκπροσωπεί το 0,01% της ευρωπαϊκής αγοράς καινούργιου αυτοκινήτου, που με τους τρελούς που μπλέξαμε σε λίγο θα φορολογήσουν και τις βέσπες.....
@Λουκια:Δε μας νοιαζει αλλα το κοινο που εχει να δωσει 45χιλ για αμαξι θα παρει mercedes-bmw-jag με κλειστα ματια...
@Σταυρος:Οικονομικα ειναι τα:Octavia (17500€-150ps),Passat(22000-125ps) και insigna (22000-140ps).Αν δε βιαζεσε περιμενε λιγους μηνες για τη νεα γεννια insigna και τσεκαρε τιμες της Skoda superb που θα βγουν σε λιγες μερες!
Υγ:Προσεξε μη σε καταδικασουν οι ιαπωνοτσολιαδες και παρεις κανα κορολαβενσις!
Ειναι 10 επιπεδα κατω απο αυτα που σου ανεφερα.Ασε που αμα μεγαλωσουν τα παιδια σου θα ντρεπονται να μπουν μεσα...
Καλα τι σκουζατε τοσο καιρο;;50 χιλιαρικα κανει η αμαξαρα σας μαζι με τον φορο!!
Εδω δεν εχετε να παρετε mito μου θελατε και τζουλια τρομαρα σας!
Εγω λεω αντι για τζουλια να παρω δυο Passat...
Όλα τα προϊόντα έχουν και κάποιους αγοραστές...ΤΟ ΝΑ ΜΗΔΕΝΙΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΛΕΜΕ ΤΙ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΚΑΝΟΥΝ, ΤΑ ΕΣΟΔΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΑΝ ΤΑ ΔΗΛΩΝΟΥΝ, Κ.Τ.Λ. ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΟΗΜΑ.-
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΠΟΥ ΚΑΠΟΙΟΙ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΥΣ ΨΗΦΙΖΑΝ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΠΗΡΑΝ ΧΑΜΠΑΡΙ ΤΟ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΠΕΙΝΑΝΕ, ΕΙΝΑΙ ΣΤΑ ΣΥΣΣΙΤΙΑ, Κ.Τ.Λ.
Kαραγκίοζηδες της Alfa Romeo και αλήτη Sergio Marchionne o όμιλος πάει κατά διαόλου η Fiat έχει να βγάλει καινούργιο μοντέλο καμία δεκαετία γιατί τα 500αρακια και τα Grande Punto που κυκλοφορούν είναι μοντέλα του 2007 και όχι του 2015 η παλαιά κυρία Lancia έχει αποδειμίσει εις Κύριον εδώ και καιρό και ως στρατηγική επιλέγει να στηρίξει την Αlfa Romeo ως αναδειώμενη δύναμη χτυπώντας τα (Audi) Α4, (Mercedes) C, (Bmw) 3, (Jaguar) XE, με τιμές που έχουν ξεφύγει και τεχνολογία-ποιότητα-αποδοτικότητα που παραμένει ακόμα στο σκοτάδι για το ευρύ κοινό πουλώντας μοντέλα του 2009-2010 (mito και giulietta) για να κρατηθεί στην ζωή και εξαγοράζοντας πεθαμένες εδώ και χρονιά εταιρείες στην αντίπερα πλευρά του ατλαντικού (Chrysler)....
ειμαι ακόμη στο ψαξιμο ενος καινουργιου, οικονομικου, οικογενειακου σενταν, ετυχως αρχισε παλι τις εκπομπες στην ΕΤ3 ο Χαρης να μαθουμε αν αποφασισε και αυτος να αγορασει καποιο γιατι σαν και εμενα ειμαστε δυσκολοι και αναποφασιστοι αγοραστες Στα 41,5 χιλιαρικα ..ευρω ..μαλλον δεν θα αποφασισω ποτε ...δεν ξερω τι θα κανει ο Χαρις ..περιμενω να μας το πει...Φιλοι μου αγαπημενοι του Αυτοτριτι, κανενα οικονομικο οικογενειακο ..εχετε να μα ς προτεινετε; α μπορειτε να κανετε μια ερευνα , ποσες Τζιουλες θα πωληθουν σε φυσικα προσωπα..και τι δουλεια κανουν αυτα, τι εσοδα έχουν; αν τα εχουν δηλωσει στο ποθεν εσχες;
Ομολογώ οτι όντας κάτοχος μιας Giulieta και πριν μιας 156 sportwagon ( που δε θα άλλαζα αν δε με τρακαραν), τα οποία δεν πήρα με κλειστά ματια,αλλά μετα απο πολλα test drive, και έχοντας ανακαλύψει μέσα απο αυτά τα μοντέλα την πραγματική απόλαυση της οδήγησης ( με καλύτερη την 156) , βλέπω την πισωκίνητη Giulia με τις ενθουσιώδεις κριτικες σαν το μονο αυτοκίνητο που θα ήθελα να αποκτησω, παρότι κατα διαστηματα είχα ζηλέψει την άνεση ενος Passat. Η τιμή βέβαια είναι απαγορευτικη, αλλά είναι η πρωτη φορά που εύχομαι να είχα τα χρήματα για να τα διαθεσω.Στην Αγγλία βέβαια οι τιμες είναι 25% κάτω και για την Giulia των 500 ίππων 50%.
Οι Ιταλοί έχουν βγάλει αμαξάρα!!!!!! συνδυάζουν supercar σε κοστούμι οικογενειακού..... και φυσικά θα είναι και διαχρονικό. Για τους έξυπνους Ελληνάρες που κάνουν τα παραπάνω σχόλια έχω να πω πως όταν δημιουργούσαν οι Ιταλοί αυτό το αριστούργημα το στόχευαν την παγκόσμια αγορά και δη την Αμερική και όχι την Ελληνική αγορά που εκπροσωπεί το 0,01% της ευρωπαϊκής αγοράς καινούργιου αυτοκινήτου, που με τους τρελούς που μπλέξαμε σε λίγο θα φορολογήσουν και τις βέσπες.....
@Λουκια:Δε μας νοιαζει αλλα το κοινο που εχει να δωσει 45χιλ για αμαξι θα παρει mercedes-bmw-jag με κλειστα ματια... @Σταυρος:Οικονομικα ειναι τα:Octavia (17500€-150ps),Passat(22000-125ps) και insigna (22000-140ps).Αν δε βιαζεσε περιμενε λιγους μηνες για τη νεα γεννια insigna και τσεκαρε τιμες της Skoda superb που θα βγουν σε λιγες μερες! Υγ:Προσεξε μη σε καταδικασουν οι ιαπωνοτσολιαδες και παρεις κανα κορολαβενσις! Ειναι 10 επιπεδα κατω απο αυτα που σου ανεφερα.Ασε που αμα μεγαλωσουν τα παιδια σου θα ντρεπονται να μπουν μεσα...
Καλα τι σκουζατε τοσο καιρο;;50 χιλιαρικα κανει η αμαξαρα σας μαζι με τον φορο!! Εδω δεν εχετε να παρετε mito μου θελατε και τζουλια τρομαρα σας! Εγω λεω αντι για τζουλια να παρω δυο Passat...
Όλα τα προϊόντα έχουν και κάποιους αγοραστές...ΤΟ ΝΑ ΜΗΔΕΝΙΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΛΕΜΕ ΤΙ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΚΑΝΟΥΝ, ΤΑ ΕΣΟΔΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΑΝ ΤΑ ΔΗΛΩΝΟΥΝ, Κ.Τ.Λ. ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΟΗΜΑ.- ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΠΟΥ ΚΑΠΟΙΟΙ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΥΣ ΨΗΦΙΖΑΝ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΠΗΡΑΝ ΧΑΜΠΑΡΙ ΤΟ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΠΕΙΝΑΝΕ, ΕΙΝΑΙ ΣΤΑ ΣΥΣΣΙΤΙΑ, Κ.Τ.Λ.
λαδιερααααα!!!!!!