Μία νέα έκδοση για το Puma ST φέρνει στην Ελλάδα η Ford, συνδυάζοντάς την με τον 1.000άρη Ecoboost κινητήρα του 1,0 λίτρου σε απόδοση 170 ίππων! Από 40.893 ευρώ η τιμή του στην ελληνική αγορά.
Puma ST με 1.000άρη Ecoboost και mild hybrid τεχνολογία
Τη γκάμα της «καυτής» ST έκδοσης του Puma εμπλούτισε η Ford, εισάγοντας κάτω από το μοντέλο των 200 ίππων με τον 1.500άρη κινητήρα βενζίνης μία νέα επιλογή. Στη νέα έκδοση το Puma ST εξοπλίζεται με μια εξελιγμένη εκδοχή του γνωστού, πολυβραβευμένου 1.000άρη Ecoboost κινητήρα του 1,0 λίτρου με ήπια υβριδική τεχνολογία 48V, ο οποίος είναι ρυθμισμένος να αποδίδει 170 ίππους στις 5.750 σ.α.λ. με ροπή 248 Nm στις 3.000 σ.α.λ., σε συνδυασμό αποκλειστικά με το 7-τάχυτο αυτόματο Powershif κιβώτιο. Οι μηχανικοί της Ford Performance έκαναν ένα ραφινάρισμα στο 7-τάχυτο κιβώτιο Powershift, μέσω νέας χαρτογράφησης στο λογισμικό επιτρέποντας τα διαδοχικά κατεβάσματα έως και τριών σχέσεων για ταχύτερα προσπεράσματα. Από πλευράς επιδόσεων, το αυτόματο Puma ST κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 7,4 δευτερόλεπτα, ενώ υπόσχεται κατανάλωση καυσίμου 6,3 λτ./100 χλμ.. Σημειώστε επίσης πως, το νέο Puma ST Powershift παράγει ακριβώς τη διπλάσια ισχύ ανά λίτρο από το Focus ST170 του 2002.
Το Puma ST Powershift προσφέρει στάνταρ πλούσιο εξοπλισμό και εισάγει το αποκλειστικό για τα μοντέλα ST χρώμα Azura Blue.
Εξοπλιστικά, το νέο Puma ST των 170 ίππων δε διαφέρει από το ισχυρότερο των 200 άλογων που γνωρίζουμε έως σήμερα, το οποίο φυσικά παραμένει διαθέσιμο ως η κορυφαία έκδοση του δημοφιλούς B-SUV. Το Puma ST εκφράζει με σαφήνεια το επιθετικό και σπορ προφίλ του, το οποίο φέρει διαφορετικά ξεχωριστά στοιχεία από τις άλλες εκδόσεις. Αυτά εντοπίζονται στις μαύρες γυαλιστερές επιφάνειες στην μάσκα και τους καθρέφτες, αλλά και τις 19 ιντσών ζάντες ειδικής σχεδίασης, στους εμπρός προβολείς LED, τις δύο χρωμιωμένες απολήξεις εξατμίσεων, στο μεγάλο πίσω σπόιλερ, στις κόκκινες δαγκάνες των φρένων και στα φιμέ κρύσταλλα.
Σπορ και hi-tech εσωτερικό
Αντίστοιχα σπορ και δυναμική είναι η εικόνα του Puma ST και στο εσωτερικό. Στο πολύ καλό ποιοτικά εσωτερικό των συμβατικών εκδόσεων έρχονται να προστεθούν εμπρός καθίσματα της Recaro, flat bottomed τιμόνι, σπορ πεντάλ και η παραδοσιακή μαύρη επένδυση οροφής υψηλής ποιότητας που διαθέτουν όλες οι εκδόσεις ST της Ford. Παρών είναι ο ψηφιακός πίνακας οργάνων των 12,3 ιντσών, το αυτόματο ηλεκτρονικό σύστημα κλιματισμού- (EATC), το ηχοσύστημα B&O των 10 ηχείων και με ψηφιακό δέκτη DAB, το σύστημα infotainment SYNC 3 και όλα τα σύγχρονα στοιχεία ασφάλειας και υποβοήθησης της οδήγησης. Στα θετικά του χαρακτηριστικά βέβαια συγκαταλέγεται και το σύστημα MegaBox της Ford που διαθέτει και το Puma ST και που προσφέρει επιπλέον 80 λίτρα αποθήκευσης κάτω από τον χώρο αποσκευών των 456 λίτρων.
Από 40.893 ευρώ το Ford Puma ST στην Ελλάδα
Το νέο Ford Puma ST με τα 170 άλογα και αυτόματο κιβώτιο επτά σχέσεων κοστίζει στην ελληνική αγορά από 40.893 ευρώ, την ώρα που το ισχυρότερο με τον τρικύλινδρο turbo βενζινοκινητήρα Ecoboost των 1,5 λτ. με απόδοση 200 ίππων ξεκινά από 42.258 ευρώ.