- Πρώτη δοκιμή μακροζωίας για την μπαταρία του ID.3 από την ADAC.
- Έκανε τις φορτίσεις χωρίς να ακολουθεί τις οδηγίες της VW.
- Συνέστησε να «κατεβάζουν» οι οδηγοί τις ενημερώσεις.
- Συνεχίζεται η δοκιμή έως τις 160.000 χλμ.
Ένα από τα θέματα που συζητείται περισσότερο σχετικά με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι η μακροζωία των μπαταριών που τα τροφοδοτούν. Στην πρώτη δοκιμή διαρκείας ενός οχήματος Volkswagen ID, η γερμανική λέσχη αυτοκινήτων, ADAC, διαπίστωσε ότι η μπαταρία στο ID.3 έχει καλή απόδοση στο συγκεκριμένο τομέα.
Συγκεκριμένα, μετά από 100.000 χιλιόμετρα δοκιμών και φυσικά πολλούς κύκλους φόρτισης που επηρεάζουν ως γνωστόν τις μπαταρίες, το ID.3 είχε ακόμα το 93 τοις εκατό της χωρητικότητας της μπαταρίας του. Σύμφωνα, με την ADAC, αυτό ήταν εντός των αναμενόμενων απωλειών μετά από αυτή την απόσταση, παρά το γεγονός πως οι φορτίσεις που πραγματοποιήθηκαν δεν έγιναν σύμφωνα με όλες τις συστάσεις φόρτισης της VW.
Έκανε τις φορτίσεις χωρίς να ακολουθεί τις οδηγίες της VW
Πρώτον, χρησιμοποίησε επανειλημμένα γρήγορους φορτιστές, κάτι που οι περισσότεροι καταναλωτές που μπορούν να φορτίσουν στο σπίτι είναι απίθανο να κάνουν τόσο συχνά. Οι ελεγκτές ADAC φόρτιζαν επίσης συχνά το όχημα στο 100 τοις εκατό και το άφηναν στην πρίζα (μερικές φορές για μέρες) για τον επόμενο οδηγό, κάτι που επίσης δεν συνιστά η αυτοκινητοβιομηχανία.
Συνεχάρη της VW για την αναφοράς της στην «καθαρή» χωρητικότητα
Επίσης, συνεχάρη τη μάρκα για τη διαφήμιση της καθαρής χωρητικότητας των μπαταριών της και όχι της μεικτής χωρητικότητας. Η μπαταρία του ID.3 έχει μεικτή χωρητικότητα 82 kWh, αλλά η χρήση επηρεάζει σημαντικά τη μακροζωία του πακέτου. Οι εταιρείες το καταπολεμούν αυτό δημιουργώντας ένα «διάστημα» στις μπαταρίες τους που εμποδίζει τους ιδιοκτήτες να χρησιμοποιήσουν ένα συγκεκριμένο ποσό της χωρητικότητάς τους. Ως εκ τούτου η καθαρή χωρητικότητα της μπαταρίας στο ID.3 είναι στα 77 kWh, κάτι που αναφέρει η γερμανική φίρμα, χωρίς να διαφημίζει τη μεικτή χωρητικότητα 82 kWh.
Συνέστησε να «κατεβάζουν» οι οδηγοί τις ενημερώσεις
Από κει και μετά η ADAC προχώρησε και κάποιες συστάσεις για τους αγοραστές. Κυρίως τους συνέστησε να ενημερώνουν το μοντέλο τους με τις over-the-air ενημερώσεις της VW. Είπε, πως οι ενημερώσεις της VW αύξησαν την ισχύ φόρτισης, έκαναν το σύστημα μετάδοσης κίνησης πιο αποτελεσματικό και επέκτεινε την αυτονομία του ID.3 σε εποχές όπου το κρύο κυριαρχούσε.
Συνεχίζεται η δοκιμή έως τις 160.000 χλμ.
Κλείνοντας, η ADAC γνωστοποίησε πως σχεδιάζει να συνεχίσει τις δοκιμές του ID.3 μέχρι να φτάσει τα 160.000 χιλιόμετρα, όταν η εγγύηση της VW για την μπαταρία θα πάψει να ισχύει.