- Το αποκάλυψε ο CEO.
- Θα καθίσει κάτω από το Corsa στην γκάμα.
- Οι νέες μπαταρίες είναι το «κλειδί» στην κατασκευή του.
- Δύο επιλογές για την πλατφόρμα.
Η Opel εξετάζει το ενδεχόμενο να κατασκευάσει ένα βασικό ηλεκτρικό μοντέλο, που θα «καθίσει» κάτω από το Corsa Electric στην γκάμα της εταιρείας. Την είδηση αυτή αποκάλυψε με δηλώσεις του ο Florian Huettl, Διευθύνων Σύμβουλος της Opel, σημειώνοντας μάλιστα πως το κόστος απόκτησης θα κυμαίνεται στο φάσμα των 25.000 ευρώ.
Συγκεκριμένα, στις δηλώσεις του ο Florian Huettl τόνισε πως θα ήταν δυνατό για την Opel να φέρει ένα μίνι ηλεκτρικό μοντέλο, καθώς στην γκάμα της εταιρείας υπάρχει χώρος για ένα αυτοκίνητο μικρότερο από το Corsa, όπως για παράδειγμα υπήρχε μέχρι πριν από μερικά χρόνια το Adam.
Οι νέες μπαταρίες είναι το «κλειδί» στην κατασκευή του
Μιλώντας για το ενδεχόμενο αυτό ο Huettl άφησε να εννοηθεί ότι το κλειδί για τη δημιουργία ενός νέου μίνι ηλεκτρικού αυτοκινήτου θα είναι πιθανότατα η ανάπτυξη νέων μπαταριών με αυξημένη ενεργειακή πυκνότητα, που θα μειώσουν το κόστος παραγωγής, θα βελτιώσουν τον εσωτερικό χώρο και θα κατεβάσουν το βάρος του οχήματος. Παράλληλα, σημείωσε πως η μείωση του συνολικού μεγέθους των πακέτων μπαταριών θα επιτρέψει στα μελλοντικά μίνι ηλεκτρικά να προσφέρουν δυνατότητες με εκείνες το μεγαλύτερων υπαρχόντων μοντέλων, διατηρώντας παράλληλα μικρές διαστάσεις και χαμηλή τιμή.
Τιμή στο φάσμα των 25.000 ευρώ
Η χαμηλή τιμή άλλωστε είναι και στόχος της Opel, αναφορικά με το μίνι ηλεκτρικό αυτοκίνητο που έχει στις σκέψεις της, σύμφωνα με όσα είπε Huettl. «Στόχος μας για την επόμενη γενιά ηλεκτρικών που θα ακολουθήσουν είναι να μπορούν να αγοραστούν με 25.000 ευρώ» είπε.
Δύο επιλογές για την πλατφόρμα
Κλείνοντας να σημειωθεί πως αν η Opel πάρει την απόφαση να κατασκευάσει το μίνι ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης έχει πολλές επιλογές που μπορεί να χρησιμοποιήσει για τη δημιουργία του. Η μητρική εταιρεία Stellantis διαθέτει μια σειρά από πλατφόρμες, συμπεριλαμβανομένης της επερχόμενης αρχιτεκτονικής STLA Small, η οποία θα αντικαταστήσει την πλατφόρμα E-CMP που χρησιμοποιείται από το σημερινό Corsa Electric, μαζί με το Peugeot e-208. Η αρχιτεκτονική STLA Small έχει σχεδιαστεί για να φιλοξενεί αυτοκίνητα μίνι έως και μικρομεσαία, με μπαταρίες 37 kWh και 82 kWh.
Μία άλλη επιλογή θα ήταν να βασιστεί στην πλατφόρμα Smart Car της Citroen, πάνω στην οποία κατασκευάζεται το νέο e-C3 και σύμφωνα με τον Διευθύνων Σύμβουλος της Citroën, Thierry Koskas, η αρχιτεκτονική θα μπορούσε να διατεθεί και για άλλες μάρκες της Stellantis.