Ξεκίνησε η παραγωγή του ολοκαίνουργιου Kia Sportage, το οποίο για πρώτη φορά στην ιστορία του θα παραχθεί σε μία ειδική ευρωπαϊκή έκδοση για τα μέρη μας.
Η παραγωγή του ολοκαίνουργιου Kia Sportage ξεκίνησε επίσημα στο εργοστάσιο της εταιρείας στην πόλη Ζιλίνα της Σλοβακίας. Η πέμπτη γενιά Sportage είναι η τελευταία στην ιστορία του κορεατικού SUV, το οποίο έως σήμερα έχει πουλήσει περισσότερα από 2 εκατομμύρια μοντέλα στη «Γηραιά Ήπειρο».
Στην παραγωγή με ειδική ευρωπαϊκή έκδοση για πρώτη φορά
Μάλιστα όπως έχουμε αναφέρει και στο παρελθόν, για πρώτη φορά στην 28χρονη ιστορία του, μια ειδική ευρωπαϊκή έκδοση του Sportage έχει σχεδιαστεί, αναπτυχθεί και βελτιστοποιηθεί ειδικά για τα ευρωπαϊκά γούστα. Βασισμένο σε μια νέα αρχιτεκτονική, το Sportage συνδυάζει μια κομψή αλλά μυώδη και μοντέρνα εξωτερική σχεδίαση με ένα προηγμένο premium εσωτερικό, που διαθέτει μια ευρεία ενσωματωμένη καμπύλη οθόνη η οποία φιλοξενεί τις πιο πρόσφατες εξελίξεις στην τεχνολογία συνδεσιμότητας.
Το ευρωπαϊκό Sportage μετράται στα 4.515 χιλιοστά, όντας ουσιαστικά κατά 145 χιλιοστά πιο μικρό από παγκόσμιο μοντέλο (4.660 χλστ). Από κει και πέρα το πλάτος είναι στα 1.865 χλστ. και το ύψος στα 1.645 χλστ, με το μεταξόνιο να φτάνει τα 2.680 χλστ (75 χιλιοστά μικρότερο από το παγκόσμιο μοντέλο).
Όλα τα είδη του υβριδισμού
Στους κινητήρες η γκάμα είναι πλούσια, περιλαμβάνοντας ήπια υβριδικές επιλογές βενζίνης και ντίζελ, όπως και υβριδικές και Plug-in υβριδικές εκδόσεις! Το PHEV μοντέλο συνδυάζει τον κινητήρα βενζίνης T-GDI 1,6 λίτρων και έναν ηλεκτροκινητήρα με μπαταρία λιθίου 13,8 kWh. Η συνολική ισχύς ανέρχεται στα 265 άλογα. Το υβριδικό μοντέλο εν τω μεταξύ, χρησιμοποιεί τον ίδιο κινητήρα T-GDI και έναν ηλεκτροκινητήρα 44,2 kW με μπαταρία 1,49 kWh και αποδίδει 230 ίππους.
Το ήπια υβριδικό μοντέλο χρησιμοποιεί επίσης τον τετρακύλινδρο κινητήρα T-GDI 1,6 λίτρων, ο οποίος προσφέρει είτε 150 ίππους, είτε 180 στην πιο ισχυρή έκδοση. Τέλος ο τετρακύλινδρος πετρελαιοκινητήρας 1,6 λίτρων έρχεται και αυτός σε δύο ιπποδυνάμεις, 115 και 136 ίππων. Ένα κιβώτιο διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων και ένα χειροκίνητο έξι σχέσεων είναι οι δύο επιλογές, ενώ σημειώνεται πως όλα τα ευρωπαϊκά μοντέλα είναι στάνταρ εξοπλισμένα με τεχνολογία Stop-and-Go. Όπως αναφέρει η Kia, όλα τα συστήματα μετάδοσης κίνησης θα συναρμολογηθούν στη Ζιλίνα.
Έτοιμο να φτάσει στους πρώτους ιδιοκτήτες του! -Το ολοκαίνουργιο Kia Sportage ξεκίνησε την παραγωγή του. -Για πρώτη φορά η Ευρώπη έχει ένα δικό της ειδικό μοντέλο Είναι ένα από τα αυτοκίνητα που περίμενες;