3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Δυναμική σχεδίαση, στην οποία ξεχωρίζουν οι εισαγωγές αέρα, αλλά και οι προβολείς LED.
Στην παραγωγή η Mission E
2.263 Επισκέψεις στο άρθρο (7/12/2015)
Μπορεί να ξεκίνησε ως concept στην έκθεση της Φρανκφούρτης, η Mission E, το αμιγώς ηλεκτρικό πολυτελές σπορ σεντάν, πήρε το οκ για παραγωγή το 2020.
Στα άμεσα πλάνα της γερμανικής φίρμας είναι να γίνει επέκταση της γραμμής παραγωγής των κινητήρων, μιας και θα πρέπει κατασκευάζονται οι ηλεκτροκινητήρες δίπλα στους κινητήρες εσωτερικής καύσης. Ακόμα μια επέκταση θα γίνει και στο τμήμα κατασκευής αμαξωμάτων, ενώ νέα χρηματοδότηση θα λάβει το τμήμα Έρευνας και Εξέλιξης στο Weissach.
Σύμφωνα με τους ιθύνοντες της Porsche, η Mission Ε θα ανοίξει ένα νέο κεφάλαιο στην ιστορία των σπορ αυτοκινήτων. Βέβαια το όνομα Mission E δεν θα είναι αυτό με το οποίο θα προσφέρεται στο ευρύ κοινό το νέο μοντέλο της Porsche, χωρίς να έχει γνωστοποιηθεί το νέο όνομα.Η Porsche χρησιμοποιεί για την Mission E όλη την τεχνογνωσία που έχει αναπτύξει τόσο από τη κατασκευή της 918 Spyder, όσο και από τα αγωνιστικά ηλεκτρικά της. Έτσι κινείται από δυο ηλεκτροκινητήρες (ένας σε κάθε άξονα) οι οποίοι συνδυαστικά αποδίδουν 600+ ίππους, με τα πρώτα 100 χλμ/ώρα να έρχονται σε 3,5 δλ., ενώ τα 0-200 χλμ/ώρα έρχονται σε 12 δλ. Η ροπή μεταδίδεται μεμονωμένα σε κάθε τροχό μέσω torque vectoring, ενώ έχει ενσωματωθεί και τετραδιεύθυνση, ώστε η Mission E να είναι ακόμα πιο ευέλικτη.Παρά τη μεγάλη ισχύ και τις εξαιρετικές επιδόσεις, οι μηχανικοί της Porsche φιλοδοξούν να προσφέρουν αυξημένη αυτονομία η οποία θα ξεπερνάει τα 500 χιλιόμετρα. Πρωτοποριακή είναι όμως και η μέθοδος φόρτισης, την οποία η Porsche ονομάζει turbo charging, μέσω της οποίας οι μπαταρίες φορτίζονται στο 80% με φορτιστή 800V, επιτρέποντας έτσι στη Porsche να καλύπτει περίπου 400 χλμ.
Φουτουριστικό και το εσωτερικό της Mission E, όπου ο πίνακας οργάνων είναι ουσιαστικά μια οθόνη LED.