Η Volkswagen φαίνεται πως πλέον επεξεργάζεται τα δεδομένα για να λανσάρει το Atlas και στην Ευρώπη.
Στην Ευρώπη το VW Atlas;
4.814 Επισκέψεις στο άρθρο (9/12/2016)
Στην Volkswagen φαίνεται πως σκέφτονται το ενδεχόμενο να λανσάρουν και στην Ευρώπη το νέο μεγάλο τους επταθέσιο SUV, το Atlas, αν και όπως οι ίδιοι δηλώνουν «μπορεί να είναι πολύ μεγάλο για τα περισσότερα γκαράζ». Δείτε όλες τις δηλώσεις και τις πληροφορίες…
Όταν έφτιαχνε το νέο Volkswagen Atlas, η εταιρεία είχε κατά νου τις αγορές των ΗΠΑ και Κίνας. Ωστόσο, η φίρμα φαίνεται πως πλέον επεξεργάζεται τα δεδομένα για να λανσάρει το μεγάλο επταθέσιο SUV της και στην Ευρώπη.
Αν η VW αποφασίσει να λανσάρει το Atlas και στην Ευρώπη, θα χρειαστεί και έναν κινητήρα πετρελαίου, που λείπει από την αμερικάνικη γκάμα του.
Πριν λίγες ημέρες, υπήρξε η πληροφορία πως το VW Atlas θα διατίθεται και στη Ρωσία. Λίγο μετά, ο επικεφαλής των γραμμών παραγωγής της εταιρείας, Elmar-Marius Licharz, σε συνέντευξή του άφησε ανοικτό το ενδεχόμενο το αυτοκίνητο να εξαχθεί και σε άλλες αγορές.
Το μεγαλοστέλεχος της VW είπε σχετικά: «Σκεφτόμαστε την Ευρώπη. Για τις περισσότερες περιοχές, το Touareg είναι το σωστό αυτοκίνητο. Υπάρχουν, όμως, σίγουρα αγορές, όπως η Ρωσία και η Μέση Ανατολή, που βλέπουμε πως το Atlas θα μπορούσε να είναι δημοφιλές.».
Ο Elmar-Marius Licharz συνέχισε λέγοντας: «Το Atlas είναι αρκετά μεγάλο, οπότε πρέπει να υπολογίσουμε την πιθανή ζήτηση. Μπορεί να είναι πολύ μεγάλο για να χωρέσει στα περισσότερα γκαράζ της Ευρώπης. Αλλά ξεκάθαρα υπάρχουν κάποιες αγορές της Ευρώπης που θα μπορούσε να έχει νόημα. Έχουμε πλεονάζουσα χωρητικότητα στο εργοστάσιό μας στην Τσαττανούγκα, αν αποφασίσουμε να κάνουμε κάτι τέτοιο.».
Σε κάθε περίπτωση, αν η VW αποφασίσει να λανσάρει το Atlas και στην Ευρώπη, θα χρειαστεί και έναν κινητήρα πετρελαίου, που λείπει από την αμερικάνικη γκάμα του. Το πιθανότερο είναι να φορέσει τον 2.0 TDI των 190 ίππων, κάτι που η εταιρεία δεν επιβεβαιώνει αλλά απλά δηλώνει «είναι πιθανό». Το μέλλον θα δείξει…
Ουτως η αλλως στην αμερικη θα παει δραματικα σε επιπεδο πωλησεων γιατι την εχουν σε ελαχιστη εκτιμηση της vw..μετα μαλιστα απο το μεγα σκανδαλο dieselgate που θα της στοιχισει δισ. δολ. απλα δεν της δινει κανενας σημασια,οχι πως πριν βεβαια ειχε και κατι να δειξει...μετριοτητα και μονο.Για αυτο ισως θελουν να πουλησουν την φωτοτυπια του tiguan σε μεγενθυση στην ευρωπη.
Αφού είναι μεγάλο για τα περισσότερα γκαράζ, να ψωνίζουμε πατίνια με ηλεκτροκινητήρες.Άχρηστοι 40άχρονοι managers.Όλα τα τουτούνια πλέον είναι ΚΠ παραδοτέα σε τρίμηνο και πλέον.ΟΤΙ γουστάρει και ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ο πελάτης.Η δική τους υποχρέωση είναι να έχουν τα μαστόρια τους ικανά να σερβίρουν τα πελατόνια τους.Opinion developers σου λεει μετά...πιο βρυκόλακας, πεθαίνεις!
Ουτως η αλλως στην αμερικη θα παει δραματικα σε επιπεδο πωλησεων γιατι την εχουν σε ελαχιστη εκτιμηση της vw..μετα μαλιστα απο το μεγα σκανδαλο dieselgate που θα της στοιχισει δισ. δολ. απλα δεν της δινει κανενας σημασια,οχι πως πριν βεβαια ειχε και κατι να δειξει...μετριοτητα και μονο.Για αυτο ισως θελουν να πουλησουν την φωτοτυπια του tiguan σε μεγενθυση στην ευρωπη.
Αφού είναι μεγάλο για τα περισσότερα γκαράζ, να ψωνίζουμε πατίνια με ηλεκτροκινητήρες.Άχρηστοι 40άχρονοι managers.Όλα τα τουτούνια πλέον είναι ΚΠ παραδοτέα σε τρίμηνο και πλέον.ΟΤΙ γουστάρει και ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ο πελάτης.Η δική τους υποχρέωση είναι να έχουν τα μαστόρια τους ικανά να σερβίρουν τα πελατόνια τους.Opinion developers σου λεει μετά...πιο βρυκόλακας, πεθαίνεις!