Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Tο Clio ήταν το πιο δημοφιλές μοντέλο στην Ισπανία τον Σεπτέμβριο με 2.284 μονάδες.

Στο +18% οι ισπανικές πωλήσεις

1.416 Επισκέψεις στο άρθρο (3/10/2019)

Αυξητική ήταν η τάση των ευρωπαϊκών πωλήσεων αυτοκινήτων για το μήνα του Σεπτέμβρη, κάτι που επηρέασε θετικά και την αγορά της Ισπανίας, η οποία είδε τις πωλήσεις της να ανεβαίνουν.

Μετά την ανοδική πορεία σε Γαλλία και Γερμανία, αύξηση στις πωλήσεις αυτοκίνητων για το Σεπτέμβρη του 2019 είδε και η αγορά της Ισπανίας. Η χώρα της ιβηρικής χερσονήσου σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσιεύονται είδε τις πωλήσεις αυξημένες κατά 18% σε σχέση με τον ένατο μήνα του 2018, που είχαν επηρεαστεί λόγω του νέου κύκλου δοκιμών.
 
Στις μάρκες η Porsche  παρουσίασε αύξηση 423%, ενώ οι πωλήσεις της Audi αυξήθηκαν κατά 92% και της VW κατά 62%. Αξίζει να σημειωθεί πως και οι τρεις μάρκες αντιμετώπισαν προβλήματα στην προετοιμασία των αυτοκινήτων τους για τις νέες δοκιμές του WLTP τον Σεπτέμβριο του 2018, στοιχείο που έπαιξε και αυτό το ρόλο του στη σημερινή άνοδο. Η Skoda ήταν κερδισμένη κατά 21% και η SEAT κατά 12%.
 
Οι πωλήσεις της Renault σημείωσαν άνοδο 92%, ενώ η αδερφή μάρκα Dacia σημείωσε αύξηση 6,7%. Μένοντας στη Renault να πούμε πως το Clio ήταν το πιο δημοφιλές μοντέλο στην Ισπανία τον Σεπτέμβριο με 2.284 μονάδες, αφήνοντας πίσω του το Nissan Qashqai, με 2.132 μονάδες και το SEAT Leon, με 1.955 μονάδες.
 
Επιστρέφοντας στις μάρκες η  Fiat κέρδισε 62%, ο όγκος της Alfa Romeo διπλασιάστηκε και οι παραδόσεις Jeep αυξήθηκαν κατά 4,5%. Οι πωλήσεις της Citroen αυξήθηκαν κατά 2,4%, ενώ στον αντίποδα της Opel και της Peugeot μειώθηκαν κατά 5,8% και 1,4%, αντίστοιχα.
 
Στις ασιατικές μάρκες οι Nissan (47%), Hyundai (19%) και Toyota (5,3%) ανέβηκαν, όχι όμως και η Kia που υποχώρησε κατά 5,9%. Τέλος η Mercedes-Benz είδε θετικό πρόσημο της τάξης του 9,2%, η BMW αρνητικό κατά 8,7%, ενώ η Ford θετικό κατά 7,3%.  

Toyota
Citroen