H Toyota Corolla είναι πλέον διαθέσιμη στην Ελλάδα με την πιο σπορτίφ έκδοση GR Sport που προσφέρει μοναδικά καλούδια που κάνουν το αυτοκίνητο να ξεχωρίζει τόσο εξωτερικό όσο και μέσα στην καμπίνα.
Mετά τις τιμές του C-HR GR Sport, η αντιπροσωπεία της Toyota στην Ελλάδα αποκάλυψε τον τιμοκατάλογο της αντίστοιχης GR Sport έκδοση για τη νέας γενιάς Corolla hatchback.
Η Τοyota Corolla GR Sport ξεχωρίζει χάρη στο μαύρο φινίρισμα και τις μικρές τροποποιήσεις που υπάρχουν στον εμπρός προφυλακτήρα, στους διαφορετικούς προβολείς ομίχλης και στις 18άρες μοναδικές ζάντες, ενώ πίσω, ο νέας σχεδίασης διαχύτης, το έμβλημα GR και οι δύο απολήξεις της εξάτμισης εκφράζουν πιο άρτια το σπορ και νεανικό στυλ της έκδοσης.
Η Corolla GR Sport τιμάται στην χώρα μας από 25.030 ευρώ στην έκδοση με τον 1.800άρη κινητήρα των 122 ίππων που συνεργάζεται με ηλεκτρικά ελεγχόμενο κιβώτιο συνεχούς μεταβαλλόμενης σχέσης μετάδοσης (e-CVT) για να μεταφερθεί η κίνηση στους εμπρός τροχούς. Το 0-100χλμ./ώρα γίνεται σε 10,9 δευτερόλεπτα με μέγιστη τελική τα 180χλμ./ώρα, ενώ η μάρκα ανακοινώνει μέση κατανάλωση 4,9 λτ./100χλμ.
Από 29.380 ευρώ κοστίζει η έκδοση με το 2λιτρο μοτέρ βενζίνης των 184 ίππων που συνεργάζεται με το ίδιο e-CVT κιβώτιο για να στείλει την κίνηση στον μπροστινό άξονα. Η μέγιστη τελική ταχύτητα είναι και πάλι 180χλμ./ώρα, ωστόσο το 0-100χλμ./ώρα γίνεται σε 7,9 δευτερόλεπτα και η μέση κατανάλωση ανεβαίνει λίγο στα 5,2 λίτρα/100χλμ. Και οι δύο εκδόσεις επωφελούνται από το προωθητικό πρόγραμμα της Toyota.
Ο εξοπλισμός της Corolla GR Sport είναι γενναιόδωρος και περιλαμβάνει, εκτός από τα μοναδικά χαρακτηριστικά της έκδοσης, Bluetooth, 6 ηχεία, θύρα USB, λειτουργία φωνητικών εντολών, σύστημα Digital Audio Broadcast (DAB), αυτόματο διζωνικό κλιματισμό, σύστημα start/stop, κάμερα οπισθοπορείας, φίλτρο UV στα εμπρός και πίσω παράθυρα, οθόνη TFT 7 ιντσών, cruise control, ηλεκτρικά αναδιπλούμενους θερμαινόμενους και ρυθμιζόμενους καθρέπτες κ.α.
Πραγματική Sport Corolla ή CH R, ή οτιδήποτε άλλο, δεν πρόκειται να προκύψει αν δεν του βάλουν το κινητήρα του GR Yaris, έστω και με λιγότερα άλογα και μόνο με χειροκίνητο εξάρι κιβώτιο. Όλες οι άλλες υβριδικές ( ή ηλεκτρικές) παραλλαγές, είναι οπισθοχώρηση από τη γνήσια οδηγική απόλαυση και ομολογία ήττας.
To sport που το είδατε;
Πραγματική Sport Corolla ή CH R, ή οτιδήποτε άλλο, δεν πρόκειται να προκύψει αν δεν του βάλουν το κινητήρα του GR Yaris, έστω και με λιγότερα άλογα και μόνο με χειροκίνητο εξάρι κιβώτιο. Όλες οι άλλες υβριδικές ( ή ηλεκτρικές) παραλλαγές, είναι οπισθοχώρηση από τη γνήσια οδηγική απόλαυση και ομολογία ήττας.