Το CX-30 είναι διαθέσιμο με τον e-Skyactiv-X που προσφέρει πλέον 186 άλογα (6 άλογα παραπάνω), έχει μικρότερη κατανάλωση καυσίμου και πλέον, προσφέρεται με πιο πλούσιο εξοπλισμό.
Το CX-30, μετά το Mazda3, είναι το δεύτερο μοντέλο στη γκάμα της Mazda που υιοθετεί εξολοκλήρου την αρχιτεκτονική εξέλιξη Skyactiv-Vehicle και τη σχεδιαστική φιλοσοφία Kodo - Soul in Motion. Με 4.395 χλστ. μήκος, 1.795 χλστ. πλάτος, 1.540 χλστ. ύψος και 2.655 χλστ. μεταξόνιο, το μοντέλο ικανοποιεί τις απαιτήσεις των πελατών οι οποίοι επιθυμούν να συνδυάσουν τις μαζεμένες για την πόλη διαστάσεις, με την ευρυχωρία και την πρακτικότητα.
Το νέο compact SUV ενσωματώνει όλες τις τελευταίες εξελίξεις της νέας γενιάς των μοντέλων Mazda που βασίζονται στη σχεδιαστική αρχιτεκτονική Skyactiv-Vehicle, μειώνει το φαινόμενο NVH (κραδασμοί, τριγμοί, θόρυβοι), και εξασφαλίζει μια μοναδική «ποιότητα ησυχίας» στην καμπίνα.
Σε συνδυασμό με τις έξυπνες τεχνολογίες όπως το σύστημα 4κίνησης i-Activ all-wheel-drive (AWD) που λειτουργεί σε συνδυασμό με το G-Vectoring Control (GVC) και το GVC Plus για τον έλεγχο της κατανομής ροπής μεταξύ των εμπρός και πίσω τροχών, επιτυγχάνεται μια ομοιόμορφη και πιο συναρπαστική εμπειρία οδήγησης του Jinba Ittai, όταν δηλαδή οδηγός και αυτοκίνητο λειτουργούν ως ένα.
Η γκάμα των κινητήρων περιλαμβάνει τους τελευταίους βενζινοκινητήρες e-Skyactiv G, μεταξύ αυτών και τον e-Skyactiv X, με την επαναστατική τεχνολογία αυτανάφλεξης με συμπίεση και μπουζί (Spark Plug Controlled Compression Ignition/SPCCI). Η τεχνολογία αυτή υιοθετεί μία μοναδική μέθοδο καύσης που συνδυάζει τις επιδόσεις ενός πολύστροφου κινητήρα βενζίνης με την εκπληκτική απόκριση ενός κινητήρα diesel.
Μία αναβαθμισμένη έκδοση του βενζινοκινητήρα e-Skyactiv X SPCCI (Spark Controlled Compression Ignition) της Mazda διατίθεται στα μοντέλα Mazda3 και CX-30 του 2021. Οι επιδόσεις του αναβαθμισμένου e-Skyactiv X εμφανίζονται βελτιωμένες χάρη στην αυξημένη κατά 6 ίππους ισχύ του και κατά 16 Nm ροπή του. Η ροπή και η απόδοση έχουν βελτιωθεί σχεδόν σε όλες τις περιοχές λειτουργίας του κινητήρα και η ροπή γίνεται αισθητή κατά την επιτάχυνση από χαμηλές στροφές. Το CX-30 e-Skyactiv X αποδίδει τώρα 186 PS στις 6.000 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 240 Nm στις 4.000 σ.α.λ..
Τέλος, η πλήρης σειρά συστημάτων ενεργητικής ασφάλειας i-Activsense του Mazda CX-30, περιλαμβάνει σύστημα παρακολούθησης οδηγού, που εξασφαλίζει στο compact SUV μια ακόμα πιο εξελιγμένη λειτουργία και παρέχει σε όλους τους επιβάτες μια ασφαλή και ευχάριστη οδηγική εμπειρία.
Το CX-30 έχει κατακτήσει 5 αστέρια στην αξιολόγηση του Euro NCAP και είναι το μοναδικό αυτοκίνητο που έλαβε την εξαιρετική βαθμολογία 99% στην κατηγορία προστασίας των ενηλίκων επιβατών.
Η τιμή εκκίνησης για το Mazda CX-30 ορίζεται στις 24.796 ευρώ. Ο αναβαθμισμένος e-Skyactiv X κινητήρας με τα 186 άλογα τιμάται από 28.159 ευρώ. Δείτε παρακάτω τις τιμές του ιαπωνικού SUV με τον νεότερο κινητήρα Skyactiv:
Όλα καλά με την Mazda, και το cx-30, αλλά όχι άλλο ....suv βρε παιδιά!
Έχω βαρεθεί να βλέπω crossovers & suv.
Το έχω ξαναγράψει, όποτε τύχει κ δω καινούργιο μεσαίο ή μεγάλο (πολύ σπάνια) στο δρόμο, γυρίζω κεφάλι!!
....Η τιμη του ειναι πολυ καλη για αυτα που προσφερει παρολα τα 2000 κυβικα του. Ομως σχεδον με τα ιδια λεφτα παιρνεις το CX-5 το οποιο ειναι πιο μεγαλο και ανηκει στην πιο πανω κατηγορια μαζι με RAV-4, CRV, 5008 κλπ
Όλα καλά με την Mazda, και το cx-30, αλλά όχι άλλο ....suv βρε παιδιά! Έχω βαρεθεί να βλέπω crossovers & suv. Το έχω ξαναγράψει, όποτε τύχει κ δω καινούργιο μεσαίο ή μεγάλο (πολύ σπάνια) στο δρόμο, γυρίζω κεφάλι!!
....Η τιμη του ειναι πολυ καλη για αυτα που προσφερει παρολα τα 2000 κυβικα του. Ομως σχεδον με τα ιδια λεφτα παιρνεις το CX-5 το οποιο ειναι πιο μεγαλο και ανηκει στην πιο πανω κατηγορια μαζι με RAV-4, CRV, 5008 κλπ
Ζιου ζιτσου@ έχεις δίκιο,αμάν πια με τα suv ευτυχώς εγώ με το ζασταβα έχω το κεφάλι μου ήσυχο.