Μέσα στο Τop 10 των 100 «Καλύτερων Παγκόσμιων Εμπορικών Σημάτων» βρίσκονται δύο εταιρείες από το χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας. Όπως προέκυψε λοιπόν από την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων της έρευνας «Best Global Brands 2022» της Interbrand, η Toyota και η Mercedes-Benz παίρνουν θέση μέσα στην κορυφαία δεκάδα.
Συγκεκριμένα η Toyota βρίσκεται στην 6η θέση, με την αξία της να υπολογίζεται στα 59,757 δισεκατομμύρια δολάρια, ενώ η Mercedes-Benz καταλαμβάνει την 8η θέση με περισσότερα από 56,1 δισεκατομμύρια δολάρια. Μάλιστα αμφότερες οι μάρκες αύξησαν την αξίας τους κατά 10% σε σχέση με το 2021. Αξίζει να σημειωθεί πως η Mercedes-Benz διατηρεί τη θέση της ως η μόνη ευρωπαϊκή μάρκα και η μοναδική μάρκα πολυτελείας στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας που βρίσκεται μέσα στην κορυφαία δεκάδα.
Από το 1999 τρέχει η έρευνα «Best Global Brands»
Η έρευνα «Best Global Brands» επιεκντρώνεται στις καλύτερες μάρκες παγκοσμίως από το 1999, προερχόμενη από την αμερικανική εταιρεία συμβούλων Interbrand . Οι 100 κορυφαίες εμπορικές επωνυμίες περιλαμβάνονται στην ετήσια μελέτη «BestGlobalBrands», η οποία εξετάζει όλους τους υποψηφίους σύμφωνα με τρία κριτήρια: «Οικονομική απόδοση των προϊόντων ή των υπηρεσιώντης μάρκας», «Ο ρόλος της μάρκας στη διαδικασία απόφασης αγοράς» και «Ισχύς της μάρκας όσον αφορά στη διασφάλιση μελλοντικών εταιρικών κερδών».
Για την ιστορία να πούμε πως στην πρώτη θέση για το 2022 βρέθηκε η Apple (+18%, 482 δισ. δολάρια), στη δεύτερη η Microsoft (+32%, 278 δισ. δολάρια) και στην τρίτη η Amazon (+10%, 274,18 δισ. ευρώ).