Στο Wolfsburg της Γερμανίας θα κατασκευάζεται το επερχόμενο αμιγώς ηλεκτρικό Golf hatchback προς τα τέλη της δεκαετίας μαζί με άλλα μοντέλα που θα βασίζονται στην SSP πλατφόρμα, σύμφωνα με ανακοίνωση της Volkswagen. Η απόφαση αυτή ελήφθη μετά από μια συνάντηση του Διοικητικού Συμβουλίου του ομίλου της γερμανικής μάρκας και του Εποπτικού Συμβουλίου της μάρκας.
Δίπλα στο αμιγώς ηλεκτρικό Golf αναμένεται να κατασκευάζεται ένα νέο ηλεκτρικό μίνι SUV από τις αρχές του 2026, ωστόσο το σεντάν του Project Trinity που υπολογιζόταν πως θα συναρμολογείται και αυτό εκεί, τελικά θα παράγεται στο Zwickau με τα ευρωπαϊκά ID.3, ID.5 και CUPRA Born. Λεπτομέρειες για το προαναφερθέν SUV της κατηγορίας Α, το οποίο είναι πιθανό να είναι μια έκδοση του φημολογούμενου ID.1, δεν είναι ακόμη διαθέσιμες. Ουσιαστικά, η παραγωγή των μοντέλων της VW θα ομαδοποιηθεί σε κάθε εργοστάσιο με βάση την πλατφόρμα τους, με την ελπίδα ότι αυτό θα μειώσει τα συνολικά κόστη παραγωγής.
Θα φορτίζει γρήγορα το ηλεκτρικό Golf
Όσον αφορά το Golf, το ηλεκτρικό hatchback αναμένεται να κάνει το ντεμπούτο του το 2028 βασισμένο στο δάπεδο SSP του γερμανικού ομίλου, το ίδιο που χρησιμοποιήθηκε για το ID. 2all concept, σύμφωνα με τον επικεφαλής της μάρκας Thomas Schafer. Το Golf 9ης γενιάς θα επωφελείται αρχιτεκτονική 800 volt που θα του επιτρέπει να φορτίζει πολύ γρήγορα, ενώ η SSP πλατφόρμα έχει επίσης σχεδιαστεί ώστε να μπορεί να υποστηρίζει προηγμένα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης επιπέδου 4.